Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Sulejówku: 1. w ul. Dworcowej z ulicami przyległymi - Zadanie Nr 1; 2. w ul. Przejazd - Zadanie Nr 2.

Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 022 7606201 , fax. 022 7606213
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
    ul. Dworcowa 55 55
    05-070 Sulejówek
    tel. 022 7606201, fax. 022 7606213
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Sulejówku: 1. w ul. Dworcowej z ulicami przyległymi - Zadanie Nr 1; 2. w ul. Przejazd - Zadanie Nr 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Sulejówku wraz z przykanalikami w liniach rozgraniczających ulic: 1. w ul. Dworcowej z ulicami przyległymi - Zadanie Nr 1; 2. w ul. Przejazd - Zadanie Nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - na Zadanie Nr 1 - 20.000 PLN, - na Zadanie Nr 2 - 10.000 PLN,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ na wykonane przez siebie roboty budowlane udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy od daty zakończenia robót i podpisania końcowego protokółu odbioru robót; 3/ zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia na roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa kanalizacji sanitarnej lub wodociągu w terenie miejskim) i o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każde oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 4/ posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie płatne następująco zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym będącym załącznikiem do umowy: I etap - do wysokości 1.300.000 PLN za Zadanie Nr 1 i 700.000 PLN za Zadanie Nr 2 - płatne po realizacji zamówienia i dokonaniu odbioru końcowego, II etap - pozostała kwota płatna do 30 kwietnia 2010 r. Płatność będzie zrealizowana w ciągu 14 dni od daty zatwierdzenia faktury przez Zamawiającego. Podstawą do złożenia faktury będzie protokół końcowego odbioru robót objętych niniejszym zamówieniem; 5/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy / formularze ofertowe - Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Założenia kosztorysowe do oferty - Załącznik Nr 5 do SIWZ; 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3 do SIWZ; 6/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa kanalizacji sanitarnej lub wodociągu w terenie miejskim) i o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7/ uprawnienia budowlane kierownika budowy właściwe dla przedmiotu zamówienia i zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 8/ kosztorys ofertowy uproszczony wraz z wykazem materiałów; 9/ wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach