Przetargi.pl
Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV Zad. nr 8 - Budowa kanału deszczowego i kanału sanitarnegona odcinku od ul. Mickiewicza do przystanku PKP w Wieliczce

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Jedynaka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 291 48 06 , fax. 12 291 48 05
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o.
    ul. Jedynaka 30
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 291 48 06, fax. 12 291 48 05
    REGON: 12061801700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Kanalizacji w Gminie Wieliczka – etap IV Zad. nr 8 - Budowa kanału deszczowego i kanału sanitarnegona odcinku od ul. Mickiewicza do przystanku PKP w Wieliczce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne nr 8 – Budowa kanału deszczowego oraz kanału sanitarnego na odcinku od ul. Mickiewicza do przystanku PKP w Wieliczce realizowanego na działkach nr181/3, 181/4, 181/5, 181/6, 181/7, 182, 184/8, 184/23, 184/30, 184/39, 184/41, 184/42, 184/44, 184/45, 184/46,184/48, 184/49, 184/50, 184/51, 185/1, 186/3, 1765/6, 1812, obręb 1 Wieliczka. W zakres zamierzenia wchodzi budowa czterech rodzajów infrastruktury technicznej tj.: - kanalizacji deszczowej DN1400mm wraz z obiektami towarzyszącymi i uzbrojeniem, - kanalizacji sanitarnej Ø200 wraz z przykanalikami, - przekładki kabla NN i słupa oświetleniowego, - przyłączy wodociągowych Ø50, W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Budowa kanału deszczowego DN1400mm, o długości L=138m między istniejącymi studniami St.4.0 i St.4.3z rur PEHD dwuściennych o spiralnej budowie, obustronnie gładkie, sztywność obwodowa co najmniej SN8łączonych metodą spawania ekstruzyjnego razem z trzema studniami ekscentrycznymi St.4.1, St.4.2, St.4.2.1 z kominami DN1200 posadowionych na gruntach słabonośnych w rejonie oddziaływania kopalni soli - I kategoria szkód górniczych wraz z wykonaniem przykanalików deszczowych DN200 z rur PVC do kanalizacji zewnętrznej z wydłużonym kielichem, sztywność obwodowa minimum SN8, L=17,2m oraz DN160mm, L=40,2m. b) Budowa kanału sanitarnego DN200 z rur PVC do kanalizacji zewnętrznej z wydłużonym kielichem, sztywność obwodowa minimum SN8, o długości 56,5m oraz przyłączy sanitarnych Dn160, L=15,2 m z rur PVC jw. oraz z rur kamionkowych DN150 L= 18,5m wykonanych przewiertem i budową przykanalików sanitarnych DN200,L=36,7m oraz Dn160, L=16,3m. c) Przełożenie istniejącego słupa oświetleniowego wraz z jego podłączeniem, przełożenie istniejącego kabla energetycznego NN o długości łącznej ΣL=22+2=24m oraz zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych na skrzyżowaniach z projektowaną infrastrukturą. d) Zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącymi kablami teletechnicznymi. e) Budowa przyłączy wodociągowych z rur polietylenowych, PE100, SDR11 o średnicy Ø50mm i długości łącznej ΣL=21,4+33,4=54,8m. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać dla Zamawiającego ostateczną decyzję lub ostateczne decyzje pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem w wypadkach gdy takie decyzje są wymagane przez ustawę prawo budowlane. Zamawiający zobowiąże się udzielić osobom wskazanym przez Wykonawcę pełnomocnictw do powyższych czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy00/100) najpóźniej do dnia 11.10.2018 r. do godz. 09:50.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na postawie art.24ust. 1 pkt 12-23 uPzp oraz ust. 5 pkt 3 uPzp przy czym wykonawca nie podlega wykluczeniu w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d uPzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust.1pkt 14 uPzp,jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione wart. 24 ust. 1 pkt13lit. d uPzp (art. 133 ust. 4 uPzp). 2. Do upływu terminu składania ofert każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) 2.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącym podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 2.4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, oprócz dokumentów wskazanych w sekcji III składa: 1) Formularz ofert - wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku formularza oferty wielostronicowego Wykonawca zobowiązany jest podpisać każą stronę dokumentu. 2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą (w szczególności pisemnego zobowiązania) które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą. 3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach