Przetargi.pl
Budowa lamp solarnych na terenie gminy Kaliska

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5889201 , fax. 058 5889206
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 058 5889201, fax. 058 5889206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lamp solarnych na terenie gminy Kaliska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane Budowa lamp solarnych na terenie gminy Kaliska Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż 10 lamp solarnych na terenie gminy kaliska. Lampy solarne zostaną zainstalowane w 10 lokalizacjach na terenie gminy tj. :Dąbrowa, dz. Ew. nr 96 na 4, obręb Dąbrowa- 1 szt, Frank, dz. Ew. nr 72 na 6, obręb Iwiczno- 1 szt, Iwiczno, dz. Ew. nr 336 na 2, obręb Iwiczno- 1 szt, Kaliska, dz. Ew. nr 289, obręb Kaliska- 2 szt, Piece, dz. Ew. nr 331 na 1, obręb Piece- 1 szt, Piece, dz. Ew. nr 339 na 1, obręb Piece- 1 szt, Piece, dz. Ew. nr 340 na 2, obręb Piece- 1 szt, Płociczno, dz. Ew. nr 175, obręb Cieciorka- 2 szt Wszelkie urządzenie wykorzystane przy budowie lamp solarnych muszą być zgodne z załączonymi projektami budowlano-wykonawczymi oraz spełniać wymienione w projektach budowlano-wykonawczych Polskie Normy Budowlane. W celu prawidłowego skalkulowania ceny Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z 10 projektami budowlano-wykonawczymi oraz pozostałą dokumentacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako materiał pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia, wytyczenia, trasy linii w terenie przejrzystym- tyczenie stanowisk- 10 sztuk ,Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- 10 szt. Wykonawca wykona powierzone mu zadanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami wynikającymi z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U z 2014 r, poz. 40 z późn. zm, dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres stanowią następujące załączniki: Projekt budowlano- wykonawczy 10 szt. Przedmiar robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, Projekt zagospodarowania terenu 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert w wysokości 5000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 ) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275). 2. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Budowa lamp solarnych na terenie gminy Kaliska na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o Zblewo, Nr 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty). 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaliska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach