Przetargi.pl
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie

GMINA DĄBROWA ogłasza przetarg

  • Adres: 88-306 Dąbrowa, ul. Kasztanowa 16
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523153215 , fax. 523153201
  • Data zamieszczenia: 2024-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DĄBROWA
    ul. Kasztanowa 16
    88-306 Dąbrowa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523153215, fax. 523153201
    REGON: 092350820
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug-dabrowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) budowę obiektu składającego się z boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji łukowej oraz zapleczem socjalnym i łącznikiem komunikacyjnym do istniejącej szkoły;2) Wymiary obiektu to 20,20 x 44,00m (wraz z częścią komunikacyjną) oraz 20,20 x 37,35 (bez części komunikacyjnej). Wysokość hali wynosi 8,85m; natomiast wysokość budynku komunikacji to 4,50m, części sanitarno-socjalnej znajdującej się wewnątrz hali wynosi 3,10m. Zaplecze socjalne jest zlokalizowane wzdłuż krótszego boku hali, przy ścianie szczytowej i znajduje się wewnątrz obiektu łukowego; Budynek łącznika komunikacyjnego jest zlokalizowany w narożniku obiektu, równolegle do ściany szczytowej hali łukowej. Budynek stanowi odrębną konstrukcję i jest oddylatowany począwszy od poziomu fundamentów od konstrukcji hali sportowej.3) Konstrukcję hali stalowej stanowi samonośne łukowe przekrycie stalowe z blach zimnogiętych mocowane do żelbetowej ściany fundamentowej w sposób sztywny dzięki zakotwieniu blachy profilowanej w części nadziemnej ławy fundamentowej.4) Ściany szczytowe zaprojektowano jako szkieletowe o stalowych słupach dwuteowych opartych na stopach fundamentowych w sposób przegubowy i do konstrukcji dachu łukowego. Wypełnienie ścian szczytowych stanowią płyty warstwowe spełniające równocześnie funkcję ocieplenia, których dobór oraz rozwiązanie technologiczno- wykonawcze nie wchodzi w zakres niniejszego opracowania5) Posadowienie zaprojektowano jako bezpośrednie w postaci stóp fundamentowych pod słupami łącznika i ścian szczytowych oraz ław fundamentowych pod konstrukcją ścian łukowych oraz wewnętrznych stalowych konstrukcji pomieszczeń socjalnych3. Budowę instalacji elektrycznej obejmującej główną linię zasilającą, złącze wyłączenia ppoż. ZWP, linie kablowe, tablice elektryczne, instalacje elektryczne w tym ochronne i teletechniczne, budowę instalacji odgromowej;4. Budowę instalacji sanitarnych dla przedmiotowego budynku hali z zapleczem socjalnym obejmującą instalację wewnętrzną wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, wody p.poż – hydrantową, wewnętrzną kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, niezbędną armaturę i urządzenia, pompę ciepła, instalację wentylacji mechanicznej;5. Zakup, dostawę fabrycznie nowego sprzętu, urządzeń i wyposażenia wraz z montażem obejmujący wyposażenie technologiczne, wyposażenie sportowe, mobilną strzelnicę laserową, wyposażenie części socjalnej.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu,2) Gwarancjach bankowych,3) Gwarancjach ubezpieczeniowych,4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Dąbrowa Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Nr rachunku: 51 8170 1021 0060 0343 2000 0020z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp,2) Z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Dąbrowa,7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Wymagane jest wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie obiektu budowlanego kubaturowego lub zespołu obiektów kubaturowych wykonanych w ramach jednej inwestycji o kubaturze nie mniejszej niż 2500 m3 i wartości 2 mln zł.Załącznik nr 7 do SWZb) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, co najmniej- kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,- kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Załącznik nr 8 do SWZ3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach