Przetargi.pl
Budowa nowych miejsc rekreacji z elementami placu zabaw i siłowni plenerowej w m. Bychlew, Hermanów, Jadwinin, Janowice, Porszewice, Świątniki w gm. Pabianice

Gmina Pabianice ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, Torowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pabianice
    Torowa 21
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2139660, 2139676, , fax. 422 139 660
    REGON: 47205780400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pabianice.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowych miejsc rekreacji z elementami placu zabaw i siłowni plenerowej w m. Bychlew, Hermanów, Jadwinin, Janowice, Porszewice, Świątniki w gm. Pabianice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnych miejsc rekreacji z elementami placu zabaw i siłowni plenerowej w następujących lokalizacjach na terenie Gminy Pabianice: a) Bychlew – 870 os. Działka nr 190, obr. 01 b) Hermanów – 347 os. Działka nr 33, obr. 04, Hermanów 24E c) Jadwinin – 414 os. Działka nr 255, 256 obr. 05, Jadwinin 35D d) Janowice – 170 os. Działka nr 145, 146, obr. 06 e) Porszewice – 236 os. Działka nr 111/19, 111/20, 111/22, obr. 19, f) Świątniki – 239 os. Działka nr 99/13, obr. 23, w szczególności przygotowanie terenu: niwelacja, korytowanie do 30 cm stref bezpiecznego upadku, utwardzenie, wykopanie otworów pod kotwy, uzupełnienie trawy, wypełnienie stref bezpiecznego upadku piachem, dostawa i montaż urządzeń placu zabaw i siłowni plenerowej oraz ławek, tablic i koszy na śmieci, montaż drewnianych płotków we wskazanych lokalizacjach, a w okresie gwarancji dokonywanie przeglądów technicznych na zasadach opisanych we wzorze umowy nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz urządzeń i zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy) znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ- dokumentacji projektowej i technicznej. 3.3. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ, w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej i technicznej. 3.4. Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do: a) szczegółowego zapoznania się z SIWZ, w szczególności z załączoną dokumentacją projektową i techniczną, jak również przeprowadzenia szczegółowej wizji na terenie działek objętych przedmiotem zamówienia dla uzyskania informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia ; b) wykonania robót zgodnie z SIWZ, dokumentacją projektową i techniczną, przepisami prawa budowlanego oraz zasadami sztuki budowlanej; c) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, d) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami, e) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, f) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty oraz są zgodne z wymaganiami opisanymi w SIWZ, g) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót, h) wywozu nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. składników roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych, i) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie terenu prac, spowodowane jego działalnością, j) wykonania robót w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, k) organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, l) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 3.5. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie dla uzyskania informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia. 3.6. Kody CPV: 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw 37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 3.7. Przedmiotowe zamówienie jest realizowane przez Zamawiającego w ramach projektu „Budowa nowych miejsc rekreacji z elementami placu zabaw i siłowni plenerowej w m. Bychlew, Hermanów, Jadwinin, Janowice, Porszewice, Świątniki w gm. Pabianice” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach PROW 2014-2020. 3.8. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji postępowania: SIWZ, dokumentacji projektowej i technicznej przedmiot zamówienia określony został tak, że może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane wszystkie roboty budowlane wynosi 24 miesiące i rozpoczyna się w dniu następnym, po dniu w którym nastąpił odbiór końcowy robót. Przedłużenie minimalnego wymaganego okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za zaoferowany przez Wykonawcę okres przedłużenia gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3.10. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego zespołu osób będący w stanie należycie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5. pkt. 1) niniejszej SIWZ; 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia (według wzoru wskazanego w załączniku 5 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, z późn. zm).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach