Przetargi.pl
Budowa kanalizacji w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza i w Rokitnicy

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, Tadeusza Kościuszki 27
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427198002
  • Data zamieszczenia: 2023-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    Tadeusza Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427198002
    REGON: 472057833
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji w Bratoszewicach ul. Ogrodnicza i w Rokitnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:1) budowa kanalizacji sanitarnej w Bratoszewicach w ul. Ogrodniczej oraz w miejscowości Rokitnica – gmina Stryków – etap IV.Planowana inwestycja znajduje się na działkach nr ewid. 441/2, 478, 479, 480, 481 obręb Bratoszewice 3, gm. Stryków, powiat zgierski.Zakres prac do wykonania:• Budowa sieci grawitacyjnej o dł. 1598,86 m • Budowa sieci tłocznej o dł. 961,19 m• Budowa przykanalików – 43 szt. o łącznej dł. 197,15 m (jako odgałęzienia od projektowanej sieci kanalizacyjnej w obrębie granic pasa drogowego;• Budowa tłoczni P1 – 1 szt. Nie przewiduje się składowania urobku z wykopów wzdłuż wykopu. Wykonawca ma doprowadzić do stanu pierwotnego tereny po wykonanych robotach budowlanych. Zakres odtworzenia nawierzchni asfaltowej przewiduje odtworzenie asfaltu na całej szerokości jezdni drogi gminnej. Podstawą do realizacji robót budowlanych są decyzje Starosty Zgierskiego Nr 2008/2011 z dnia 23 listopada 2011 roku oraz Nr 196/2013 z dnia 30 grudnia 2013 roku, zatwierdzające projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę.2) wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 120317E oraz drogi gminnej nr 120318E w granicach istniejącego pasa drogowego w miejscowości Bratoszewice ul. Ogrodnicza i w miejscowości Rokitnica, gm. Stryków, powiat zgierski.Zakres prac obejmuje dwa odcinki- odpowiednio: 600m + 347m, całkowita długość: 947m.Zadanie obejmuje wykonanie jezdni bitumicznej o przekroju daszkowym o spadku 2%. Szerokość drogi nr 120317E na działce nr ewid. 440 jest zmienna i wynosi 4,0-4,5m, a dla drogi nr 120318E od Rokitnicy w kierunku DK 14 na działce nr ewid. jest stała i wynosi 5,0m. W ramach zadania należy wykonać plantowanie ternu w granicach pasa drogowego poza powierzchniami utwardzonymi a także regulację wysokościową istniejących zasów i włazów studni kanalizacyjnych.Zamawiający dokonał zgłoszenia robót budowlanych w zakresie remontu nawierzchni ww. drogi gminnej do Starosty Zgierskiego.3) Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót). 4) Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami i sztuką budowlaną. Zakres zamówienia oprócz robót budowlanych obejmuje także obsługę geodezyjną, zapewnienie kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględnić zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń, wykonanie wszystkich sprawdzeń i prób oraz rozruchów instalacji, uzyskanie uzgodnień oraz zgromadzenie kompletnych i prawidłowych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia budowy w tym zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z wszelkimi konsekwencjami. 5) Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu.6) Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.7) Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500.000,00 PLN brutto w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy.Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. W razie potrzeby przedmiotową klauzulę stosuje się odpowiednio do innych dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Przez roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej należy rozumieć należytą realizację minimum jednej porównywalnej roboty (o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego postępowania), której przedmiotem była budowa i/lub przebudowa kanalizacji sanitarnejo wartości brutto minimum 2.000.000,00 zł (wartość jednej roboty budowlanej należy rozumieć jako łączną wartość wykonanych robót dotyczących ww. zakresu w ramach jednej umowy/jednego zadania inwestycyjnego), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.Należyta realizacja zadania ma wynikać ze złożonego wykazu robót (załącznik nr 5 do SWZ) oraz z załączonych dowodów określających czy wykazane roboty zostały wykonane należycie, np. informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.Okres wyrażony w latach, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach