Przetargi.pl
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej dla potrzeb dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, SKĘCZNIEW
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
    SKĘCZNIEW
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    REGON: 003734240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej dla potrzeb dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie” gdzie w zakres prac budowlanych wchodzi wykonanie kompletnych mikroinstalacji zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową oraz dostosowanie istniejących instalacji do prawidłowego współdziałania z wykonaną instalacją z uwzględnieniem niezbędnych prac towarzyszących zgodnie z załączoną STWiORB oraz Przedmiarem Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w kwocie 3 100,00 złSłownie: trzy tysiące sto złotych 00/100Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w następujących formach:a. pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego:Dom Pomocy Społecznej w Skęczniewie - Santander Bank39 1090 1229 0000 0001 4917 1998 z adnotacją: „Wadium – DAG.291.07.2023”Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty;b. gwarancjach bankowych;c. gwarancjach ubezpieczeniowych;d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:wymagany wpis do KRS lub CEDiGb. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).d. zdolności technicznej lub zawodowej:a) Posiadanie wiedzy i doświadczenia:- Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, dwie instalacje fotowoltaiczne o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (Wykaz robót budowlanych).Zamawiający uwzględni tylko zadania prawidłowo zrealizowane i ukończone tj. takie, dla których wydano ostateczne pozwolenie na użytkowanie lub – jeżeli pozwolenie na użytkowanie nie było wymagane – wobec których organ nadzoru budowlanego nie wniósł sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) zwane dalej „Prawem budowlanym” lub dla których wydano zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, o którym mowa w art. 54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane albo dla których wydano inny równoważny dokument/dokumenty, zgodnie z przepisami kraju, w którym zostały wykonane wykazywane roboty budowlane). Budowa zarówno samej mikroinstalacji jak i instalacji łączącej mikroinstalację z siecią elektroenergetyczną może być wykonana jedynie przez osobę posiadającą właściwe uprawnienia.b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego:- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadającą:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*, oraz• kwalifikacje/doświadczenie: co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robót i w okresie ostatnich 3 lat kierowała co najmniej 3 robotami obejmującymi swoim zakresem montaż instalacji fotowoltaicznej lub- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót budowlanych posiadającą:• uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, oraz• kwalifikacje/doświadczenie: w kierowaniu i nadzorowaniu robót i w okresie ostatnich 5 lat kierowała co najmniej 3 robotami obejmującymi swoim zakresem montaż instalacji fotowoltaicznej z których co najmniej jedna instalacja miała moc do 50 kW;- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Montera Instalacji posiadającą:• certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie instalowania systemów fotowoltaicznych lub• zaświadczenie kwalifikacyjne gr. E i kwalifikacje/doświadczenie: w montażu instalacji fotowoltaicznych i w okresie ostatnich 3 lat zamontował co najmniej 3 instalacje fotowoltaiczne fotowoltaicznej z których co najmniej jedna instalacja miała moc do 50 kW;Z informacjami na temat kwalifikacji w/w osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z Wykazem osób stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ (należy dołączyć decyzję nadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).* Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i które uprawniając do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotowego zamówienia lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę w ofercie tej samej osoby pełniącej kilka funkcji wymienionych w pkt. 3 lit. d ppkt. b) pod warunkiem posiadania przez tę osobę wymaganych uprawnień oraz doświadczenia dla wymaganych specjalności.Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku wykonawca udostępni wystarczającą ilość tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach