Przetargi.pl
BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY – SIŁOWNI ZEWNETRZNYCH NA TERENIE GMINY SADKI

Gmina Sadki ogłasza przetarg

  • Adres: 89110 Sadki, ul. Strażacka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 339 39 30 , fax. 52 339 39 59
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadki
    ul. Strażacka 11
    89110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 339 39 30, fax. 52 339 39 59
    REGON: 9235090300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sadki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY – SIŁOWNI ZEWNETRZNYCH NA TERENIE GMINY SADKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: BUDOWA OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY – SIŁOWNI ZEWNETRZNYCH NA TERENIE GMINY SADKI CPV: 37.53.52.00-9- Wyposażenie placów zabaw Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza* możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć oferty. Część I Budowa obiektów małej architektury – siłowni zewnętrznych w msc. Śmielin Część II Budowa obiektów małej architektury – siłowni zewnętrznych w msc. Radzicz Część III Budowa obiektów małej architektury – siłowni zewnętrznych w msc. Łodzia Część IV Budowa obiektów małej architektury – siłowni zewnętrznych w msc. Samostrzel Część V Budowa obiektów małej architektury – siłowni zewnętrznych w msc. Dębionek 3.2. Informacje ogólne: Przedmiotem inwestycji jest budowa pięciu obiektów małej architektury na terenie gminy Sadki. W celu ułatwienia wyceny załączono do każdej części dokumentację i przedmiar w celu ułatwienia wyceny. Wszystkie urządzenia fitness, a także inne uwzględnione w poszczególnych częściach muszą zostać zamontowane. Część I: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 104/54 w msc. Śmielin, gmina Sadki. Działka nr 104/54 w Śmielinie, gmina Sadki stanowi własność Gminy Sadki. Na działce znajdują się obiekty małej architektury - urządzenia placu zabaw oraz dwa istniejące elementy siłowni zewnętrznej. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Teren objęty opracowaniem jest ogrodzony. Projektowana siłownia zewnętrzna zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zagospodarowanie terenu dotyczy montażu 6 urządzeń siłowni zewnętrznej w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, montaż 4 ławek, montaż urządzenia edukacyjnego stołu do tenisa oraz kółko i krzyżyk wraz z nasadzeniem zieleni. W miejscowości Śmielin należy zamontować: 1. Urządzenie fitness Odwodziciel+steper – 1szt., 2. Urządzenie fitness Jeździec wolnostojący – 1 szt., 3. Urządzenie fitness Rower wolnostojący – 1 szt., 4. Urządzenie fitness Narciarz wolnostojący – 1szt., 5. Urządzenie fitness Motyl interaktywny – 1szt., 6. Urządzenie fitness Wyciskanie+wyciąg – 1 szt., 7. Ławka – 4szt., 8. Urządzenie edukacyjne - Stół do tenisa stołowego – 1szt., 9. Urządzenie edukacyjne Kółko i krzyżyk – 1 szt. 10. Dostawa i nasadzenie tuji – 4 szt., 11. Dostawa i montaż kosza na śmieci – 1 szt., 12. Tablica regulamin siłowni zewnętrznych – 1 szt. Na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Część II: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 222/4 w msc. Radzicz, gmina Sadki. Działka nr 222/4 w msc. Radzicz, gmina Sadki stanowi własność Gminy Sadki. Na działce znajdują się obiekty małej architektury - urządzenia placu zabaw oraz świetlica wiejska. Działka posiada dostęp do drogi publicznej. Teren objęty opracowaniem jest ogrodzony. Projektowana siłownia zewnętrzna zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zagospodarowanie terenu dotyczy montażu 6 urządzeń siłowni zewnętrznej w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, montaż 4 ławek, montaż urządzenia edukacyjnego stołu do tenisa oraz kółko i krzyżyk wraz z nasadzeniem zieleni. W miejscowości Radzicz należy zamontować: 1. Urządzenie fitness Biegacz – 1szt., 2. Urządzenie fitness Orbitrek – 1 szt., 3. Urządzenie fitness Wyciskanie+wyciąg – 1 szt., 4. Urządzenie fitness Motyl integracyjny – 1szt., 5. Urządzenie fitness Twister wahadło – 1szt., 6. Urządzenie fitness Steper+odwodziciel – 1 szt., 7. Ławka – 4szt., 8. Urządzenie edukacyjne - Stół do tenisa stołowego – 1szt., 9. Urządzenie edukacyjne Kółko i krzyżyk – 1 szt. 10. Dostawa i nasadzenie tuji – 4 szt., 11. Dostawa i montaż kosza na śmieci – 1 szt., 12. Tablica regulamin siłowni zewnętrznych – 1 szt. Na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Część III: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 25/5 w msc. Łodzia, gmina Sadki. Działka nr 25/5 w msc. Łodzia, gmina Sadki stanowi własność Gminy Sadki. Na działce znajdują się obiekty małej architektury - urządzenia placu zabaw. Działka posiada dostęp do drogi. Teren objęty opracowaniem jest ogrodzony. Projektowana siłownia zewnętrzna zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zagospodarowanie terenu dotyczy montażu 6 urządzeń siłowni zewnętrznej w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, montaż 4 ławek, montaż urządzenia edukacyjnego stołu do tenisa oraz kółko i krzyżyk wraz z nasadzeniem zieleni. W miejscowości Łodzia należy zamontować: 1. Urządzenie fitness Biegacz – 1szt., 2. Urządzenie fitness Orbitrek – 1 szt., 3. Urządzenie fitness Wyciskanie+wyciąg – 1 szt., 4. Urządzenie fitness Motyl integracyjny – 1szt., 5. Urządzenie fitness Twister+ wahadło – 1szt., 6. Urządzenie fitness Steper+odwodziciel – 1 szt., 7. Ławka – 4szt., 8. Urządzenie edukacyjne - Stół do tenisa stołowego – 1szt., 9. Urządzenie edukacyjne Kółko i krzyżyk – 1 szt. 10. Dostawa i nasadzenie tuji – 4 szt., 11. Dostawa i montaż kosza na śmieci – 1 szt., 12. Tablica regulamin siłowni zewnętrznych – 1 szt. Na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Część IV: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 366 w msc. Samostrzel, gmina Sadki. Działka nr 366 w msc. Samostrzel, gmina Sadki stanowi własność Gminy Sadki. Na działce znajdują się obiekty małej architektury - urządzenia placu zabaw oraz boisko sportowe. Działka posiada dostęp do drogi. Projektowana siłownia zewnętrzna zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zagospodarowanie terenu dotyczy montażu 6 urządzeń siłowni zewnętrznej w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, montaż 4 ławek, montaż urządzenia edukacyjnego stołu do tenisa oraz kółko i krzyżyk wraz z nasadzeniem zieleni. W miejscowości Samostrzel należy zamontować: 1. Urządzenie fitness Biegacz – 1szt., 2. Urządzenie fitness Orbitrek – 1 szt., 3. Urządzenie fitness Wyciskanie+wyciąg – 1 szt., 4. Urządzenie fitness Motyl integracyjny – 1szt., 5. Urządzenie fitness Twister+ wahadło – 1szt., 6. Urządzenie fitness Steper+odwodziciel – 1 szt., 7. Ławka – 4szt., 8. Urządzenie edukacyjne - Stół do tenisa stołowego – 1szt., 9. Urządzenie edukacyjne Kółko i krzyżyk – 1 szt. 10. Dostawa i nasadzenie tuji – 4 szt., 11. Dostawa i montaż kosza na śmieci – 1 szt., 12. Tablica regulamin siłowni zewnętrznych – 1 szt. Na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Część V: Przedmiotem inwestycji jest budowa otwartej strefy aktywności na działce nr 145/4 w msc. Dębionek, gmina Sadki. Działka nr 145/4 w msc. Dębionek, gmina Sadki stanowi własność Gminy Sadki. Na działce znajdują się obiekty małej architektury - urządzenia placu zabaw świetlica wiejska. Działka posiada dostęp do drogi. Teren objęty opracowaniem jest ogrodzony. Projektowana siłownia zewnętrzna zlokalizowana będzie na istniejącej nawierzchni trawiastej. Zagospodarowanie terenu dotyczy montażu 6 urządzeń siłowni zewnętrznej w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, montaż 4 ławek, montaż urządzenia edukacyjnego stołu do tenisa oraz kółko i krzyżyk wraz z nasadzeniem zieleni. W miejscowości Dębionek należy zamontować: 1. Urządzenie fitness Biegacz – 1szt., 2. Urządzenie fitness Orbitrek – 1 szt., 3. Urządzenie fitness Wyciskanie+wyciąg – 1 szt., 4. Urządzenie fitness Motyl integracyjny – 1szt., 5. Urządzenie fitness Twister+ wahadło – 1szt., 6. Urządzenie fitness Steper+odwodziciel – 1 szt., 7. Ławka – 4szt., 8. Urządzenie edukacyjne - Stół do tenisa stołowego – 1szt., 9. Urządzenie edukacyjne Kółko i krzyżyk – 1 szt. 10. Dostawa i nasadzenie tuji – 4 szt., 11. Dostawa i montaż kosza na śmieci – 1 szt., 12. Tablica regulamin siłowni zewnętrznych – 1 szt. Na podstawie wizji lokalnej stwierdzono występowanie korzystnych warunków gruntowych. Warunki gruntowe i charakter inwestycji pozwala zaliczyć obiekt do pierwszej kategorii geotechnicznej. Wymiary fundamentów należy dostosować do wymagań producenta i konkretnego urządzenia. Usytuowanie fundamentów względem urządzeń siłowni zgodnie z kartami katalogowymi producenta. Bloki fundamentowe muszą znajdować się min. 30 cm poniżej projektowanego terenu. W projekcie umieszczono przykładowe rozwiązania dla konkretnych urządzeń. W przypadku wystąpienia znaczących różnic, sposób wykonania fundamentów należy przedstawić projektantowi do akceptacji. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 3.3. Wykonanie przedmiotu umowy: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). 3.4. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy - co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). - z montaż urządzeń będącym przedmiotem zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2. Wykonawca składa wykaz osób (zgodny z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do przedmiotu umowy. 3. Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 5. Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część I - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100 gr.) - część II - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100 gr.) - część III - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100 gr.) - część IV - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100 gr.) - część V - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100 gr.) 8.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 8.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Nakło nad Notecią, Nr 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010 8.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Sadki, ul. Strażacka 11, 89-110 Sadki, w pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8.7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 2) Kopię dowodu wniesienia wadium – jeżeli zajdzie konieczność

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach