Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Skrajnicy

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343285076 , fax. +48343285057
  • Data zamieszczenia: 2017-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Pl. Józefa Piłsudskiego 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. +48343285076, fax. +48343285057
    REGON: 000547187
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Skrajnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej w Skrajnicy 2.2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW 2014-2020 typ operacji: "Gospodarka wodno - ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym w inwestycje w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę systemu kanalizacyjnego składającego się z: 2.4. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: – kanał grawitacyjny o średnicy 200 x 5,9 mm PCV – 2738,0 mb – studzienki rewizyjne – Ø1,2m bet – 38 szt., Ø1,0m PE – 16 szt. 2.5. Przepompownią z rurociągiem tłocznym: – przepompownia z polimerobetonu średnicy 1500mm z nadbudową kontenerową i agregatem prądotwórczym – 1 kpl. – rurociąg tłoczny PE 100 Ø125x7,4 mm PN10 SDR17 – 2774,0 mb – kanał grawitacyjny Ø200x5,9mm – 6,0mb – studzienka pomiarowo-spustowa Ø1500mm – 1 szt. – studzienki kontrolne na trasie rurociągu tłocznego – 7 szt. – studzienki odpowietrzające – 4 szt. – studzienki spustowe – 3 szt. – studzienka rozprężna Ø1000 z dnem kolistym – 1 szt. – przyłącze wodociągowe do przepompowni Ø40x3,4mm PE – 11,5m 2.6. Przyłącza kanalizacyjne – przyłącza do działek zabudowanych w ilości 124 szt. o średnicy 160mm oraz 200mm PCW – 1195,80mb, w tym 16,5mb Ø200 PCW – przyłącza do działek niezabudowanych w ilości 32 szt. o średnicy 160mm PCW – 135 mb – studzienki Ø425 PCW oraz, Ø1,0 bet – 124szt, 2.7. Rozbudowa wodociągu ulicznego: – długość wodociągu Ø125x11,4 PE 100 RC – 64,0mb – hydrant podziemny średnicy 80 mm z zasuwą odcinającą – 1 kpl – blok oporowy na załamaniu – 1 szt. 2.8. Sieć kanalizacji deszczowej: – kanał deszczowy Ø500mm PP-X – 358,5mb – kanał deszczowy Ø400mm PP-X – 147,5mb – kanał deszczowy Ø250mm PP-X – 104,0mb –przykanalik Ø200x5,9mm PCW – 100,3mb –studzienki żelbetowe Ø1,2m – 9szt; Ø1,4m – 1 szt.; Ø1,6m – 2 szt. – wpusty uliczne z osadnikiem – 7 kpl. – separator stalowy typu ADHLF 130 AB o wydajności 30 l/s i przepustowości 300 l/s, z wewnętrznym By – passem, z osadnikiem, filtrem koalescencyjnym i automatycznym zamknięciem - 1 kpl. Zagospodarowanie wód opadowych – skrzynki rozsączające 1,0x0,5x0,4m PE – 378 szt. – rury rozprowadzające – Ø315 i 160 PCW – 10,0m – studzienka Ø1,2m - 1 szt. – rury wywiewne Ø160 – 3 szt. – geowłóknina – około 200m2 2.9. Budowa oświetlenia: – kabel 1,0kv YAKXS 4x35mm2 – 501,28m – słup aluminiowy oświetleniowy wraz z wysięgnikiem – 12 szt. – oprawa oświetleniowa IP66 – 12 kpl. - fundament betonowy prefabrykowany – 12 szt. 2.10. Odtworzenie nawierzchni ulic w pasie drogowym po robotach związanych z w/w zakresem z doprowadzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego 2.11. W ofercie należy uwzględnić wycinkę drzew pod przepompownię ścieków oraz zbiorników ścieków deszczowych wynikający z decyzji o wyłączeniu gruntów leśnych w załączeniu (decyzja wraz z mapą znajduje się w dokumentacji projektowej). 2.12. Opracowana dokumentacja projektowa nie obejmuje projektu organizacji ruchu oraz uzgodnień tras linii autobusowych na czas budowy. Dokument ten powinien zostać opracowany oraz uzgodniony z Inspektorem Nadzoru i odpowiednimi instytucjami przez wybranego w procedurze przetargowej – wykonawcę. Ewentualne koszty związane z powyższym, wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej ofercie w ramach przetargu na wykonawstwo przedmiotowej inwestycji. Wykonawca, wprowadzając na czas prowadzenia robót zmienione organizacje ruchu oraz tymczasowe objazdy, zaopatrzy się na własny koszt w stosowne urządzenia i znaki drogowe, zgodnie z wymaganymi kodeksu ruchu drogowego. Przed przystąpieniem do robót w terenie Wykonawca, pozyska zgodę od właściwego zarządcy drogi na ich prowadzenie podając organizację robót oraz ponosząc opłaty z tym związane na rzecz zarządzającego terenem. 2.13. Odcinki inwestycji prowadzone pod nadzorem archeologicznym – strefa KA – obserwacji archeologicznych: S19 –S-20; S 20- S 52; S 20 – S49 – strefa KOW – historycznego siedliska wsi : S18-T24; S18 – S44; T 79- S35 2.14. Nadzór archeologiczny zapewnia Zamawiający. 2.15. Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robót zlecić nadzór branżowy właścicielom uzbrojenia terenu: GOZG, telekomunikacja, zakład energetyczny, PWiK okręgu Częstochowskiego. Kserokopię zleceń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac. Koszty nadzorów należy uwzględnić w ofercie. 2.16. Wszystkie zastosowane materiały powinny być wykonane zgodnie z PN, posiadać aprobatę techniczną lub być oznakowane znakiem budowlanym. 2.17. W ofercie Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić: Oznaczenia modułu odkształcenia podłoża gruntu i podbudowy dla dróg wykonać przez obciążenie płytą statyczną E1-E2 (płyta Vss.). Badania w zakresie przyłączy za pomocą sondy dynamicznej. Wymagania materiałowe w dokumentacji projektowej i STWiOR. W zakresie kształtek stosować PCV SDR34, PN8. 2.18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Opinia Geotechniczna, Projekt Radiowy, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. 2.19. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.20. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.21. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi na roboty budowlane – 60 miesięcy. 2.22. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.23. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j. w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. 2.24. Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 – 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. 7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 2.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.1. SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 7.2. SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów) - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do ofert kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5. Jeżeli dotyczy: Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 6. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił osobę do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 8. Wykonawca może zastrzec pisemnie, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz.1503 z późn. zm.) i nie mogą być udostępniane innym wykonawcom. Stosowne zastrzeżenie, co do tajemnicy przedsiębiorstwa, wykonawca winien złożyć nie później niż w terminie składania ofert oświadczeniem zawartym w „Formularzu Ofertowym”. Zastrzeżoną część oferty wykonawca powinien oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnej (wydzielonej) kopercie oznaczonej napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ”. Ponadto wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty uzasadnienie kwestii związanej z informacją stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa. Niezłożenie stosownego uzasadnienia do oferty w części dot. tajemnicy przedsiębiorstwa upoważni zamawiającego do odtajnienia dokumentów i ujawnienia ich na wniosek uczestników postępowania. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.olsztyn.bip.jur.pl/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu bez dodatkowego wezwania: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ /W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich./ wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia /w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej/. Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach