Przetargi.pl
„Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Portowej w Augustowie” „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Krętej w Augustowie” „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Prostej, Krzywej, Zakole w Augustowie”

Gmina Miasto Augustów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, 3 Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 643 42 28, , fax. 87 643 42 11
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Augustów
    3 Maja 60
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 87 643 42 28, , fax. 87 643 42 11
    REGON: 79067081700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.augustow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Portowej w Augustowie” „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Krętej w Augustowie” „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Prostej, Krzywej, Zakole w Augustowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ulicy Portowej w Augustowie.” „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ulicy Krętej w Augustowie.” Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ulicy Prostej, Krzywej, Zakole w Augustowie.” 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 2.1. Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ulicy Portowej – budowa linii kablowej nN-0,4kV wraz ze słupami oświetleniowymi oraz rozbiórka istniejącej linii napowietrznej nN-0,4kV. Zakres prac: − demontaż przewodów linii napowietrznej, − demontaż opraw sodowych z wysięgnikami, − demontaż słupów, − wytyczenie trasy linii oświetleniowej słupów i trasy linii kablowej, − wykonanie otworów pod słupy linii oświetleniowej, − ustawienie słupów S-100SwAL lub równoważne -3 szt, − montaż opraw 40 LEDS lub równoważne 700mA– 3 szt, − roboty ziemne – rów kablowy, − układanie kabla i przepustów w rowie kablowym -YAKY 4x35mm2, − zasypanie rowu kablowego, − podłączenie kabli w słupach, − podłączenie kabla w złączu kablowo – pomiarowym, − pomiary i badania. 2.2. Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ulicy Krętej – budowa linii kablowej nN-0,4kV wraz ze słupami oświetleniowymi oraz rozbiórka istniejącej linii napowietrznej nN-0,4kV. Zakres robót: − demontaż przewodów linii napowietrznej, − demontaż opraw sodowych z wysięgnikami, − demontaż słupów, − wytyczenie trasy linii oświetleniowej słupów i trasy linii kablowej, − wykonanie otworów pod słupy linii oświetleniowej, − ustawienie słupów S-80 SwAL lub równoważne -1 szt, − montaż opraw MALAGA SGS 101 SON-T lub równoważne 70W -1 szt , − roboty ziemne - rów kablowy, − układanie kabla i przepustów w rowie kablowym YAKY 4X35 mm2, − zasypanie rowu kablowego, − podłączenie kabli w słupach − podłączenie kabla w złączu kablowo-pomiarowym − pomiary i badania. 2.3. Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ulicy Krzywej, Prostej, Zakole – linia napowietrzna nN-0,4kV-podwieszenie oddzielnego obwodu na istniejących słupach linii napowietrznej nN-0,4kV. Zakres robót: − montaż linii napowietrznej nN-0,4kV − montaż opraw wraz z wysięgnikami 32 LEDS lub równoważne 700mA -12 szt − wyłączenia napięcia w istniejącej linii napowietrznej SN-20kV, i nN-0,4kV − pomiary i badania. 3. Wymagania dla Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy: − Dostarczenie oświadczenia kierownika budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przyjęcie obowiązku kierowania budową; − Przedstawienia w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo- finansowego w terminie 7 dni przed ich rozpoczęciem, a w przypadku zgłoszenia uwag przez Zamawiającego, ich wprowadzenie w terminie 3 dni od momentu zgłoszenie przez Zamawiającego; − Opracowanie przed rozpoczęciem robót: a) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, b) projektu organizacji robót, − Warunkiem rozpoczęcia robót jest posiadanie przez Wykonawcę, zaakceptowanego przez zamawiającego, harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz uzgodnionego projektu tymczasowej organizacji ruchu; − Wykonawca na koniec każdego miesiąca zobowiązany składać pisemne sprawozdania z zaawansowania realizacji powierzonego zadania. − Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w projekcie tymczasowej organizacji ruchu harmonogramu robót wpływających na ruch pojazdów i pieszych wraz z określeniem zakresu i czasu trwania robót z podziałem na poszczególne odcinki; − Zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; − Zapewnienie dozoru mienia na terenie robót na własny koszt; − Ubezpieczenie placu budowy; − Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202); − Przed wbudowaniem przedłożenie do akceptacji na materiały certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z zasadniczymi wymaganiami dotyczącymi danego wyrobu; − W przypadku wątpliwej jakości materiałów użytych do wbudowania Zamawiający ma prawo wykonania badań tych materiałów zgodnie z obowiązującymi normami w celu stwierdzenia ich jakości. Jeżeli badania wykażą, że zastosowane materiały są złej jakości, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztem badań i na własny koszt dokona ich wymiany; − Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; − Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów BHP ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; − Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane uszkodzeniem urządzeń podziemnych jak kable energetyczne, instalacje sieci i inne. Zamawiający zastrzega, iż dokumentacja Zamawiającego nie stanowi wyłącznego źródła informacji o urządzeniach podziemnych. Ich obecność lub brak Wykonawca stwierdzi samodzielnie korzystając z zasobów powszechnej ewidencji gruntów jak również na podstawie stosownych znaków i jakichkolwiek innych oznak mogących wskazywać na ich istnienie; − Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; − Terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne zamówieniem i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według zamówienia; − Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia; − Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; − Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia; − Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; − Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; − Dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności: dziennik budowy, książki obmiarów, zaświadczenia właściwych instytucji i organów, niezbędne świadectwa dotyczące materiałów, wyniki badań, protokoły odbiorów częściowych, dokumentację powykonawczą ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót; − Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; − Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. Pełny zakres robót został określony w dokumentacji w tym.: Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Przedmiar Robót i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna; stanowiącej Załączniki do OPZ w skład której wchodzą: − Zał. nr 1 do OPZ – ulica Portowa − Zał. nr 2 do OPZ – ulica Kręta − Zał. nr 3 do OPZ – ulica ulicy Krzywej, Prostej, Zakole
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 87 1240 5211 1111 0000 4921 6440 z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.10.2019 „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Portowej w Augustowie” „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Krętej w Augustowie” „Budowa linii energetycznej oświetlenia ulicznego na ul. Prostej, Krzywej, Zakole w Augustowie”–Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach