Przetargi.pl
Budowa linii oświetlenia ścieżki wraz z monitoringiem w mieście Wąbrzeźno

Gmina Miasto Wąbrzeźno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Wolności
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6884500 , fax. 56 6882748
  • Data zamieszczenia: 2019-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Wąbrzeźno
    ul. Wolności 18
    87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6884500, fax. 56 6882748
    REGON: 871118780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa linii oświetlenia ścieżki wraz z monitoringiem w mieście Wąbrzeźno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie wykonania w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji budowlanej oraz robót budowlano - montażowych, polegających na budowie linii oświetlenia ścieżki pieszo – rowerowej wraz z zamontowaniem słupów oświetleniowych z oprawami LED oraz linii światłowodowej i zamontowania kamer włączonych do miejskiego monitoringu, zlokalizowanych na działkach nr: 2/10, 867, 900, 79/16, 159/2 i 166/1 obręb 0002 w mieście Wąbrzeźno. 2. Zakres przedmiotu zamówienia przedstawia: 1) program funkcjonalno - użytkowy – Załącznik nr 9, 2) przedmiar robót - załącznik nr 10, stanowiący materiał dodatkowy (uzupełniający), ułatwiający wykonawcom skalkulowanie ceny ofertowej. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Etap I – faza projektowa: a) wykonanie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z art. 34 Prawo budowlane, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ oraz programie funkcjonalno — użytkowym, b) opracowanie projektu wykonawczego wymaganej branży, przedmiaru robót, szczegółowego kosztorysu inwestorskiego opracowanego metodą szczegółową, informacji BIOZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno - użytkowego, c) przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wymaganej branży, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i opracowań towarzyszących zamawiającemu do akceptacji ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, d) opracowanie harmonogramu rzeczowo — finansowego robót budowlanych i przedłożenie harmonogramu do akceptacji przez zamawiającego, e) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót. 2) Etap II – wykonanie robót budowlanych: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę/zgłoszeniem robót, harmonogramem rzeczowo — finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ, b) opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót, c) wykonanie robót pomocniczych i przygotowawczych, d) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganej branży oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty, e) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 3.2. Zakres prac polega w szczególności na zaprojektowaniu i wybudowaniu: a) linii oświetlenia istniejącego ciągu ścieżki pieszo – rowerowej na długości ok. 1200 m, b) zamontowaniu słupów oświetleniowych w ilości – 34 szt., c) zamontowaniu kamer na słupach w ilości – 18 szt. 3.3. Program zapewnienia jakości (PZJ) Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji zamawiającego program zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami. 3.4. Program zapewnienia jakości powinien zawierać: 1) organizację wykonania robót, w tym terminy i sposób prowadzenia robót, 2) organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, 3) sposób zapewnienia bhp w czasie trwania robót, 4) wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, 5) wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, 6) system (sposób i procedurę) proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, 7) wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli (opis laboratorium własnego lub laboratorium, któremu Wykonawca zamierza zlecić prowadzenie badań), 8) sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, nastaw mechanizmów sterujących, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji zamawiającemu. 4. Odbiór wykonanych robót nastąpi zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowlaną i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 5. Weryfikacja wykonanych prac nastąpi poprzez: a) sprawdzenie wykonanych prac zgodnie z dokumentacją, b) sprawdzenie atestów, c) sprawdzenie przywrócenia terenu po wykonanych robotach budowlanych. 6. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 7. Zamawiający zastrzega sobie obowiązek wykonania osobistego przez wykonawcę wszystkich robót związanych z budową linii i stawiania słupów oświetleniowych. UWAGA: Pozostałe roboty mogą wykonać podwykonawcy. 8. Zamawiający wymaga, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • wykonanie montażu nowej linii oświetleniowej ścieżki pieszo – rowerowej wraz z monitoringiem. 9. Szczegóły, dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały zawarte w § 3 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo naliczenia kary w wysokości 1.000,00 zł w przypadku niedopełnienia przez wykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 7 za każdą osobę, wobec której wykonawca nie dopełnił obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr konta: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 47 2030 0045 1110 0000 0219 3690 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy ZPPE.271.2.2019 - „Budowa linii oświetlenia ścieżki wraz z monitoringiem w mieście Wąbrzeźno” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty, nie spięty w całość z ofertą. 7. Dokument gwarancyjny musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników spółki cywilnej lub przez jednego z członków konsorcjum uznaje się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wyraźnie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty i zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (wniesionego w innej formie niż pieniądzu). 3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 6. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach