Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków, zasilaniem energetycznym dla miejscowości Raków, Marianka Siemieńska, gm. Łęka Opatowska

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków, zasilaniem energetycznym dla miejscowości Raków, Marianka Siemieńska, gm. Łęka Opatowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, przepompowniami ścieków, zasilaniem energetycznym dla miejscowości Raków i Marianka Siemieńska, gm. Łęka Opatowska. 2. Realizacja zamówienia będzie obejmowała zadania: 1) Etap I, obejmujący swym zakresem: a) budowę kanału grawitacyjnego sanitarnego PVC-U/S ø250x7,3 SN8 SDR34 o długości 191,45 mb oraz PVC-U/S ø200x5,9 SN8 SDR34 o długości 4 256,55 mb w tym 71,00 mb wykonane metodą przewiertu sterowanego w rurze stalowej ø323,9x5,6, b) budowę przyłączy kanalizacyjnych zakończonych studzienką PVC ø425 wykonanych z rur PVC-U/S ø160x4,7 SN8 SDR 34 820,02 mb w tym 329,82 mb wykonane metodą przewiertu w rurze stalowej ochronnej ø273,0x7,1, c) budowę rurociągu tłocznego PEHD 100 SDR17 ø 110x6,6 o długości 1 519,60 oraz PEHD 100 SDR17 ø90x5,4 o długości 960,50 mb w tym 20,50 mb wykonane metodą przewiertu sterowanego w rurze stalowej ø219,1x4,5, d) budowę przepompowni ścieków z polimerobetonu ø1500 – 1 szt. oraz ø1200 – 3 szt., e) montaż studni PEHD typu Tegra ø1000 oraz PVC ø425, studni rozprężnych ø1000, studnie napowietrzająco-odpowietrzające oraz studnie odwodnieniowe, komory rewizyjne - 2szt. f) wykonanie robót towarzyszących branży sanitarnej i elektrycznej oraz robót odtworzeniowych nawierzchni drogowych branży związanych z realizacją etapu I zadania; 2) Etap II, obejmujący swym zakresem: a) budowę kanału grawitacyjnego sanitarnego PVC-U/S ø200x5,9 SN8 SDR34 o długości 1 087,90 mb w tym 6,0 mb wykonane metodą przewiertu sterowanego w rurze stalowej ø323,9x5,6, b) budowę przyłączy kanalizacyjnych zakończonych studzienką PVC ø425 wykonanych z rur PVC-U/S ø160x4,7 SN8 SDR 34 177,95 mb, c) rurociąg tłoczny PEHD 100 SDR17 ø90x5,4 o długości 1 129,06 mb w tym 33,00 mb wykonane metodą przewiertu sterowanego w rurze stalowej ø219,1x4,5 d) budowę przepompowni ścieków z polimerobetonu ø1200 - 2szt., e) montaż studni PEHD typu Tegra ø1000 oraz PVC ø425, studnie rozprężne ø1000, komora rewizyjna z włączeniem kanału tłocznego, f) wykonanie robót towarzyszących branży sanitarnej i elektrycznej oraz robót odtworzeniowych nawierzchni drogowych branży związanych z realizacją etapu II zadania. 3. Minimalny zakres prac przewidziany do zrealizowania w 2018 roku obejmuje zrealizowanie robót części 1 Etapu I, w tym: 1) budowę kanału grawitacyjnego kanalizacji sanitarnej na odcinku od miejscowości Lipie do pompowni P1 wraz z jej wybudowaniem (pkt 1.1. harmonogramu), ogrodzeniem i wykonaniem nawierzchni na terenie pompowni (pkt 4.1. harmonogramu), 2) budowę przyłączy kanalizacyjnych zakończonych studzienką na w/w odcinku (pkt 1.2. harmonogramu), 3) budowę rurociągu tłocznego na w/w odcinku (pkt 1.3. harmonogramu), 4) roboty branży elektrycznej dot. przepompowni P1 (pkt 7.1., 7.2., 7.3. harmonogramu), 5) wykonanie robót towarzyszących. 4. Zamówieniem objęte jest również: 1) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, , 2) pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egz.), 3) wykonanie powykonawczej inspekcji TV kamerą sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej, 4) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 5) dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, oraz uzyskiwanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, odbiorów i zaświadczeń dotyczących robót (w sprawach w których Wykonawca może występować jako strona postępowania administracyjnego- sam składa stosowne podania i wnioski; w sprawach w których stroną winien być Zamawiający, Wykonawca przygotowuje Zamawiającemu wzór wniosku oraz kompletne materiały do złożenia wniosku i w razie potrzeby uzupełnia je w toku postępowania), w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/ braku sprzeciwu PINB wobec zawiadomienia o zakończeniu budowy, 6) zapewnienie bezpieczeństwa na terenie budowy oraz ubezpieczenie budowy, 7) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: 1) rzetelnego i terminowego wykonania powierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektową, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, BHP i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, 2) przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, powykonawczej inspekcji TV kamerą sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej, wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, 3) zabezpieczenia terenu robót pod względem BHP i ppoż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, 4) oznakowania terenu robót, zapewnienie ciągłości ruchu drogowego oraz dojścia i dojazdu do posesji znajdujących się w rejonie budowy, 5) opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu BIOZ; plan ten będzie stanowić załącznik do protokołu przekazania terenu budowy, 6) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny, 7) wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, 8) przedłożenia na żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, 9) zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w rozumieniu wymagań i obowiązków wynikających z przepisów prawa budowlanego i aktów wykonawczych, 10) uzyskanie od zarządców dróg (droga powiatowa- Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie, drogi gminne – UG w Łęce Opatowskiej) zezwoleń na czasowe zajecie pasa drogowego i prowadzenie prac budowlanych w pasie ulic i dróg, ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego, 11) wykonywania prac archeologicznych dokumentacyjno-zabezpieczających w formie nadzoru archeologicznego w trakcie wykonywania budowlanych robót ziemnych wraz z uzyskaniem pozwolenia archeologicznego, 12) uczestniczenia w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego oraz realizowanie uzgodnionych podczas ich trwania ustaleń, 13) zgłaszania Inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 14) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Inspektora nadzoru Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora nadzoru, 15) przerwania robót na żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru oraz zabezpieczenia wykonanych robót, 16) niezwłocznego uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni, instalacji, 17) dostarczenia na żądanie Inspektora nadzoru i Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze), 18) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót (całkowite koszty związane z wywozem odpadów ponosi Wykonawca), 19) dokonanie rozruchu obiektu (wszystkich zamontowanych urządzeń), dostarczenie instrukcji obsługi wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników użytkownika obiektu oraz zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń, 20) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, 21) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest niniejszej SIWZ oraz w: 1) Ogłoszeniu o zamówieniu, 2) Dokumentacji projektowej, 3) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych -dalej SST/STWiOR, 4) Harmonogramie rzeczowo- finansowym, 5) Projekcie umowy , które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego na rachunek: 42 8413 0000 0100 0101 2000 0103 z dopiskiem: „Wadium- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raków i Marianka Siemieńska ZPPG.271.31.2018”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 4. Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ponadto, do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Gwarancja lub poręcznie muszą być nieodwołalne, bezwarunkowe, realizowane na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk „Formularz ofertowy”- załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego- załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Harmonogram rzeczowo finansowy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 23 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.lekaopatowska.bip.net.pl (zakładka Przetargi) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (tzw. informacja z otwarcia ofert), Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w informacja musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winna być złożona przez każdego z nich odrębnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach