Przetargi.pl
Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice w roku 2014 - etap 2.

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4990077 , fax. 33 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 33 4990077, fax. 33 4990077 w. 420
    REGON: 07218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice w roku 2014 - etap 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwie Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice w roku 2014 - etap 2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę łącznie ok. 1.875,76m mb fragmentów sieci kanalizacji sanitarnej /z rur PVC o średnicy 200 mm i 160 mm/ umożliwiających przyłączenie do sieci 52 budynków położonych w sołectwach Wilkowice, Bystra i Meszna. Na terenie inwestycji znajduje się uzbrojenie w postaci linii i kabli energetycznych, telekomunikacyjnych, sieci gazowych, wodociągowych, kanalizacji deszczowej, oraz rowy melioracyjne i cieki wodne, które należy zabezpieczyć na czas robót zgodnie z warunkami zarządcy sieci. W przypadku uszkodzenia uzbrojenia na skutek prowadzonych robót budowlanych należy je odtworzyć zgodnie z warunkami zarządcy uzbrojenia. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia dróg o nawierzchni asfaltowej oraz utwardzonej (tłuczniowej). W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania fotograficznego terenu objętego umową przed rozpoczęciem realizacji (ogrodzenia, wjazdy indywidualne teren przyległy - w celu uniknięcie ewentualnych sporów o zniszczenia z właścicielami posesji) oraz realizowanych robót budowlanych w szczególności ulegających zakryciu, robót zanikowych i przekazywania ich w wersji elektronicznej (zapis JPG, płyta DVD) Zamawiającemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa, - przedmiar robót zagregowany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. W załączniku nr 2 do SIWZ - Tabela równoważności Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe, wymagania jakościowe materiałów, urządzeń w odniesieniu do których posłużono się czy to w dokumentacji projektowej, czy to w STWiOR znakiem towarowy, patentem, pochodzeniem. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty Wykazu materiałów i urządzeń równoważnych sporządzonego wg załącznika nr 8 do SIWZ wraz ze stosownymi dokumentami uwiarygadniającymi zastosowanie równoważnych materiałów, wyrobów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 5. Zaleca się, przed przystąpieniem do wyceny oferty, dokonać wizji lokalnej, cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a/ w terminie do 5 dni licząc od daty zawarcia umowy: - kserokopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby Inżynierów Budownictwa, - oświadczenie kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierowania budową, - specyfikacje techniczne, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty na istotne wyroby, materiały planowane do zastosowania przy realizacji przedmiotu zamówienia. b/ w terminie do 14 dni licząc od daty zawarcia umowy: - kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20.000 zł /słownie: dwadzieścia tysięcy złotych/ 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 03.11.2014r. do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11, nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018, a potwierdzenie dokonanego przelewu dołączyć do oferty. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 405- Kasa Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, a kserokopię/e potwierdzoną/e za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach