Przetargi.pl
Budowa mostu-przepustu ramowego w ciągu drogi gminnej nr K600695 ul. Stroma w Lusinie w km 0+043

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mostu-przepustu ramowego w ciągu drogi gminnej nr K600695 ul. Stroma w Lusinie w km 0+043
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa mostu-przepustu ramowego w ciągu drogi gminnej nr K600695 ul. Stroma w Lusinie w km 0+043. Zakres inwestycji obejmuje: - rozbiórkę istniejącego przejazdu w bród - budowę przepustu ramowego o świetle 5,00x2,10m wraz z dojazdami - wykonanie umocnienia skarp koryta na wlocie i wylocie narzutem z głazów o średnicy>50cm na dł.10m przed wylotem do przepustu i na dł.20m za wylotem z przepustu wzdłuż dolnej linii skarp zostanie ułożona palisada z kołków, umocnienie stożków przy skrzydłach przepustu od strony lewego brzegu płytami ażurowymi, - uzupełnienie dziur i wyrw w dnie potoku na długości 10m przed wylotem i 20m za wylotem przepustu kamieniem o gr.20cm, - wykonanie przebudowy zjazdów indywidualnych w kilometrażu roboczym km 0+048,58 i km.0+075,52, - rozbudowie drogi gminnej na dł.86,11m o jednostronnym spadku poprzecznym 2% i spadku podłużnym 3,4% i szerokości 5m (3,5m jezdnia +2x0,75 pobocza), - zabezpieczenie istniejącej sieci uzbrojenia terenu (linia kablowa nN) za pomocą rury osłonowej, przebudowy połączenia ul. Stromej z ul. Zdrojową. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST) – Załącznik nr 7, Przedmiar robót - Załącznik nr 8 Projekt wykonawczy - Załącznik nr 9 3. Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do ZDPK o zezwolenie na prowadzenie robót w pasie drogi powiatowej (ul. Zdrojowa). Wykonawca ponosi opłaty związane z zajęciem pasa drogowego drogi powiatowej na czas wykonywania robót 4. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wyznaczenia objazdu oraz opracować projekt stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień. Koszty związane z opracowaniem projektów pokrywa Wykonawca. Wykonawca ponosi koszty związane z oznakowaniem zgodnie z zatwierdzonym tymczasowym projektem organizacji ruchu. 5. Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną. Wykonawca jest zobowiązany m.in. do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego zadania. Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG). 6. Jeżeli w trakcie opracowywania oferty, Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót, to w ramach zapytań należy to wyjaśnić z Zamawiającym. 7. Jeżeli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót, to Zamawiający uzna, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 8.Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny nie obowiązują. Ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 9. Wykonawca załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ (załącznik nr 8 przedmiar robót) 10. Zakres i jakość wykonanej usługi (robót) będzie każdorazowo potwierdzana przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 12. Wykonawca zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia. 13. Rozliczenie nastąpi według rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych przez Zamawiającego ilości robót i cen jednostkowych podanych w ofercie. 14. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, wykonanego w oparciu o obmiary robót dokonane przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. 15. Wykonawca zadania zobowiązany jest zapewnić na remontowanym odcinku drogi bezpieczeństwo poruszających się pojazdów oraz właściwą organizację ruchu na okres prowadzenia robót. 16. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotowych robót muszą być nie gorsze niż podane w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji . 17. Wypłata wynagrodzenia będzie realizowana na podstawie faktury końcowej. Faktura końcowa może być wystawiona po zakończeniu zadania i komisyjnym odbiorze. 18. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Urzędu Gminy wraz z protokołem odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 5 000,00 zł ( pięć tysięcy złotych.)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) osobą zdolną do realizacji niniejszego zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej w zakresie mostowym– do pełnienia funkcji kierownika budowy i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 SIWZ (należy uzupełnić i podpisać wszystkie punkty). 1) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w tym: a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, b. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 3) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 4. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót - (Załącznik nr 8). Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach