Przetargi.pl
BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2015-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl. www.wybierzlebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KOMUNALNEGO WIELORODZINNEGO BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. CZECHA W LĘBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Czecha w Lęborku, wraz z zagospodarowaniem terenu. 1.1. Podstawowe dane budynku: a) Liczba kondygnacji - 5 (4 naziemne + piwnice); b) Liczba mieszkań - 22; c) Powierzchnia zabudowy - ok. 423 m2; d) Powierzchnia użytkowa - ok. 1.200 m2; e) Kubatura - ok. 4.364 m2. 1.2. Podstawowe dane dot. zagospodarowania terenu przy budynku: a) Chodniki z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm - ok. 362 m2; b) Dojazd utwardzony i miejsca parkingowe z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm - ok. 703 m2 + kostka z odzysku ok. 93,5 m2; c) Plac zabaw - zakup i montaż urządzeń zabawowych na nawierzchni piaszczystej; d) Oświetlenie zewnętrzne - 6 nowych latarń + zmiana lokalizacji 2 latarń; e) Poszerzenie wjazdu od strony północnej - nawierzchnia bitumiczna (ok. 38 m2). 1.3. Przyłącza: a) wodociągowe o długości ok. 77,2 m; b) kanalizacji sanitarnej o długości ok. 12,4 m; c) kanalizacji deszczowej o długości ok. 13,2 m. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1. Projektem budowlanym zawierającym branże: architektoniczną, konstrukcyjną, elektryczną, instalacje wod.-kan., c.o., gaz - Załącznik nr 9 do SIWZ; 2.1.2. Załącznikami do projektu budowlanego, tj. charakterystyką energetyczną, informacją BIOZ, dokumentacją geotechniczną, warunkami technicznymi, uzgodnieniami - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.1.3. Projektem budowlanym przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej - Załącznik nr 11 do SIWZ; 2.1.4. Projektem budowlanym przyłącza ciepłowniczego z węzłem ciepłowniczym - Załącznik nr 12 do SIWZ; 2.1.5. Projektem budowlanym kanalizacji deszczowej - Załącznik nr 13 do SIWZ; 2.1.6. Projektem wykonawczym - architektura - Załącznik nr 14 do SIWZ; 2.1.7. Projektem wykonawczym konstrukcyjnym - Załącznik nr 15 do SIWZ; 2.1.8. Projektem wykonawczym branży elektrycznej - Załącznik nr 16 do SIWZ; 2.1.9. Projektem wykonawczym wewnętrznej instalacji c.o., instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i gazowej oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej - Załącznik nr 17 do SIWZ; 2.1.10. Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB) - Wymagania ogólne - Załącznik nr 18 do SIWZ; 2.1.11. STWiORB - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - Załącznik nr 19 do SIWZ; 2.1.12. STWiORB - Instalacje elektryczne - Załącznik nr 20 do SIWZ; 2.1.13. Przedmiarem branży konstrukcyjno-budowlanej - Załącznik nr 21 do SIWZ; 2.1.14. Przedmiarem robót - zagospodarowanie terenu - Załącznik nr 22 do SIWZ; 2.1.15. Przedmiarem robót - wewnętrzne instalacji c.o., gazowe, wodociągowe, zewnętrzne i wewnętrzne instalacji kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej - Załącznik nr 23 do SIWZ; 2.1.16. Przedmiarem robót - branża elektryczna - Załącznik nr 24 do SIWZ; 2.1.17. Decyzją nr 121/15 z dnia 27.02.2015 r. - pozwoleniem na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego wraz z niezbędnymi elementami zagospodarowania terenu - Załącznik nr 26 do SIWZ; 2.1.18. zapisami niniejszej SIWZ. 2.2. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy; c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) tymczasową organizację ruchu, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe (dojścia do budynków i posesji należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP; należy dołożyć wszelkich starań, aby w czasie trwania inwestycji nie dopuścić do skarg mieszkańców na jej uciążliwość); e) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt w trakcie realizacji zadania ponosi Wykonawca; f) obsługę geodezyjną w trakcie budowy; g) usuwanie wszelkich kolizji i wykonanie prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, h) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych; i) dostosowanie istniejących dojazdów, wjazdów, dojść itp. do niwelety dojazdu i chodników będących przedmiotem niniejszego zamówienia; j) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; k) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem przyjęcia do zasobu geodezyjnego; l) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów; m) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; n) Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku i przekazanie go Zamawiającemu. Ustalenia dodatkowe: 3.1. Z zakresu zamówienia oraz z dokumentacji załączonej do niniejszej SIWZ należy wyłączyć budowę przyłącza ciepłowniczego - przyłącze zostanie wykonanie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej. 3.2. Kuchnie gazowe, które należy zamontować w mieszkaniach i o których mowa w dokumentacji załączonej do SIWZ, maja mieć kolor biały. 3.3. Zlewozmywaki wskazane w dokumentacji załączonej do SIWZ należy tymczasowo zamontować poprzez przytwierdzenie do ściany na stelażu stalowym. 3.4. W ramach zamówienia należy zamontować trzepak z rur stalowych, z dwoma równoległymi poprzeczkami, mocowany do podłoża na stałe, wymiary min. 3 m x 1,80 m, wysokość dolnej poprzeczki 90 cm nad ziemią. 3.5. Nawierzchnię placu zabaw (stref bezpieczeństwa wokół urządzeń zabawowych) wykonać z piasku czystego, drobnego, o frakcji 0,2-2 mm. 3.6. Elementy placu zabaw powinny mieć wymiary przybliżone do poniżej podanych: a) bujak na sprężynie - 2 szt. - wymiary ok. 0,4 x 1 m, strefa bezpieczeństwa ok. 3,4 x 4 m, wysokość siedziska ok. 0,5 m, sprężyna ze stali ocynkowanej, pozostałe elementy z tworzywa sztucznego odpornego na działanie warunków atmosferycznych, montaż w gruncie na głębokość 40 cm (zabetonowanie); b) huśtawka podwójna wahadłowa metalowa - wymiary ok. 1,2 x 4,0 x 2,2 m, strefa bezpieczeństwa 8,5 x 3,9, wysokość siedziska od poziomu gruntu 40 cm, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, siedezisko - deseczka metalowa powlekana tworzywem sztucznym, montaż w gruncie na głębokość 60 cm (zabetonowanie); c) huśtawka ważka na podstawie metalowej - dł. 300 cm, szer. 55 cm, wys. 60 cm, maksymalna wysokość siedziska od poziomu gruntu 80 cm, montaż w gruncie na głębokość 60 cm (zabetonowanie); d) piaskownica drewniana - wym. wewnętrzne 2x2 m, wys. od poziomu gruntu 30 cm, montaż w gruncie na głębokość 30 cm ( wkopanie ); e) karuzela z 4 siedziskami - urządzenie ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, zabetonowane w gruncie; f) kosze na śmieci - 2 szt. - pojemność 0,35 l, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metoda proszkową, zabetonowane w gruncie. UWAGA: Instalowane na placu zabaw urządzenia muszą być bezpieczne i spełniać wymogi obowiązującej normy PN-EN 1176, a ich rozmieszczenie ma uwzględniać obowiązujące przepisy i normy. 3.7. Nadwyżkę ziemi (urobku) należy przetransportować w miejsce wskazane przez MZGK, na odległość nie większą niż 3 km. Koszt ten należy wliczyć w cenę ryczałtową. 3.8. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne. Pod pojęciem równoważności rozumie się, iż proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. 3.9. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SIWZ. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 6. 6.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 6.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do Umowy. 6.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100), przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Budowa komunalnego wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Czecha w Lęborku. 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 22.10.2015 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony. 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach