Przetargi.pl
Budowa modułowych zapleczy szatniowo-sanitarnych na terenie boisk piłkarskich MOSiR, z podziałem na zadania: Zadanie 1) dzielnica Grabownia. Zadanie 2) dzielnica Ochojec.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa modułowych zapleczy szatniowo-sanitarnych na terenie boisk piłkarskich MOSiR, z podziałem na zadania: Zadanie 1) dzielnica Grabownia. Zadanie 2) dzielnica Ochojec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa modułowych zapleczy szatniowo-sanitarnych na terenie boisk piłkarskich MOSiR, z podziałem na zadania: Zadanie 1) dzielnica Grabownia. Zadanie 2) dzielnica Ochojec. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 – Dzielnica Grabownia. Podstawowe parametry obiektu: • Powierzchnia zabudowy - 250,65 m2 • Kubatura - 874,23 m3 Dane konstrukcyjne i techniczne obiektu: Konstrukcja budynku – kontenerowa, modułowa, stalowa. Konstrukcję nośną będzie stanowić sztywna rama przestrzenna, wykonana ze spawanych walcowanych na zimno stalowych profili, malowanych farbami antykorozyjnymi oraz farbami zabezpieczającymi elementy stalowe do klasy odporności ppoż. R-30. Ściany budynku modułowego wykonane z systemowych płyt warstwowych o gr. 10 cm. Podłoga wykonana w konstrukcji stalowej, systemowa. Stropodach systemowy, spadek 2%; wykonany w konstrukcji, przekryty membraną EPDM. Instalacje wewnętrzne: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zimnej i ciepłej (woda ciepła podgrzewana elektrycznie), instalację ogrzewania elektrycznego, instalację wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, instalację oświetlenia wewnętrznego budynku, instalację alarmową. Zakres zadania obejmuje budowę parterowego, niepodpiwniczonego obiektu modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego, w tym: • Wykonanie koniecznych rozbiórek na terenie oraz robót ziemnych. • Wykonanie płyty żelbetowej fundamentowej, na której posadowiony będzie budynek modułowy. • Wykonanie, dostawa i montaż obiektu modułowego wg projektu. • Wykonanie elementów zagospodarowania terenu: wyprofilowane chodniki z kostki brukowej betonowej, piłkochwyty (ochronna siatka sportowa), zbiorniki bezodpływowe na nieczystości ciekłe (szamba), uporządkowanie terenu oraz nasadzenia trawników. • W ramach zadania przewiduje się również wykonanie przyłącza wody z istniejącej studni głębinowej, kanalizacji sanitarnej do projektowanego szamba oraz przyłącza do energii elektrycznej. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dostarczenie również szafek ubraniowych dla sportowców. Pozostałe wyposażenie ujęte w projekcie budowlanym nie jest przedmiotem tego zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. Zadanie 2 – Dzielnica Ochojec. Podstawowe parametry obiektu: • Powierzchnia zabudowy - 250,65 m2 • Kubatura - 874,23 m3 Dane konstrukcyjne i techniczne obiektu: Konstrukcja budynku – kontenerowa, modułowa, stalowa. Konstrukcję nośną będzie stanowić sztywna rama przestrzenna, wykonana ze spawanych walcowanych na zimno stalowych profili, malowanych farbami antykorozyjnymi oraz farbami zabezpieczającymi elementy stalowe do klasy odporności ppoż. R-30. Ściany budynku modułowego wykonane z systemowych płyt warstwowych o gr. 10 cm. Podłoga wykonana w konstrukcji stalowej, systemowa. Stropodach systemowy, spadek 2%; wykonany w konstrukcji, przekryty membraną EPDM. Instalacje wewnętrzne: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zimnej i ciepłej (woda ciepła podgrzewana elektrycznie), instalację ogrzewania elektrycznego, instalację wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, instalację oświetlenia wewnętrznego budynku, instalację alarmową. Zakres zadania obejmuje budowę parterowego, niepodpiwniczonego obiektu modułowego zaplecza szatniowo-sanitarnego, w tym: • Wykonanie rozbiórki istniejącego obiektu oraz koniecznych rozbiórek na terenie oraz robót ziemnych. • Wykonanie płyty żelbetowej fundamentowej, na której posadowiony będzie budynek modułowy. • Wykonanie, dostawa i montaż obiektu modułowego wg projektu. • Wykonanie elementów zagospodarowania terenu: wyprofilowane chodniki z kostki brukowej betonowej, piłkochwyty (ochronna siatka sportowa), zbiorniki bezodpływowe na nieczystości ciekłe (szamba), uporządkowanie terenu oraz nasadzenia trawników. • W ramach zadania przewiduje się również wykonanie przyłącza wody z istniejącej studni głębinowej oraz istniejącej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej do projektowanego szamba oraz przyłącza do energii elektrycznej. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dostarczenie również szafek ubraniowych dla sportowców. Pozostałe wyposażenie ujęte w projekcie budowlanym nie jest przedmiotem tego zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. Wymaganie ogólne (dotyczy obu zadań): W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że projekty obiektów są dostosowane do wymagań osób niepełnosprawnych, w zakresie wynikającym ze szczegółowych zapisów Prawa budowlanego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlano-montażowe (ogólnobudowlane), - montaż konstrukcji stalowych, - prace budowlane wykończeniowe, - montaż sieci i instalacji sanitarnych, - montaż sieci i instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i wyposażenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie 1) 10.000 zł, zadanie 2) 10.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie. 5. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 7. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach