Przetargi.pl
Budowa miasteczka ruchu drogowego oraz placów zabaw w Gminie Lubasz

Gmina Lubasz ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 60 12 , fax. 67 255 64 62
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubasz
    ul. B. Chrobrego 37
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62
    REGON: 57079110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubasz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miasteczka ruchu drogowego oraz placów zabaw w Gminie Lubasz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wybudowaniu miasteczka ruchu drogowego, wybudowanie placów zabaw w Gminie Lubasz. Zadanie 1. Budowa miasteczka ruchu drogowego w Lubaszu W zakresie zamówienia odnośnie wybudowania miasteczka ruchu drogowego zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: Miasteczko ruchu drogowego: Lokalizacja: Miasteczko ruchu drogowego zaprojektowano w Lubaszu na działce 653/11 przy ul. Szkolnej w Lubaszu na terenie przyszkolnym. Teren ten nie jest utwardzony, pokryty częściowo jest zielenią niską i trawą, jest on płaski, a wody opadowe przenikają do niższych warstw ponieważ ma strukturę przepuszczalną. Zakres robót: Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót, który obejmuje: -jezdnie, - chodniki, - skrzyżowanie z ruchem okrężnym, - skrzyżowanie trójwlotowe (dróg równorzędnych oraz z drogą podporządkowaną) w tym dwa skrzyżowania z sygnalizacją świetlną, - jezdnia do wykonywania tzw. ,,ósemek”, - fragment drogi gruntowej o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego, - przejazd kolejowy, - miejsca postojowe, - miejsca wypoczynku, - plac szkoleniowy, - pobocze umocnione, - zieleń, - budynek gospodarczy wraz z wiatą edukacyjną, - zagospodarowanie terenów niezabudowanych przez humusowanie i zasiew trawy, - wykonanie małej architektury :ławki, kosze na śmieci wiata edukacyjna – budynek gospodarczy, - oznakowanie poziome i pionowe, - sygnalizacja świetlna, - oświetlenie terenu, - instalacja fotowoltaiczna, - przed rozpoczęciem wykonywania robót wymagane jest opracowanie planu BiOZ. Prace w pobliżu istniejących sieci uzbrojenia należy wykonywać ręcznie. Zadanie 2. Budowa placów zabaw w Gminie Lubasz W zakresie zamówienia odnośnie wybudowania placów zabaw w Gminie Lubasz zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: Place zabaw Lokalizacja: Place zabaw zaprojektowano w miejscowościach: Nowina: działka 237/1, Antoniewo: działka 18/1 i 25/2, Bzowo: działka 136/6, Klempicz: działka 94/7 i działka 94/9, Kamionka: działka 282/1. Zakres robót - wyposażenie: Budowa placów zabaw obejmuje roboty ziemne oraz przygotowanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, w części gdzie ustawione zostaną urządzenia. Wyposażenie placów zabaw wg poniższego wykazu: Nowina - bujak sprężynowy, karuzela huśtawka, piaskownica, huśtawka ważka, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw. Antoniewo – bujak sprężynowy, karuzela, huśtawka, piaskownica, domek, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw. Bzowo - bujak sprężynowy, karuzela, piaskownica, huśtawka ważka, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw. Klempicz - bujak sprężynowy, karuzela, piaskownica, huśtawka ważka, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw, utwardzenie terenu, kosz z tablicą na słupie pojedynczym. Kamionka - bujak sprężynowy, karuzela, piaskownica, domek, ławka, kosz na śmieci, regulamin placu zabaw, boisko: nawierzchnia z kostki ,bramka do piłki nożnej ,kosz do koszykówki na słupie, piłkochwyt. Opisy w/w sprzętów i zabawek zawarte są w części opisowej projektów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany (zał. nr 1 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 2 do SIWZ). 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). W szczególności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: roboty budowlane wykonywane przez robotników na podstawie dokumentacji projektowej – wykonanie nawierzchni bitumicznej – dot. miasteczka ruchu drogowego (Zadanie 1), roboty montażowe (montaż urządzeń na placach zabaw) – Zadanie 2. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Pierwsze oświadczenie zostanie złożone Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy, kolejne zgodnie z zapisami zawartymi powyżej. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Zamawiający zastrzega, że następujące kluczowe części zamówienia muszą zostać wykonane osobiście przez Wykonawcę: nie ustala się kluczowych części zamówienia. 5. Jeżeli w jakiejkolwiek części SIWZ lub w jej załącznikach wskazano znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia, należy przyjąć, że są one uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie minimalnych wymagań w zakresie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia, z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) – w przypadku złożenia oferty na Zadanie 1; 4.000,00 zł (cztery tysięcy złotych 00/100) – w przypadku złożenia oferty na Zadanie 2, w przypadku złożenia oferty na oba zadania – suma powyższych kwot. W przypadku składania wadium w formie niepieniężnej wymaga się złożenia wadium dla każdej części oddzielnie lub wyraźnego wskazania w treści dokumentu wadialnego, że dotyczy on obu części zamówienia. 2. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Bank Spółdzielczy Czarnków /O Lubasz. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zm.). 3. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Lubasz. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, pozostali Wykonawcy zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zasady zwrotu wadium reguluje art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, kosztorysy ofertowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach