Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zakościele i Inowłódz gm. Inowłódz

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zakościele i Inowłódz gm. Inowłódz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zakościele i miejscowości Inowłódz ulice Idziego i Hermana w granicach „Aglomeracji Inowłódz”. Inwestycja polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zakościele i miejscowości Inowłódz ulice Idziego i Hermana wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i urządzeniami budowlanymi w tym budynkiem przepompowni zlokalizowanych na działkach drogowych 189, 166 (nieużytek), 629, 79, 126, 115/1, 116/10, 116/11, 112, 103/19, 238, 266 w obrębie 0008 Zakościele w miejscowości Zakościele oraz 1394, 1393, 1412/2 w obrębie 0003 Inowłódz w miejscowości Inowłódz oraz przyłączy na posesjach wzdłuż tych dróg. 2. Szczegółowy zakres stanowi budowa: 2.1. Sieci kanalizacyjnej podciśnieniowej/tłocznej z rur PE/PEHD 160 mm. 2.2. Sieci kanalizacyjnej podciśnieniowej z rur PE/PEHD 110 mm. 2.3. Sieci kanalizacyjnej podciśnieniowej z rur PE/PEHD 90 mm. 2.4. Rurociągów grawitacyjnych z rur PVC 160 mm. 2.5. Studzienek inspekcyjnych i rewizyjnych DN 315 mm. 2.6. Studzienek zbiorczo-zaworowych z zaworem dz 90 mm o głębokości 2,0 m; 2,5 m; 3,0 m. 2.7. Studni dwuzaworowej. 2.8. Przepompowni ścieków. 2.9. Aeratora. 2.10. Zasuw. 2.11. Systemu monitoringu. 2.12. Budynku pompowni próżniowo-tłocznej składającej się przede wszystkim z pompy próżniowej, pompy tłocznej, zbiornika podciśnieniowego, szafy kontrolno pomiarowej i monitoringu, aparatury kontrolno-pomiarowej, rurociągów i armatury, biofiltra. 2.13. Przyłączy grawitacyjnych i podciśnieniowych. 2.14. Roboty ziemne (wykopy, zasypywanie wykopów, wywóz urobku, wykonanie podbudowy pod rurociągi). 2.15. Przewierty sterowane. 2.16. Ułożenie rur osłonowych. 2.17. Roboty drogowe rozbiórkowe i odtworzeniowe. 2.18. Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane a niezbędne do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji. Wyżej wymienione ilości mogą odbiegać od faktycznego zapotrzebowania a oferent musi we własnym zakresie dokonać kalkulacji ilościowej wszystkich robót, materiałów, sprzętu, urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej lub przedmiaru lub SIWZ lub wizji lokalnej. Nie dopuszcza się żądania przez wykonawcę dodatkowej zapłaty w przypadku gdy realizacja przedmiotowej inwestycji wymaga zastosowania, użycia, zamontowania urządzeń, elementów nie przewidzianych lub nie przedstawionych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach lub SIWZ a niezbędnych dla prawidłowego działania przedmiotu inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem. Zmianie ilościowej może ulec ilość przyłączy. W przypadku gdy wykonawca wykona w uzgodnieniu z zamawiającym większy zakres rzeczowy (dotyczy przyłączy) aniżeli został przewidziany w dokumentacji lub przedmiarze lub SIWZ, zakres ten zostanie rozliczony na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym. 3. W ramach zamówienia wykonawca winien: 3.1. wykonać inwentaryzację stanu istniejącego, 3.2. opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień/pozwoleń/zezwoleń/ zatwierdzeń/zgłoszeń/decyzji od właściwych organów lub instytucji, 3.3. opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli dotyczy), 3.4. wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, 3.5. zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza), 3.6. sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu, 3.7. przed przystąpieniem do robót budowlanych przedłożyć zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, 3.8. po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu zamawiającego obiekt i oddać do użytkowania właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (jeżeli dotyczy), Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać zgodę na użytkowanie (jeżeli dotyczy). Pozyskać w imieniu zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli dotyczy). 3.9. wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji p.poż. oraz wyposażenia obiektu w konieczny sprzęt p.poż. oraz wszelkiej innej dokumentacji koniecznej do prawidłowej eksploatacji przedmiotu inwestycji oraz do uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy, jeżeli organ ten nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji, 3.10. dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku; występowanie w imieniu Zamawiającego do organów administracyjnych i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy, jeżeli organ ten nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji, oraz poniesienia kosztów wydanych opinii i decyzji, 3.11. uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy, jeżeli organ ten nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji, 3.12. prowadzić nieodpłatnie w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi okresowe przeglądy oraz usługi serwisowe urządzeń jeżeli są wymagane przez producenta w zakresie jaki producent wymaga lub wymagają tego przepisy prawa obowiązującego w Polsce, 4. Wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązuje się w ramach zadania do przedłożenia kosztorysu ofertowego i powykonawczego z podziałem na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane jakie wynikają z zasad konkursu na dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. 5. Wykonawca na własny koszt zapewnia obsługę geodezyjną (wytyczenie, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna). 6. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac koniecznych do wykonania w ramach zadania stanowią: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie. 3. W przypadku napotkania gruntów gliniastych, wysadzinowych, organicznych, sztucznie wbudowanych, wykonawca na własny koszt doprowadzi grunty do kategorii G1 w obrysie, jezdni, poboczy, chodników, zjazdów. 4. Zamawiający informuje, że załączony do SIWZ przedmiar robót służy wyłącznie jako materiał pomocniczy do sporządzenia przez wykonawcę oferty, a podstawą do obliczenia ceny ryczałtowej oferty jest dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wizja lokalna dokonana przez oferenta, własne doświadczenie i wiedza oferenta oraz informacje zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach