Przetargi.pl
Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Liceum Ogólnokształcącym w Kolbuszowej

Powiat Kolbuszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36100 Kolbuszowa, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2275880 , fax. 17 2271523
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kolbuszowski
    ul. 11 Listopada 10
    36100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 2275880, fax. 17 2271523
    REGON: 69058138200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Liceum Ogólnokształcącym w Kolbuszowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu lekkoatletycznego przy Liceum Ogólnokształcącym w Kolbuszowej na działkach nr 387/16, 378/12, 623/11. W skład obiektu wchodzą: bieżnia okrężna 200 m, bieżnia prosta do biegu na dystansie 60 m, skocznia do skoku w dal i trójskoku, rzutnia do pchnięcia kulą, boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej, piłkochwyty, oświetlenie i odwodnienie obiektu oraz wiata rowerowa. Opis elementów: - bieżnia okrężna 4 torowa długości 200 m o nawierzchni poliuretanowej gr. 13 mm (szerokość torów 1,22 m, obwód wewnętrzny 200,00 m, obwód zewnętrzny 246,50 m - w środku bieżni znajduje się boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej o wymiarach 30,00 m (szerokości) i 53,00 m (długości) oraz piłkochwyty za bramkami wysokości 6 m i szerokości 17,50 m. - bieżnia prosta stanowiąca przedłużenie odcinka prostego bieżni okrężnej o łącznej długości 90,6 m (dla dystansu biegu 60 m z wybiegiem przed linią startu – 3 m i 17 m wybieg – strefą wyhamowania oraz dodatkową strefą bezpieczeństwa 10,60 m o nawierzchni z poliuretanu jak dla bieżni okrężnej) - skocznia do skoku w dal o szerokości rozbiegu 1,22 m i długości 56,05 m wraz z zeskocznią o wymiarach 3,00 x 9,12 m. Bieżnia składa się z jednego toru dla skoku w dal i do trójskoku. - rzutnia do pchnięcia kulą stanowiąca koło do pchnięcia kulą o wymiarach 213,5 cm wraz sektorem rzutów długości 20,00 m - oświetlenie – policznikowa instalacja elektryczna wraz z lampami oświetleniowymi. - wiata rowerowa dwustronna na ok. 50 stojaków rowerowych. - odwodnienie Szczegółowy zakres robót, o których mowa wyżej, został określony w załączniku Nr 1 do SIWZ (dokumentacja techniczna) oraz w załączniku Nr 8 do SIWZ (Ogólne warunki umowy). Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 3 lata gwarancji. Udzielenie gwarancji na dłuższy okres będzie punktowane w kryteriach oceny ofert. Zadanie realizowane w ramach„Programu rozwoju infrastruktury lekkoatletycznej („Orliki lekkoatletyczne”) – edycja 2017 2. Zamawiający informuje, że wszelkie wskazane w dokumentacji dotyczącej niniejszego przetargu, w szczególności w SIWZ, załącznikach do SIWZ dokumentacji technicznej (projektowej) przedmiarach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót normy, europejskie, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30, ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, nazwa własna, numery katalogowe, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy. Zostały one przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być co najmniej: a) tych samych gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) tego samego charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) tej samej charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) tych samych parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne); e) tych samych parametrów bezpieczeństwa użytkowania; oraz muszą być - kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą, - spełniać te same funkcje, - spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, - posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w Dokumentacji technicznej (projektowej) Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.: 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby czynności podejmowane przez wykonawcę lub podwykonawcę związane z realizacją zamówienia tj. czynności fizyczne i obsługa maszyn przy robotach budowlanych z wyjątkiem prac wymagających pełnienia samodzielnej funkcji technicznej wykonywane były przez pracownika/ów w zatrudnionego/ych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy). 2. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji zamówienia, do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : 1) Żądania oświadczeń , dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww.wymogów i dokonania ich oceny 2) Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogów. 3) Kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji umowy, na żądanie Zamawiającego przedstawi dowody potwierdzające spełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt 1. Zamawiający uprawniony jest do żądania przedstawienia w wyznaczonym przez siebie terminie nie krótszym niż 5 dni roboczych: a) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoba/y zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu o którym mowa w pkt. 1, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej za każdorazowe niespełnienie wymagań w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 10 000,00 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj: 1) pieniądzu, Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego w: Podkarpacki Bank Spółdzielczy O/Mielec Nr 19 8642 1168 2016 6800 0013 0015 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa w sekretariacie pok. 217 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium - OR.272.1.2018, dołączonej do oferty. 4. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty,aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,że wykonawca nie podlega wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy). W terminie 3 dni od zamieszczenia informacji o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp Wykonawca składa Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę oferty.szczegóły w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach