Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk przy Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Rudackiej 26-32 w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk przy Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Rudackiej 26-32 w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa kompleksu boisk przy SP nr 17 przy ul. Rudackiej 26-32 w Toruniu.’ 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) dokończenie rozpoczętej budowy boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni ze sztucznej trawy o wym. 44m x 24 m z wyposażeniem w 2 bramki o wym. 2 x 5m do piłki nożnej, dostawę i montaż piłkochwytów o wys. 6 m oraz ławek i pojemnika na śmieci, 2) na wybudowanym boisku wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej dostawa i montaż sprzętu sportowego dla boiska do piłki ręcznej, 2 boisk do koszykówki, boiska do siatkówki i tenisa ziemnego, 3) dokończenie rozpoczętej budowy bieżni lekkoatletycznej okólnej o nawierzchni poliuretanowej oraz bieżni prostej o nawierzchni poliuretanowej, 4) dokończenie rozpoczętej budowy ciągów pieszo-jezdnych z kostki betonowej zakończonych obrzeżem betonowym, 5) dokończenie wykonania terenów zielonych – rekultywacja terenu, zasianie trawy, założenie trawnika, 6) dokończenie wykonania oświetlenia dwóch boisk. Uwaga: - Część materiałów jest zgromadzona i zinwentaryzowana na budowie i zostanie przekazana Wykonawcy do wykorzystania, w tym nawierzchnia syntetyczna ze sztucznej trawy. - Stan rzeczywisty i zakres prac do wykonania został uszczegółowiony w załączniku do dokumentacji projektowej - Aneksie do projektu. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę „Biuro "Andrzejewski" Pracownia Projektowa arch. Krzysztof Andrzejewski”; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 4.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: wadium: nr 11/2017: Budowa kompleksu boisk przy SP nr 17 przy ul. Rudackiej 26-32 w Toruniu. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach