Przetargi.pl
Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce.

Gmina Brójce ogłasza przetarg

  • Adres: 95-006 Brójce, Brójce 39
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 295 01 11
  • Data zamieszczenia: 2022-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brójce
    Brójce 39
    95-006 Brójce, woj. łódzkie
    tel. 42 295 01 11
    REGON: 472057750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnowymiarowej płyty boiska do piłki nożnej z nawierzchnią syntetyczną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu sportowego w Gminie Brójce”, na działkach nr ew. 429/35, 429/38, 430/10, 430/13, 430/11, 430/14, 430/12, 430/15, 430/17, 430/20, 430/18, 430/21, 430/19, 432/5, 940, obręb 02 Bukowiec, Gmina Brójce.2. Zakres inwestycji obejmuje:1) budowę pełnowymiarowego boiska do gry w piłkę nożną:- roboty pomiarowe dla całości robót;- podbudowa płyty boiska; - pole gry 68 x 105 m oraz strefa wybiegu 1,5 m wokół;- nawierzchnia syntetyczna, w skład której wchodzi prefabrykowana mata elastyczna, trawa syntetyczna oraz wypełnienie z piasku kwarcowego i granulatu gumowego EPDM;- piłkochwyty o wys. 8m; - ogrodzenie panelowe od strony zachodniej o wys. 1,2.2) wyposażenie boiska:- profesjonalne bramki do piłki nożnej 2szt.;- kabiny dla zawodników rezerwowych 2szt.;- tablica wyników.3) pozostałe elementy zagospodarowania terenu:- ciągi piesze z nawierzchni mineralnej; - trawniki na terenie przyległym do płyty boiska.4) wykonanie instalacji elektrycznej zasilanej z istniejącego złącza kablowo - pomiarowego:- oświetlenie boiska piłkarskiego;- oświetlenie ścieżki pieszej od strony ul. Szkolnej; - instalacja elektryczna zasilająca maszty i słupy oświetleniowe z pozostawioną możliwością późniejszej rozbudowy;- teletechniczna kanalizacja kablowa z rozprowadzeniem kabli sterujących oświetleniem i monitoringiem; - uziemienie i instalacja odgromowa;- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza dla całości robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacji warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna umieszczone na stronie https://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-151-8259
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem „wadium w postępowaniu ZP.271.1.18.2022” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnegoz Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji boisk sportowych z zakresem zgodnym do niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż1.500.000,00 zł brutto każda;b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącymi funkcje:b1) co najmniej 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy w branży budowlanej z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadająca przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831);b2) co najmniej 1 osoba pełniąca funkcję Kierownika budowy w branży elektrycznej z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadająca przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach