Przetargi.pl
Budowa kanalizacji w ulicy Węgierskiej

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji w ulicy Węgierskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Starego Sącza w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej oraz SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: A. Wykonanie robót budowlanych dla zadania: „Budowa kanalizacji w ulicy Węgierskiej” obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej w oparciu o załączoną dokumentację techniczną (Załącznik nr 8 do SIWZ), w tym: a) Projekt budowlany pn. „Sieć kanalizacji sanitarnej”, zatwierdzony decyzją Starosty Nowosądeckiego z dnia 21.01.2016 r. nr 81/2016 (znak: GB-II.6740.2296.2015), b) Projekt budowlany pn. „Sieć kanalizacji sanitarnej – Projekt zmieniony w części”. Zamawiający informuje, że w dniu 25.10.2018 r. we właściwym urzędzie został złożony wniosek o zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie opisanym w projekcie zmienionym w części. c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, B. Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na ocenę prawidłowości wykonania robót i ich jakości oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zakończenia robót lub ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów będących przedmiotem zamówienia (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa). 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) Organizacja placu budowy i zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich. b) Wykonanie wszelkich robót towarzyszących związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym uporządkowania i odtworzenia terenu naruszonego w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi. c) Zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru. d) Przedstawianie Zamawiającemu pozytywnych protokołów potwierdzających bezusterkowy odbiór przez każdego ew. zarządcę mediów przebudowanych w ramach przedmiotowego zamówienia. e) Dokonanie wszelkich uzgodnień oraz pokrycie kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także wykonanie niezbędnych opracowań wymaganych w trakcie realizacji robót, takich jak np. projekt organizacji ruchu, miesięczne informacje o stanie zaawansowania robót. f) Pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, zagospodarowania lub usunięcia powstałych odpadów zgodnie z wymogami prawa. g) Pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych. h) Pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, uzgodnieniami, opiniami, decyzjami pośrednimi, pozwoleniem na budowę oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. 5. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. 6. Na podstawie art. 36a ust. 2, Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował siłami własnymi wszelkie roboty budowlano-montażowe związane z ułożeniem kanałów i studni kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach