Przetargi.pl
BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. GIERYMSKIEGO W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. GIERYMSKIEGO W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Gierymskiego w Lęborku. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 108, 113 i 107/6 obręb 4 tj. na działkach stanowiących własność Zamawiającego. 1.1. Podstawowe dane budynku: a) Ilość kondygnacji - 5 ( 4 nadziemne + piwnice); b) Ilość mieszkań - 32; c) Powierzchnia zabudowy - 427,05 m2; d) Powierzchnia użytkowa - 1.241,12 m2; e) Kubatura - 4.471,21 m3. 1.2. Podstawowe dane dot. zagospodarowania terenu przy budynku: a) Chodniki - nawierzchnie z kostki brukowej kolorowej gr. 6 cm - 355,0 m2; b) Dojazd utwardzony i miejsca parkingowe wraz z placem gospodarczym - nawierzchnie z płyt wielootworowych - 676,0 m2; c) Plac zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych; d) Plac gospodarczy - zakup i montaż wiaty śmietnikowej i trzepaka. 1.3. Przyłącza: a) wodociągowe o długości ok. 1,75 m; b) kanalizacji deszczowej o długości ok. 121 m; c) kanalizacji sanitarnej o długości ok. 16,2 m. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o załączoną dokumentację tj. zgodnie z: 2.1. DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ opracowaną przez ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO mgr. inż. Michał Fijałkowski, 77-100 Bytów, ul. B. Chrobrego 12, w skład której wchodzą następujące projekty: 2.1.1. Projekt zagospodarowania terenu; 2.1.2. Projekt budowlany branży architektonicznej; 2.1.3. Projekt budowlany branży konstrukcyjnej; 2.1.4. Projekt budowlany - instalacje sanitarne; 2.1.5. Projekt budowlany - instalacje elektryczne; 2.1.6. Projekt budowlany - branży drogowej; 2.1.7. Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2.1.8. Projekt budowlany przyłączy: wodociągowego i kanalizacji sanitarnej; Ww. dokumentacja stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ - DOKUMENTACJA PROJEKTOWA. 2.2 PRZEDMIARAMI ROBÓT, opracowanymi przez ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO mgr. inż. Michał Fijałkowski, 77-100 Bytów, ul. B. Chrobrego 12, w skład których wchodzą następujące egzemplarze: 2.2.1. Przedmiar robót. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża ogólnobudowlana; 2.2.2. Przedmiar robót. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża sanitarna; 2.2.3. Przedmiar robót. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża elektryczna; 2.2.4. Przedmiar robót. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża drogowa; 2.2.5. Przedmiar robót. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Przyłącza. Ww. przedmiary stanowią Załącznik Nr 10 do SIWZ - PRZEDMIARY ROBÓT. 2.3. SPECYFIKACJAMI TECHNICZNYMI WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH, opracowanymi przez ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO mgr. inż. Michał Fijałkowski, 77-100 Bytów, ul. B. Chrobrego 12, składającymi się z: 2.3.1. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża ogólnobudowlana; 2.3.2. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża sanitarna; 2.3.3. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża elektryczna; 2.3.4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Komunalny budynek mieszkalny wielorodzinny. Branża drogowa; Ww. specyfikacje stanowią Załącznik Nr 11 do SIWZ - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 2.4. Decyzją nr 109/14 z dnia 07.03.2014r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego stanowiącą Załącznik Nr 12 do SIWZ. 2.5. Zakres zamówienia obejmuje również. 2.5.1. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; 2.5.2. Ogrodzenie terenu budowy; 2.5.3. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); 2.5.4. Tymczasową organizację ruchu, dojścia do budynków i posesji należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP; 2.5.5. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (należy dołożyć wszelkich starań aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg mieszkańców na jej uciążliwość); 2.5.6. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją; 2.5.7. Nadwyżkę ziemi (urobku) należy przetransportować w miejsce wskazane przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku. 2.5.8. Usunięcie 13 drzew i krzewów o powierzchni 25m2 oraz przesadzenie 4 drzew (jarząbów pospolitych) zgodnie z decyzją Starosty Lęborskiego OŚ.613.18.2014 z dnia 18.02.2014 r. (wykonanie nowych nasadzeń nie leży po stronie Zamawiającego). Przesadzenia drzew dokonać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2.5.9. Realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych; 2.5.10. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; 2.5.11. Dostosowanie istniejących dojazdów, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia; 2.5.12. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczą; 2.5.13. Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej; 2.5.14. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 2.5.15. Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku i przekazanie go Zamawiającemu; 3. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 3.1. Należy zamontować białe kuchnie gazowe wraz z piekarnikiem gazowym wskazane w Przedmiarze robót, branża sanitarna, poz. 89 (Załącznik Nr 10 do SIWZ). 3.2. Zlewozmywak ze stali nierdzewnej 2-komorowy, wskazany w Przedmiarze robót, branża sanitarna, poz. 96. (Załącznik nr 10 do SIWZ) do osadzenia na szafce należy tymczasowo zamontować poprzez przytwierdzenie do ściany na stelażu stalowym. 3.3. Należy zamontować trzepak wskazany w Przedmiarze robót, branża drogowa, poz. 26 (Załączniku Nr 10 do SIWZ) na placu gospodarczym. Trzepak ma być wykonany z rur stalowych, wyposażony w dwie równolegle poprzeczki, mocowany do podłoża na stałe, wymiary 3m x 1,80 m , wysokość dolnej poprzeczki 90 cm 3.4. Należy ustawić wiatę śmietnikową wskazaną w Przedmiarze robót, branża drogowa, poz. 27 (Załączniku Nr 10 do SIWZ), o wymiarach 1,4 x 3,3, wykonany ze stali cynkowej, zabezpieczonej antykorozyjnie i pomalowanej w kolorze ciemnoszarym farbami poliwinylowymi, wypełnienie ścian bocznych wykonać z desek z naturalnego drewna zabezpieczonego preparatami impregnacyjnymi (w kolorze sosny). Dach boksu wykonać z blachy trapezowej cynkowanej zabezpieczonej antykorozyjnie i pomalowanej na kolor ciemnoszary farbami poliwinylowymi. Dach boksu wykonać tak, aby możliwe było odprowadzenie wody opadowej w kierunku tylnej ściany boksu. Drzwi frontowe do boksów o szerokości 1,6 m, dwuskrzydłowe mają być wyposażone w zamek z wkładką patentową. Wiatę na trwałe osadzić w podłożu. 3.5. Teren placu zabaw ograniczyć obrzeżami trawnikowymi o wymiarach 20 x 6 cm. Powierzchnię placu zabaw wypełnić piaskiem czystym, drobnym o frakcji 0,2-2 mm. 3.6. Instalowane na placu zabaw urządzenia muszą być bezpieczne a ich rozmieszczenie ma uwzględniać obowiązujące przepisy i normy. Bezpieczne urządzenia powinny spełniać wymogi obowiązującej normy PN-EN 1176. 3.7. Zakres zadania nie obejmuje wykonania przyłącza c. o. i nie należy ujmować go w cenie ryczałtowej. W cenie ryczałtowej należy ująć wykonanie zewnętrznej instalacji gazowej pozaobiektowej , zgodnie z przedmiarem robót, branża sanitarna, poz. 36-48. 4. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. 7.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Pierwsza płatność nastąpi dopiero po 01.01.2015 r. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.3 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.4 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. GIERYMSKIEGO W LĘBORKU 4. 4.1. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 17.09.2014 r. do godziny 0945, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 4.2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie a kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 6.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 6.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zwróci wadium: 7.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 7.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, ustawy Pzp niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach