Przetargi.pl
„Budowa mechanicznej kompostowni (ETAP I) i stanowiska płukania piasku (ETAP II) na obiekcie oczyszczalni ścieków w Koszanowie, gmina Śmigiel”

Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Śmiglu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-030 Śmigiel, ul. dr Skarzyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 527 04 30 , fax. 65 526 52 78
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny w Śmiglu Spółka z o.o.
    ul. dr Skarzyńskiego 6a
    64-030 Śmigiel, woj. wielkopolskie
    tel. 65 527 04 30, fax. 65 526 52 78
    REGON: 30089694900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zwk-smigiel.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa mechanicznej kompostowni (ETAP I) i stanowiska płukania piasku (ETAP II) na obiekcie oczyszczalni ścieków w Koszanowie, gmina Śmigiel”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Budowa mechanicznej kompostowni (ETAP I) i stanowiska płukania piasku (ETAP II) na obiekcie oczyszczalni ścieków w Koszanowie, gmina Śmigiel” polegającego w szczególności na wykonaniu robót budowlanych na warunkach określonych w umowie, zgodnie z obowiązującym prawem, przepisami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem najwyższej staranności zawodowej. 6.2 Roboty należy prowadzić przy zapewnieniu ciągłości pracy oczyszczalni. 6.3 Teren oczyszczalni jest objęty nadzorem archeologicznym. 6.4 Zakres robót obejmuje w szczególności: • Budowę kompostowni mechanicznej bębnowej – w obiekcie wydzielone będą: skip załadowczy słomy, skip załadowczy osadów i bioodpadów, sterownia, zadaszenie na przyczepę i ładowarkę, zadaszenie na kompost świeży, zadaszenie na kompost dojrzewający, biofiltr, • Budowę placu składowania słomy, • Budowę budynków technicznych instalacji płukania piasku – budynek technologiczny urządzeń stacjonarnych, budynek technologiczny urządzeń mobilnych, • Budowę zbiornika zrzutowego wraz z pompownią, • Budowę placów utwardzonych, • Budowę infrastruktury technicznej. Całość inwestycji związana z budową mechanicznej kompostowni osadu nadmiernego oraz stanowiska płukania piasku zlokalizowana zostanie na działce o numerze ewidencyjnym 157/1 obręb Koszanowo. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje dostawy pojazdu specjalistycznego WUKO, którego dostawa będzie przedmiotem odrębnego zamówienia. Realizacja inwestycji przebiegać powinna w następującej kolejności: • Budowa budynku kompostowni ob.1, • Budowa placu magazynowania słomy ob.2, • Budowa zbiornika zrzutowego z komorą pompową ob.3, • Budowa budynku technicznego instalacji płukania piasku ob.4, • Budowa budynku technicznego instalacji płukania piasku ob.5, • Budowa zewnętrznych sieci infrastruktury technicznej, • Budowa placów utwardzonych. 6.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. 6.6 Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.). 6.7 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanych w przedmiarach robót. 6.8 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w przedmiarach robót jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zostać zweryfikowane przez Inspektora Nadzoru danej branży. 6.9 W przypadku, gdy w przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 6.10 Zalecane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac, oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową. 6.11 Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.zwk-smigiel.pl. 6.12 W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami obowiązuje następująca kolejność ich ważności: - Umowa, - SIWZ, - Oferta wraz z załącznikami do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 200.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 20.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). 20.3 Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO Bank Polski S.A. nr 94 1020 4160 0000 2702 0130 8956 z tytułem przelewu: Wadium dot. postępowania nr ZW-K w Śmiglu Sp. z o.o. ZP/05/2019. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert środki pieniężne zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 20.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: „Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw wymaganych przez SIWZ lub zgłosił sprzeciw, o którym mowa w pkt 17.3 SIWZ, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej lub, że: - „Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. Wniesione wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w postaci dokumentu gwarancji lub poręczenia musi wyraźnie wskazywać, iż jest ono wystawione na rzecz wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. 20.5 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 20.6 Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w sposób opisany wyżej zostanie odrzucona. 20.7 Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 20.8 Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia braków w zakresie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy, pełnomocnictw lub gdy lub zgłosił sprzeciw, o którym mowa w pkt 17.3 SIWZ, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12.6 W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach