Przetargi.pl
„Budowa łącznika ul. Tkackiej z drogą krajową DK 52” w ramach zadania pn.: „Koncepcja rozbudowy układu komunikacyjnego w Andrychowie”

Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 34120 Andrychów, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
  • Data zamieszczenia: 2018-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
    Rynek 15
    34120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
    REGON: 52401600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.andrychow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa łącznika ul. Tkackiej z drogą krajową DK 52” w ramach zadania pn.: „Koncepcja rozbudowy układu komunikacyjnego w Andrychowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa łącznika ul. Tkackiej z drogą krajową DK 52” w ramach zadania pn.: „Koncepcja rozbudowy układu komunikacyjnego w Andrychowie”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Etap I – opracowanie na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) i koncepcji projektowej udostępnionych przez Zamawiającego, a opracowanego przez: Pracownię Inżynierską KLOTOIDA z siedzibą w Krakowie, ul. Adama Bochenka 16A, 30-693 Kraków, przy uwzględnieniu dodatkowo budowy ciągu pieszo-rowerowego, dokumentacji projektowej – projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót w oparciu o PFU wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Wykonawca w ramach opracowania dokumentacji projektowej winien opracować: – Projekt Budowlany; – Projekt Wykonawczy; – Projekty Branżowe uwzględniające konieczność budowy, przebudowy, rozbudowy i zabezpieczenia infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją; – Projekt zastępczej organizacji ruchu podczas prowadzonych robót (jeśli będzie wymagany); – Projekt stałej organizacji ruchu; – Projekt oświetlenia; – Inwentaryzację zieleni, projekt nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej; – Przedmiar robót w rozbiciu na poszczególne branże; – Kosztorysy dla robót w rozbiciu na poszczególne branże wraz z podaniem czynników cenotwórczych; – Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; – Szczegółowe Specyfikacje Techniczne; – Pozyskać decyzje zezwalające na wykonanie wszystkich robót objętych projektem; – Pozyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeśli będzie wymagana). Wykonawca przy opracowaniu dokumentacji projektowej uwzględni wymagania wynikające z niżej wyszczególnionych dokumentów stosowanych w następującej kolejności: – Programu Funkcjonalno-Użytkowego; – Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji, pozyskanej staraniem i na koszt Wykonawcy – jeżeli zajdzie konieczność pozyskania w/w decyzji; – Pozyskanych przez Wykonawcę decyzji i uzgodnień; – Koncepcji opracowanej przez Pracownię Inżynierską Klotoida Sp. z o.o. Sp. kom. (z uwzględnieniem projektu budowy ciągu pieszo-rowerowego). b) Etap II – Wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót, z uwzględnieniem wymogów zawartych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli zajdzie konieczność jej pozyskania), obejmujących w szczególności: 1) zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniami, wykonanie, utrzymanie, likwidacja); 2) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (w tym rozbiórka istniejących nawierzchni dróg, placów i chodników, rozbiórka ogrodzeń, rozbiórka elementów małej architektury, wyburzenie budynków); 3) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (w razie konieczności pod nadzorem ornitologicznym); 4) doprowadzenie słabonośnych gruntów podłoża do wymaganej nośności; 5) roboty ziemne (wykopy, nasypy); 6) budowę konstrukcji nawierzchni drogi gminnej oraz przebudowę nawierzchni drogi powiatowej w zakresie niezbędnym do sytuacyjno-wysokościowego dowiązania projektowanego wlotu drogi gminnej do istniejącego przebiegu drogi powiatowej; 7) budowę poboczy; 8) budowę chodników (ciągów pieszo-rowerowych); 9) budowę zjazdów indywidualnych i publicznych (zjazdy publiczne należy wykonać o nawierzchni dostosowanej do prognozowanego ruchu, z uwzględnieniem ruchu i postoju pojazdów ciężarowych); 10) budowę, rozbudowę i przebudowę odwodnienia drogi wraz z odprowadzeniem wód opadowych do odbiorników; 11) zabezpieczenie, odcinkową rozbiórkę i budowę oraz przebudowę urządzeń obcych i uzbrojenia terenu na podstawie warunków technicznych wydanych przez Zarządców w/w sieci/urządzeń (w tym linii elektroenergetycznych, teletechnicznych, ciepłowniczych, sieci wodociągowych, gazowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, etc); 12) wykonanie nowej infrastruktury technicznej, w szczególności: oświetlenia drogi, kanalizacji deszczowej; 13) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 14) zapewnienie stałej organizacji ruchu, a w szczególności oznakowania pionowego i poziomego; 15) zabezpieczenie zabytków małej architektury, zapewnienie nadzoru archeologicznego, przeprowadzenie badań archeologicznych; (w razie konieczności); 16) roboty wykończeniowe i porządkowe w tym nasadzenia zieleni niskiej i wysokiej; 17) utrzymanie nawierzchni jezdni dróg istniejących na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy; przez cały okres trwania inwestycji należy zapewnić dojazd do obiektów znajdujących się w obrębie projektowanej drogi, w tym w szczególności do obiektów posiadających obecnie dostęp do drogi publicznej; 18) wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych w opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej; 19) oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń kanalizacyjnych i odbiorników dla skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego; 20) po zakończeniu robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę; 21) dokonanie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązania; 22) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na zaklauzulowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót; 23) przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie oraz jego złożenie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ - w terminie realizacji przedmiotu umowy. 2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy i sposób jego wykonania określa program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ wraz z koncepcją projektową – stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli ich opisanie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) do dnia 05.12.2018 r. do godz. 10:30. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w ABS Banku Spółdzielczym w Andrychowie, nr rachunku: 82 8110 0000 2001 0000 1225 0002 z dopiskiem wadium: „Budowa łącznika ul. Tkackiej z drogą krajową DK 52” w ramach zadania pn.: „Koncepcja rozbudowy układu komunikacyjnego w Andrychowie” tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., 110 tj.) – składane w oryginale w Urzędzie Miejskim w Andrychowie, Referat Księgowości Budżetowej, pok. 120, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do w/w Referatu). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Andrychów, Rynek 15, 34-120 Andrychów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a oraz 2 PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 5. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 PZP. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14. Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy wraz z załącznikiem - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - zbiorcze zestawienie kosztów stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach