Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej S-7 w m. Kamień gm. Białobrzegi .Zadanie nr 1. ( przewiert sterowany)Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na działce nr ew. 184 os. Borki w Białobrzegach. Zadanie nr 2. ( przewiert sterowany)Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na działce nr ew. 1662 ul. Spacerowa w Białobrzegach. Zadanie nr 3. ( przewiert sterowany)

Zakład Wodociągów i Kanalizacji - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-800 Białobrzegi, ul. Rzemieślnicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 613 26 15 , fax. 0-48 613 26 15
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji - Zakład Budżetowy
    ul. Rzemieślnicza 30
    26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 613 26 15, fax. 0-48 613 26 15
    REGON: 67008063200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zwik.bialobrzegi.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej S-7 w m. Kamień gm. Białobrzegi .Zadanie nr 1. ( przewiert sterowany)Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na działce nr ew. 184 os. Borki w Białobrzegach. Zadanie nr 2. ( przewiert sterowany)Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na działce nr ew. 1662 ul. Spacerowa w Białobrzegach. Zadanie nr 3. ( przewiert sterowany)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przewiertów sterowanych pod drogą krajową S-7 w m. Kamień na potrzeby wykonania kanalizacji sanitarnej. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna - Przewiert sterowany maszyną do wierceń poziomych rurami PEHD RC o śr 355 mb 77 - Przeciąganie rurociągów przewodowych PVC o śr. 200 mb. 77 - Studnia rewizyjna z kręgów bet. o śr. 1000 o gł. do 3,5 m szt. 1 - Roboty pomiarowe, + zajęcie pasa drogowego kpl. 1 Kanalizacja ciśnieniowa -Przewiert sterowany maszyną do wierceń poziomych rurą PE-100 RC17 o śr.225 mb. 66,5 -Przeciąganie rury przewodowej PE- 90 , mb. 66,5 -Studnia rewizyjna z kręgów betonowych dn. 1200 o gł. do 3,5 m szt. 1 -Roboty pomiarowe + zajęcie pasa drogowego kpl. 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na działce nr ew. 184 os. Borki w Białobrzegach. Zadanie nr 2. ( przewiert sterowany) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna - Przewiert maszyną do wierceń poziomych rurami o śr 355x8,8mb. 22 - Przewiert maszyną do wierceń poziomych rurami o śr. 273x8 mb. 22 - Przeciąganie rurociągów przewodowych  o śr. 100-300 mb. 44 Kanalizacja ciśnieniowa. - Przewiert maszyną do wierceń rurą o śr. 200 , mb. 20 - Przeciąganie rurociągów przewodowych PE- 110 - Studnia kanalizacyjna rewizyjna o śr. 1000 szt. 1 - Zajęcie pasa drogowego + roboty pomiarowe,kpl. 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w pasie drogi krajowej nr 48 na działce nr ew. 1662 ul. Spacerowa w Białobrzegach. Zadanie nr 3.( przewiert sterowany) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna 1. Przewiert maszyną do wierceń poziomych rurami o śr 250 mb. 25 2. Przeciąganie rurociągów przewodowych o śr. 200 mb. 25 3. Przewiert maszyną do wierceń rurą o śr. PEHD RC 1180X0 , mb. 21 4. Przeciąganie rurociągów przewodowych PE- 80 , mb. 28 5. Studnia kanalizacyjna rewizyjna o śr. 1200 szt. 1 6. Zajęcie pasa drogowego + roboty pomiarowe, kpl. 1 Uwaga: załączony przedmiar uwzględnia podstawowe elementy wykonania powyższego zadania, należy do wyceny składanej oferty doliczyć roboty towarzyszące tj.( roboty ziemne, odtworzeniowe i zabezpieczające, uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń w tym zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi GDDK i A , potrzebnych do zrealizowania danego zadania. Szczegółowy zakres prac wskazano w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie wykonawczym 2.2. Klauzula społeczna o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp 1) Stosownie do postanowień art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia to czynności instalatora sanitarnego oraz czynności operatora koparki których zakres określono w pkt. 2.1 SIWZ. 3) Pod pojęciem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych u wykonawcy lub podwykonawcy. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście powyższe czynności. 4) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonania zamówienia. 5) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia 6) Wykonawca na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 7) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży oświadczenie, że warunek dotyczący stanu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników operacyjnych przy realizacji zamówienia jest w pełni przestrzegany. 8) W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 9) Składając ofertę Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia w ramach danej części, zawarte w formularzu oferty, natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić na etapie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymogów dotyczących zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, w miejscu wykonywania świadczenia objętego nin. postępowaniem. 11) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości kontraktu brutto. UWAGA! 1) Wszystkie materiały, pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie, poza terenem Gminy Michałowice. 2) Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważne”. 3) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać w ofercie pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 2.3 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w: • STWiORB: załącznik nr A • dokumentacji projektowej: załącznik nr B 2.4. Wykonawca zobowiązany jest: a) zapewnić bezpieczną organizację prac, b) zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego, d) zapewnić ciągły nadzór całodobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu należy zutylizować we własnym zakresie. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. We własnym zakresie należy również zabezpieczyć sobie miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obniżania zwierciadła wody, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań, wyłączeń sieci i przyłączy w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji kładek i pomostów dojazdowych do posesji przylegających do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). 2.5 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 2.6 Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4.000 zł (słownie: cztery tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach