Przetargi.pl
Budowa obiektów infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Ligota Wielka i miejscowości Sienice na terenie gminy Łagiewniki.

Gmina Łagiewniki ogłasza przetarg

  • Adres: 58210 Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 939 328 , fax. 748 939 328
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagiewniki
    ul. Jedności Narodowej 21
    58210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie
    tel. 748 939 328, fax. 748 939 328
    REGON: 93193465000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.bip.ornak.pl zakładka przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa obiektów infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Ligota Wielka i miejscowości Sienice na terenie gminy Łagiewniki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymóg zatrudnienia z art. 29 ust. 3a PZP: 1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty związane z urządzeniem placu zabaw(pracowników fizycznych).Wymaganie to nie dotyczy kierownika budowy, kierowników robót oraz osób świadczących usługi w ramach własnej działalności gospodarczej(np. osoby wykonujące transport, operatorzy koparek). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez niego nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie pracowników na budowie na podstawie umowy o pracę,Tt. kopii deklaracji ZUS DRA dotyczącej pracowników, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę( lub jego przedstawiciela za ostatni wymagalny okres rozliczeniowy oraz oświadczenia, że wszystkie osoby co do których Zamawiający przedstawił takie wymaganie, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w tym nieprzedłożenie ich w wyznaczonym terminie,będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę, co spowoduje obciążenie Wykonawcy karą umowną. IV. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Budowa obiektów infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Ligota Wielka i miejscowości Sienice-budowa obiektów małej architektury w województwie dolnośląskim, powiat dzierżoniowski, gmina Łagiewniki,58-210 Łagiewniki; Ligota Wielka działka 155/1 oraz Sienice działka nr 328. 2. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający wskazuje następujący podział zakresu rzeczowego zamówienia: Obręb Ligota Wielka działka nr 155/1, na której zaprojektowano: 1) ścieżka pieszo-rowerowa /gruntowa/; 2) tablica informacyjna z regulaminami /1 szt./; 3) stojak na rowery /1 szt./; 4) lampa hybrydowa led /2 szt./; 5) siłownie plenerowe /5 urządzeń/ o nawierzchni z kostki betonowej szarej, gr 6,0 cm; 6) kosz na śmieci /3 szt./; 7) piłkochwyty o wys. 4,0 m / 3 odcinki po 15,0 m / 8) boisko wielofunkcyjne /siatkówka, koszykówka, kometka, tenis/ o nawierzchni asfaltowej; 9) ławki parkowe /2 szt./; 10) altana ogrodowa /1 szt./; 11) palenisko kamienne + 4 szt. ławek; 12) zespół drążków i poręczy "street workout" o nawierzchni z kostki betonowej szarej, gr 6,0 cm; Obręb Sienice działka nr 328, na której zaprojektowano: 1) tablica informacyjna z regulaminami /1 szt./; 2) stojak na rowery /1 szt./; 3) kosz na śmieci /2 szt./; 4) ławki parkowe /2 szt./; 5) piłkochwyty o wys. 4,0 m / 3 odcinki po 15,0 m / 6) boisko wielofunkcyjne /siatkówka, koszykówka, kometka, tenis/ o nawierzchni asfaltowej; 7) zespół drążków i poręczy "street workout" o nawierzchni z kostki betonowej szarej, gr 6,0 cm; 8) siłownie plenerowe /5 urządzeń/ o nawierzchni z kostki betonowej szarej, gr 6,0cm. 3. Wykonawca wraz z urządzeniami zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć i zamontować regulamin oraz instrukcję korzystania z urządzeń. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenia w terenie oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej). Koszty obsługi geodezyjnej należy wliczyć w koszty pośrednie. 5. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami do zgłoszeń robót, zakres rzeczowy robót - zamówienia - stanowi jedynie uzupełnienie w/w projektów do zgłoszeń robót: 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załączniki. 7. Kosztorys ofertowy należy opracować na podstawie załączonych projektów do zgłoszeń robót oraz pomocniczo zakresów rzeczowych. Wykonawca wskaże w kosztorysie ofertowym nazwy oferowanych urządzeń siłowni zewnętrznych, wraz podaniem ich producentów. 8. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. 12. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. 13. Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu do należytego stanu, uporządkowanie terenu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212140-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240) Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy B.S. Kobierzyce O/Łagiewniki 53957510140030008320000050 5.Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. 6.Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach