Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i pompowniami ścieków w Jemielnicy - etap Vc: ulice Św. Wojciecha, Pułaskiego, droga powiatowa Jemielnica - Gąsiorowice

Gmina Jemielnica ogłasza przetarg

  • Adres: 47-133 Jemielnica, ul. Strzelecka 67
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 23 500 , fax. 77 46 23 510
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielnica
    ul. Strzelecka 67 67
    47-133 Jemielnica, woj. opolskie
    tel. 77 46 23 500, fax. 77 46 23 510
    REGON: 53141323100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jemielnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i pompowniami ścieków w Jemielnicy - etap Vc: ulice Św. Wojciecha, Pułaskiego, droga powiatowa Jemielnica - Gąsiorowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i pompowniami ścieków w Jemielnicy - etap Vc: ulice Św. Wojciecha, Pułaskiego, droga powiatowa Jemielnica - Gąsiorowice. Zakres robót obejmuje kanały grawitacyjne i ciśnieniowe, przepompownię sieciową PS3, przyłącza do nieruchomości, odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach kanalizacyjnych: Długość sieci grawitacyjnej ? 200 mm PP: ok. 853,80 m Długość sieci tłocznej ? 90 mm PP: ok. 354,80 m Długość przyłączy ? 160 mm PP: ok. 136,4 m Ilość przyłączy ? 160 PP 30 szt Pompownia sieciowa: 1 szt 2. Zgodnie z punktem XXVII SIWZ Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę robót w zakresie infrastruktury kanalizacji sanitarnej. 3. Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 ÷ 2013. 4. Zamawiający wymaga przedłożenia w terminie do 5 dni, licząc od dnia podpisania umowy: 4.1. harmonogramu rzeczowo-finansowego z określeniem terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy sporządzić tak, aby wykonywanie przedmiotu umowy odbywało się odcinkami powiązanymi ze sobą technologicznie i funkcjonalnie. Niedopuszczalne jest przerywanie budowy w jednym miejscu i rozpoczynanie w innym. 4.2. kosztorysu ofertowego szczegółowego będącego podstawą sporządzenia oferty, na potrzeby instytucji dofinansowujących. 5. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, a najpóźniej przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy, zawarcia umowy ubezpieczeniowej od ryzyk budowlano-montażowych z rozszerzeniem o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Umowa ubezpieczeniowa musi zawierać minimalne warunki określone w §3 ust. 2 pkt 2 załącznika nr 11 do SIWZ (projektu umowy). 6. Zamawiający informuje, iż zastrzega nadto prawo naliczenia kary umownej w wysokości równej utraconemu dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 ÷ 2013 w przypadku, gdy Zamawiający utraci to dofinansowanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadku przekroczenia ostatecznego terminu wykonania zadania, o którym mowa w punkcie IV SIWZ lub w przypadku gdy oferent zaproponuje termin krótszy do tego krótszego terminu. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami projektu umowy suma faktur przejściowych nie może przekroczyć 40 % wartości przedmiotu umowy. 8. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych obejmujących etap Vc i cały etap V (roboty kanalizacyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia dotyczą wydzielonego z całości etapu V mniejszego zakresu dotyczącego wybranych ulic i nazwanego etapem Vc, projekt budowlany dotyczący całości etapu V jest dokumentem pomocniczym zawierającym min. niezbędne uzgodnienia i decyzje w oparciu o które należy prowadzić roboty), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. 9. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. W przypadku pominięcia przez wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 10. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarze znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. 11. Zastosowanie materiałów: 11.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych równoważnych materiałów niż określone w dokumentacji projektowej o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenie do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. 11.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11.3. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Niedołączenie ww. dokumentów do ofert jest jednoznaczne z przyjęciem rozwiązań przyjętych przez Zamawiającego. 11.4. W sprawach nieuregulowanych w podanych jw. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 25 000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jemielnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach