Przetargi.pl
Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym szpitala a budynkiem ginekologii i położnictwa oraz budynkiem biurowym wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów windowych szpitalnych

Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88400 Żnin, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3031341 w. 181 , fax. 523 031 344
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Szpitalna 30
    88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3031341 w. 181, fax. 523 031 344
    REGON: 9321330900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym szpitala a budynkiem ginekologii i położnictwa oraz budynkiem biurowym wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów windowych szpitalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa łącznika pomiędzy budynkiem głównym szpitala a budynkiem ginekologii i położnictwa oraz budynkiem biurowym wraz z dostawą i montażem dwóch dźwigów windowych szpitalnych, na terenie Pałuckiego Centrum Zdrowia w Żninie, na działce nr 2851/4, przy ul. Szpitalnej 30. Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020 (konkurs Nr RPKP.06.01.01 – IŻ.00-04-092/17) w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry dla Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną dla Poddziałania 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, Projektu pn. „Wyższa jakość usług medycznych i podniesienie poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu Pałuckiego Centrum Zdrowia przez budowę bezpiecznej komunikacji”. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)Realizację robót budowlanych (w tym wykonanie instalacji sanitarnej, elektrycznej), b) Dostawę i montaż dwóch dźwigów windowych szpitalnych, m. in.: - dostawę nowych dźwigów wraz z urządzeniami towarzyszącymi, - montaż nowych dźwigów wraz z wykonaniem prac budowlanych i instalacyjnych, c)Sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla całości wykonanych robót, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowych dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Załącznikach nr 1,2,3,4,5 do SIWZ. Dokumenty składające się na dokumentację techniczną należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające się i uzupełniające. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie Szpitala w obiekcie czynnym. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zaplanuje harmonogram realizacji inwestycji, z możliwością modyfikacji w trakcie budowy, w sposób nienarażający użytkowników obiektów i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Wykonywane prace nie mogą kolidować z bieżącą działalnością szpitala w trybie ciągłym. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym, przy zachowaniu szczególnych środków ostrożności zorganizuje ciągi ruchu pieszych i pojazdów oraz odpowiednio zabezpieczy je przed wypadkami. Nawierzchnia dróg wewnętrznych na terenie budowy i okolic zostanie przez Wykonawcę należycie zabezpieczona przed uszkodzeniami. Szczegółowy sposób realizacji i terminy płatności zostały określone we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej Szpitala i jego otoczenia po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym terminu. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Osoba do kontaktu: Marian Kawka, nr telefonu kom. 668 109 105. Jeżeli dokumentacja składająca się na opis przedmiotu zamówienia wskazuje pochodzenie niektórych materiałów i urządzeń lub znaki towarowe, to mają one charakter informacyjny i stanowią wzorzec określający minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe. Dopuszcza się składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne, nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołał się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymóg dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a Ustawy Pzp, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace fizyczne oraz operatorów sprzętu przy robotach obejmujących przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę personelu umysłowego, w tym osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na umowę o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Gwarancja - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, na okres minimum 36 (słownie: trzydzieści sześć) miesięcy. Termin gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego robót. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Ustawy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „Pałuki” Żnin Nr 81 8181 0000 0000 0853 2000 0001 Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy) Wykonawca składa wraz z ofertą w osobnej oznakowanej kopercie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a - uPzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 - uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a - uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 i 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 chyba, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający wymaga), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składana przez Wykonawcę oferta musi zawierać: a) Formularz oferty – Załącznik nr 6 do SIWZ, b)Zestawienie warunków i parametrów wymaganych – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu dwóch dźwigów windowych szpitalnych – Załącznik nr 5 do SIWZ, c) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 7 do SIWZ, d)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych firmy Wykonawcy załączonych do oferty, e)Dowód potwierdzający wniesienie wadium. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. Zgodnie z art. 91 ust. 3a Ustawy jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Ustawy stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach