Przetargi.pl
Budowa masztu dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Józefów

Nadleśnictwo Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23460 Józefów, Leśna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 878 005 , fax. 846 878 280
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Józefów
    Leśna 46
    23460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 846 878 005, fax. 846 878 280
    REGON: 95001498900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jozefow.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe/państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa masztu dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Józefów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa masztu dostrzegalni przeciwpożarowej wraz z kabiną obserwacyjną dla potrzeb modernizacji systemu zagrożenia pożarowego lasów w Nadleśnictwie Józefów Lokalizacja inwestycji: Leśnictwo Malce, adres leśny 05-07-1-08-132D-z dz. nr 8635, 8636 obręb 0004 Osuchy jedn. ew. 060209_2 Łukowa m. Osuchy, 23-412 Łukowa gm. Łukowa, pow. biłgorajski, woj. lubelskie 2. Projektowany maszt ma być przestrzenną konstrukcją kratową o wysokości H=39,0 m (konstrukcja kratownicy). Całkowita wysokość masztu, wraz z fundamentami wyniesionymi ponad poziom terenu, kabiną obserwacyjną na szczycie masztu oraz odgromnikiem ma być równa 44,2 m. Maszt na całej wysokości ma być niezbieżny. Przekrój poprzeczny masztu na całej wysokości ma być trójkątem równobocznym (rozstaw krawężników 1,6 m). Trzon masztu ma zostać posadowiony na monolitycznym, żelbetowym bloku fundamentowym. Zaprojektowano odciągi utrzymujące trzon masztu w równowadze (odciągi w układzie: 3 poziomy / 3 kierunki (co 120 stopni) sprowadzone do jednego bloku oporowego na danym kierunku). Kabina obserwacyjna zaprojektowana została jako stalowa konstrukcja ramowa o przekroju wielokąta nieparzystego (siedmioboku), powierzchnia użytkowa kabiny ok. 6,14 m2, wysokość kabiny h = 2,55 2,46 m. Górna część ścian (w części przeszklonej, czyli ze stolarką okienną) ma być pochylona na zewnątrz kabiny pod kątem 250. Wokół kabiny zaprojektowano galerię (okrągłą) o szerokości 0,88-1,07 m. Balustrada galerii na wysokości 1,2 m. Maszt ma być wygrodzony oddzielnymi ogrodzeniami panelowymi o wymiarach: 5,0 x 5,0 m trzon masztu oraz 2,5 x 10,0 m odciągi (3 szt.). Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: - przygotowanie placu budowy (oznakowanie, zabezpieczenie, wyznaczenie stref niebezpiecznych oraz miejsc składowania elementów masztu itp.), wykonanie wykopów pod fundamenty, - przygotowanie gruntu pod fundamentami oraz wykonanie betonu podkładowego, - wykonanie fundamentów masztu wraz z ich zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem zasypki fundamentów, - montaż poziomy poszczególnych segmentów masztu, - montaż pionowy konstrukcji stalowej masztu, - montaż wyposażenia masztu (kabina obserwacyjna), - wykonanie zagospodarowania terenu, - uprzątnięcie i uporządkowanie terenu robót, doprowadzenie do stanu sprzed rozpoczęcia prac budowlanych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232330-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do 10.12.2018 r. godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania określone w art. 45 i 46 ustawy Pzp i pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty 4) do oferty wykonawca załącza pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach