Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnych w Częstochowie – V części.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnych w Częstochowie – V części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa n/w kanalizacji sanitarnych w Częstochowie: Część I - Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Kusocińskiego w Częstochowie. Część II - Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej od ul. Łączności w Częstochowie. Część III - Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Zuchów w Częstochowie. Część IV - Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Protazego w Częstochowie. Część V - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Koszarowej w Częstochowie. 1. Zakres prac w ramach w/w części zamówienia: A. Część I – Budowa kanalizacji sanitarnej przy ul. Kusocińskiego: a) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U ø200/5,9 mm – o długości ok. 48,25 mb. B. Część II – Budowa kanalizacji sanitarnej w drodze bocznej od ul. Łączności: a) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCW ø200/5,9 mm – o długości ok. 41,00 mb; b) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w granicy pasa drogowego (od sieci do granicy działki) z rur PCW ø160/4,7 mm – 5 szt. (ok. 15,00 mb). C. Część III – Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ul. Zuchów: a) budowa odcinka kanalizacji sanitarnej (odcinek od SK1 do SK6 zgodnie z projektem budowlanym) z rur kanalizacyjnych kamionkowych z uszczelką L ø200 mm – o długości ok. 223,00 mb. D. Część IV – Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Protazego: a) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ø200/5,9 mm – o długości ok. 113,70 mb; b) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicy pasa drogowego z rur PVC ø160/4,7 mm – 1 szt. (ok. 3,00 mb). E. Część V – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Koszarowej: a) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC ø0,20 m / 5,9 mm – o długości ok. 12,00 mb; b) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej w granicy pasa drogowego z rur PVC ø0,16 m – 1 szt. (ok. 2,60 mb). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (dla każdej części zamówienia). Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) dla części I zamówienia: 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); b) dla części II zamówienia: 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100); c) dla części III zamówienia: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100); d) dla części IV zamówienia: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100); e) dla części V zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.3. i 6.4. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. – Dz. U. z 2018, poz. 1993).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach