Przetargi.pl
Budowa obiektów turystyczno - rekreacyjnych, małej architektury oraz remont istniejących alejek w ramach tworzenia centrum turystyczno rekreacyjnego na terenie parku miejskiego w Grybowie – fontanna posadzkowa wraz z przyłączami.

Burmistrz Miasta Grybów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 450 140 , fax. 184 450 202
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grybów
    Rynek 12
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184 450 140, fax. 184 450 202
    REGON: 52779900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grybow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów turystyczno - rekreacyjnych, małej architektury oraz remont istniejących alejek w ramach tworzenia centrum turystyczno rekreacyjnego na terenie parku miejskiego w Grybowie – fontanna posadzkowa wraz z przyłączami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów turystyczno - rekreacyjnych, małej architektury oraz remont istniejących alejek w ramach tworzenia centrum turystyczno rekreacyjnego na terenie parku miejskiego w Grybowie – fontanna posadzkowa wraz z przyłączami. 3.2. Dokładny zakres rzeczowy określony został w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ. 3.3. Zaleca się wykonawcom sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.4. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca wykona niezbędne dojścia komunikacyjne oraz dojazdy dla pojazdów specjalnych (pogotowie ratunkowe, straż pożarna) zapewniające swobodę poruszania się i dostępu osób trzecich. 3.5. Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu prac, ilości materiałów zgodnie z dokumentacją na etapie przetargu. W razie wystąpienia niezgodności opisu technicznego z dokumentacją rysunkową Wykonawca powinien zwrócić się pisemnie do Zamawiającego celem wyjaśnienia rozbieżności. Zasada powyższa obowiązuje przy wyjaśnianiu wszelkich wątpliwości związanych z niniejszą dokumentacją. 3.6. Roboty nie ujęte w dokumentacji, a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji nie jest podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora lub Biura Projektów. 3.7. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.7.1. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 3.7.2. 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 3.7.3. 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 3.7.4. 48151000-1 Komputerowy system sterujący. 3.8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dotyczące poszczególnych etapach opisanych w pkt. 3.12. SIWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3.9. Zamawiający ustala także: gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. 3.10. Wykonawca załączy do oferty propozycję harmonogramu rzeczowo – finansowego z podaniem rzeczowego zakresu robót i przerobu finansowego w okresach miesięcznych od daty rozpoczęcia robót do ich zakończenia i odbioru końcowego sporządzony zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Harmonogram winien zawierać etapy poszczególnych prac, dokładne daty (dzień-miesiąc-rok) oraz wynagrodzenie przysługujące za poprawne zrealizowanie danego etapu. 3.11. Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś 6 Dziedzictwo Regionalne; działanie 6.3 Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, poddziałanie 6.3.1 Rozwój lokalnych zasobów subregionów".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach