Przetargi.pl
„Budowa kompleksu boisk i bieżni wraz z infrastrukturą w miejscowości Objazda„ w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    REGON: 770979878
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kompleksu boisk i bieżni wraz z infrastrukturą w miejscowości Objazda„ w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest „Budowa kompleksu boisk i bieżni wraz z infrastrukturą w miejscowości Objazda „ w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanym dalej w umowie przedmiotem umowy lub zamiennie przedmiotem zamówienia.2. Przedmiot umowy zwany zamiennie przedmiotem zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych na dz. nr 27/1 (częściowa realizacja związana z infrastrukturą niezbędną do obsługi boisk zlokalizowanych na działkach 30/1 i 30/2), 30/1 i 30/2 przy Szkole podstawowej w miejscowości Objazda.3. Przedmiot umowy wskazany w ust. 1 obejmuje następujący zakres: 1) Prace demontażowe; 2) Wycinkę zarośli na działce 30/1 i 30/2; 3) Niwelacje terenu na działce 30/1 i 30/2; 4) budowę boiska do piłki nożnej 105-68m na działce 30/1 i 30/2; 5) Budowę rzutni do pchnięcia kulą na działce 30/1 i 30/2; 6) Montaż wiat trenerskich na działce 30/1 i 30/2 – możliwa relokacja wiat; 7) Montaż ogrodzenia na działce 30/1; 8) Budowę parkingu z 26 miejscami postojowymi; 9) Montaż piłkochwytów; 10) Instalacje oświetleniowe; 11) Odwodnienie obiektów sportowych; 12) Instalację monitoringu; 13) Instalacje wewnętrzne; 14) System ścieżek pieszych i pieszo-jezdnych; 15) Renowację i poszerzenie istniejącego wjazdu na działkę;16) Montaż małej architektury w postaci ławek i pojemników na odpady;4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia: projekt umowy, opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do przygotowania Oferty. 5. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.6. Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem usług i robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich obowiązków wynikających z umowy na realizację zamówienia w dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot umowy oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.7. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót .8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).9. Wszędzie tam, gdzie przedmiot niniejszej umowy jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżają standardów określonych w dokumentacji projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej.10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów) i urządzeń określonych w całej dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienia łącznie następujących wymagań: 1) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych , 3) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotui stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami, 4) Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ; 5) Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.11.Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie wykonanie robót budowlanych, a także w całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy.12. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót przygotowawczych, robót konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót sanitarnych, wykonania budowy kompleksu boisk i bieżni wraz z infrastrukturą.Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia (art. 121 w zw. z art. 266 PZP). 1) Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.2) W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazane informacje takie należy umieścić na Ofercie.3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy PZP stosuje się odpowiednio.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach