Przetargi.pl
Budowa miejsc rekreacji w miejscowościach: Zalesice i Podkałek, w Gminie Sulejów

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc rekreacji w miejscowościach: Zalesice i Podkałek, w Gminie Sulejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc rekreacji w miejscowościach Zalesice i Podkałek w Gminie Sulejów, w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch miejsc rekreacji na terenie Gminy Sulejów, na działkach o nr ewid. 160/1 obręb Korytnica oraz 478/4 obręb Zalesice, w ramach którego należy: - wybudować dwie wiaty drewniane; - wybudować dwa tereny do rekreacji ruchowej o nawierzchni trawiastej wraz z piłkochwytami; - zamontować stacjonarny kosz do koszykówki (we wsi Podkałek) - wybudować dwa place zabaw wraz z urządzeniami zabawowymi i ogrodzeniem panelowym z furtkami; - zamontować urządzenia typu fitness; - wykonać utwardzenia pod wiatami i koszem do koszykówki z kostki betonowej; - zamontować elementy małej architektury tj. ławki, kosze na odpady, tablice z regulaminem; - zamontować dwie lampy solarne parkowe. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami i STWiORB (odrębne projekty dla każdej lokalizacji). 4. Urządzenia powinny spełniać obowiązujące normy oraz posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania na terenach publicznych. Montaż urządzeń należy wykonać zgodnie z obowiązującą wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przyjętymi normami i wytycznymi producenta urządzenia zachowując zasady bhp. 5. Oprócz zakresu objętego projektami budowlanymi należy zamontować dwie lampy solarne parkowe (po jednej lampie dla każdej lokalizacji) o parametrach: - źródło światła: Led 8W, 6000-6500K, - panel solarny 25W 13,5 V, - luminacja / ilość diod: 150lm/W Max 1440 / 12 szt, - oprawa aluminium + PV, - czas ładowania akumulatora 6h, - akumulator litowo – jonowy: 9,6V 1000 cykli, - klasa szczelności IP68, - kąt świecenia 360 stopni, - temperatura pracy -20C +50C, - czujnik ruchu PIR, - wymiary słupa 3,0/0,3/0,3 - słup adonowany aluminiowy, - posadowione na fundamencie betonowym (przy prefabrykacie śruby cynkowane ogniowo). Podstawą do wyceny są projekty budowlane: - „Budowa terenu rekreacyjnego dla mieszkańców wsi Zalesice” - „Budowa terenu rekreacyjnego dla mieszkańców wsi Podkałek”. UWAGI: ▪ materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie; ▪ wszelkie materiały i wyroby budowlane zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objęty niniejszym postępowaniem opisany jest w dokumentacji projektowej, na którą składają się: dwa projekty budowlane, przedmiary i STWiORB. W przypadku, gdy w projektach, przedmiarach lub w STWiORB opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 6. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: • w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy: • kosztorys ofertowy – uproszczony; • harmonogram rzeczowo – finansowo – terminowy. • po zakończeniu inwestycji: ▪ wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób, pomiarów i sprawdzeń wymagane obowiązującymi przepisami i normami; ▪ Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia 4 faktur odpowiednio dla: - budowa miejsca do rekreacji ruchowej o nawierzchni trawiastej w miejscowości Zalesice (koszty niekwalifikowalne), - budowa terenu do rekreacji w miejscowości Zalesice (koszty kwalifikowalne), -budowa miejsca do rekreacji ruchowej o nawierzchni trawiastej w miejscowości Podkałek (koszty niekwalifikowalne), - budowa terenu do rekreacji w miejscowości Podkałek (koszty kwalifikowalne), Szczegółowy wykaz kosztów kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy z Zamawiającym. ▪ instrukcji eksploatacji obiektu wraz ze szczegółowym wykazem elementów obiektu, wyposażenia oraz terminów wykonywania robót konserwacyjnych lub wykonywania przeglądów tych elementów; ▪ kosztorys powykonawczy – uproszczony; ▪ certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów; ▪ oryginał wewnętrznego dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i kierownika robót o zakończeniu robót; ▪ kompletu kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia; ▪ oświadczenie kierownika robót, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; ▪ Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, w tym: - szkice geodezyjne, wykonane przez uprawnionego geodetę w momencie odbioru wraz z pisemnym potwierdzeniem złożenia dokumentów do Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim, - zatwierdzoną inwentaryzację geodezyjna przez ośrodek geodezji w Piotrkowie Tryb. w terminie 1 miesiąca od zakończenia robót budowlanych. Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.: ▪ Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze zgłoszeniem robót niewymagających pozwolenia na budowę, dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa; ▪ Ustanowienie kierownika robót; ▪ Protokolarne przejęcie terenu budowy i prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy; 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego. d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Wadium ustala się w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.11.2018 r. do godz. 13.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359, poz. 2260, z 2017 r. poz. 1089, poz. 1475 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Paradyż Filia Sulejów nr konta 68 8973 0003 0020 0031 0082 0051 z adnotacją: „wadium nr sprawy ZP.271.47.2018” 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 15A - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Sulejowie, ul. Konecka 42, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach