Przetargi.pl
Budowa małej infrastruktury –skatepark i pumptrack w Sobolewie na działce nr geod. 474/4 gm. Supraśl

Gmina Supraśl ogłasza przetarg

  • Adres: 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132725, 7132701 , fax. 085 7132720, 7132725
  • Data zamieszczenia: 2018-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Supraśl
    ul. Piłsudskiego 58
    16-030 Supraśl, woj. podlaskie
    tel. 085 7132725, 7132701, fax. 085 7132720, 7132725
    REGON: 5065914800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa małej infrastruktury –skatepark i pumptrack w Sobolewie na działce nr geod. 474/4 gm. Supraśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Przedmiotem zamówienia jest mała architektura w miejscu publicznym – budowa skateparku i pumptracka w Sobolewie na działce nr geod. 474/4 gm. Supraśl : Budowa skateparku i pumptracka w w/w miejscowości obejmuje: - dostawę i montaż urządzeń betonowych elementów skateparku 7kpl. - dostawę i montaż zestawów modułowych kompozytowych pumptracka dł. 115m, - budowę nawierzchni betonowej pod elementami skateparku z betonu B30 zbrojonego włóknami polipropylenowymi - budowę nawierzchni z kostki betonowej gr.6cm pod elementami pumptracka, - budowę chodników z kostki betonowej gr.6cm - dostawę i montaż latarni LED hybryda 6szt, - dostawę i montaż urządzeń towarzyszących takich jak tablica informacyjna 1szt, ławeczki 2szt, stojak na rowery 1szt i kosz na śmieci 1szt. 3) Zakres robót obejmuje: Roboty budowlane: przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne, roboty drogowe, sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu. 4) Mała architektura w miejscu publicznym – budowa skateparku i pumptracka w Sobolewie na działce nr geod. 474/4 gm. Supraśl realizowana jest w oparciu o dokumentację projektową opracowaną w roku 2018 przez biuro projektowe AUTORSKA PRACOWANIA PROJEKTOWA - Architekt Marek Wojtecki z siedzibą 15-427 Białystok ul. Lipowa 18A lok. 14. 5) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również wszelkie badania i sprawdzenia oraz pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. 6) Zamawiający wymaga załączenia w terminie 14 dni po podpisaniu umowy harmonogramu rzeczowo- finansowego w układzie wymaganym przez Zamawiającego. 7) Zamawiający nie przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 8) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 9) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się przywołany jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ(model) i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 10) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) W postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w łącznej wysokości 10 000 zł. 2) Wadium, o którym mowa w ppkt 1 może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy (wzór – zał. nr 3 do SIWZ); b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru); c) wadium UWAGA !: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład wzoru treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach