Przetargi.pl
Budowa nawierzchni ulicy Kościelnej w Lasocicach wraz z odwodnieniem

Gmina Święciechowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-115 Święciechowa, ul. Ułańska 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5333510 , fax. 065 5299548
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
    ul. Ułańska 4 4
    64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5333510, fax. 065 5299548
    REGON: 41105071200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swieciechowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nawierzchni ulicy Kościelnej w Lasocicach wraz z odwodnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Budowa nawierzchni ulicy Kościelnej w Lasocicach wraz z odwodnieniem. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót polegających na budowie ulicy Kościelnej w Lasocicach. Budowa polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki betonowej i zjazdów do posesji oraz wykonaniu odwodnienia. Zamówienie obejmuje również: urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, oznakowanie robót i ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami BHP, wykonanie projektu organizacji ruchu, zgłoszenie do wszystkich jednostek branżowych faktu rozpoczęcia robót oraz współpracy z tymi jednostkami w zakresie realizacji zadania inwestycyjnego, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania, wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji z winy Wykonawcy, uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie go do stanu pierwotnego oraz demontaż obiektów tymczasowych, pokrycie kosztów związanych z odbiorami. Ilekroć w dokumentacji projektowej pojawiają się nazwy własne, dopuszcza się możliwość stosowania materiałów równoważnych, co do ich cech i parametrów technicznych. Zamawiający nie będzie wskazywał miejsca wywozu materiałów z rozbiórki i ziemi z wykopów. Należy je wywozić na wysypisko odpadów uwzględniając w wycenie koszty utylizacji lub składowania materiałów. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gdzie mają być wykonane prace oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty. Ustala się następujące 3 odbiory: pierwszy odbiór częściowy po wykonaniu całości robót na odcinku od km 0+000,00 do km 0+200,00 wraz z łącznikiem do ulicy Słonecznej, drugi odbiór częściowy po wykonaniu całości robót na odcinku od km 0+000,00 do km 0+ 400,00 wraz z łącznikami do ulicy Słonecznej, odbiór końcowy po wykonaniu całości zamówienia dotyczącego budowy nawierzchni ulicy Kościelnej w Lasocicach wraz z odwodnieniem. Do odbiorów częściowych należy dostarczyć: szkice inwentaryzacyjne, zestawienie długości sieci i powierzchni drogi podpisane przez obsługę geodezyjną budowy, atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, wyniki badań wymagane przez SST. Do odbioru końcowego należy dostarczyć: szkice inwentaryzacyjne, zestawienie długości sieci i powierzchni drogi podpisane przez obsługę geodezyjną budowy, atesty i certyfikaty na wszystkie wbudowane materiały, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, wyniki badań wymagane przez SST, dokumenty gwarancyjne. Wykonawca w terminie 15 dni od zawarcia umowy na niniejsze zadanie opracuje Harmonogram realizacji robót wraz z uwzględnieniem projektu organizacji ruchu. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany- zał. nr 9 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 8 do SIWZ, przy czym przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie określonym w przedmiarze robót - załącznik nr 2 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 27 000,- zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych) i należy je wnieść przed upływem terminu do składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swieciechowa.pl/dokumenty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach