Przetargi.pl
Budowa leśnego placu zabaw przy Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej Lasów Miejskich – Warszawa w Warszawie przy ulicy Rydzowej – etap I

Lasy Miejskie - Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-549 Warszawa, ul. Korkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 612-25-60 , fax. 22 610-38-29
  • Data zamieszczenia: 2018-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Miejskie - Warszawa
    ul. Korkowa 170A
    04-549 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 612-25-60, fax. 22 610-38-29
    REGON: 14091025100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lasymiejskie.waw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa leśnego placu zabaw przy Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej Lasów Miejskich – Warszawa w Warszawie przy ulicy Rydzowej – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu robót budowlanych polegających na budowie leśnego placu zabaw przy Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Warszawie przy ulicy Rydzowej. Przedmiotem inwestycji są prace z zakresie: • przygotowania i zabezpieczenia terenu placu budowy; • prac geodezyjnych; • prac ziemnych związanych z budową pagórków; • prac ziemnych dla nowych nawierzchni i fundamentów; • budowy obrzeży; • betonowania fundamentów pod urządzenia i elementy małej architektury; • wykonania podbudowy pod nowe nawierzchnie; • wykonania indywidualnych urządzeń i elementów małej architektury (głównie z drewna z elementami stalowymi); • wykończenia indywidualnych urządzeń i elementów małej architektury (detale cięte laserowo, grawerowane itp.); • montażu wykonanych konstrukcji; • montażu gotowych (katalogowych) urządzeń do zabawy i elementów małej architektury wg instrukcji producenta; • uzyskania certyfkatu zgodności z normą dotyczącą bezpieczeństwa placu zabaw (PN-EN 1176-1:2009); • wykonania ewentualnych poprawek wg wskazówek jednostki certyfkującej pod kątem zgodności z PN-EN 1176-1:2009; • porządkowania terenu po budowie; • zapewnienia gwarancji na wykonane prace; • wykonania wszelkich innych prac niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) stanowią następujące załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 Projekt architektoniczno-budowlany; Załącznik nr 1a Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik nr 1b Przedmiar robót. Z wyżej wymienionej dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wyłącza następujące elementy: • sadzenie krzewów; • sadzenie bylin; • wykonanie ogrodzenia. Tym samym Zamawiający z projektu architektoniczno-budowlanego wyłącza punkty 3.6. Ogrodzenie i 3.9. Rośliny, ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyłącza dział SST-07.e1 ZIELEŃ I OGRODZENIE oraz z przedmiaru robót wyłącza punkt 6 ZIELEŃ I OGRODZENIE (Kody CPV: 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie ze Standardami dostępności dla miasta stołecznego Warszawy, Standardami projektowymi i wykonawczymi infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie, Wytycznymi projektowymi i wykonawczymi infrastruktury dla pieszych w mieście stołecznym Warszawie, stanowiącymi załączniki do Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji (GP-OR.0050.1682.2017). Wykonawca jest zobowiązany do zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt kontroli pomontażowej zgodnie z zapisem Normy 1176-7:2009 w pkt. 5.3, oraz przedstawienia zamawiającemu sprawozdania oraz certyfikatu z inspekcji. Kontrola pomontażowa powinna zostać przeprowadzona przez jednostką inspekcyjną spełniającą wymogi normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 „Ocena zgodności. Ogólne kryteria działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję”, specjalizującą się w dziedzinie placów zabaw. Jednostka inspekcyjna powinna móc przedstawić certyfikat / deklarację zgodności z w/w normą, a także aktualne ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności. Wykonawca jest zobowiązany do zamówienia na własny koszt i we własnym zakresie badania właściwości amortyzujących zastosowanych nawierzchni wg wymogów PN-EN 1177.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto 48 1030 1508 0000 0005 5005 6038 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu LM-W.ZP.260.17.2018” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3., przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – Załącznik nr 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V. pkt 1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: 1.4.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 1.4.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 1.4.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 1.4.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt 1.4.1. – 1.4.4. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach