Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marianowo i Piątnica Włościańska

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18421 Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 162 476 , fax. 86 218 24 56
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    ul. Stawiskowska 53
    18421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 862 162 476, fax. 86 218 24 56
    REGON: 54229600017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugpiatnica.doc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Marianowo i Piątnica Włościańska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ścieków w miejscowości Marianowo, Piątnica Poduchowna i Piątnica Włościańska gm. Piątnica. W ramach zamówienia należy wybudować między innymi 3 przepompownie sieciowe, 10 przepompowni przydomowych wraz z zasilaniem w energię elektryczną, budowa kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej z uzbrojeniem i wpięciem do istniejących sieci. Zakres zamówienia obejmuje między innymi przepięcie instalacji wewnętrznych z budynków do nowo wybudowanych przepompowni lub studzienek kanalizacyjnych oraz przełączenie ścieków dopływających do oczyszczalni w Marianowie do przepompowni P1. Zgodnie z dokumentacją projektową należy wymienić wyposażenie istniejącej przepompowni w ul. Północnej w Piątnicy Poduchownej. Na czas robót remontowych przepompowni wykonawca musi zapewnić wywóz ścieków dopływających do przepompowni, wykonać przepompownię tymczasową, lub zorganizować roboty w sposób nie zakłócający eksploatacji kanalizacji powiązanej z tą przepompownią. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres ilościowy zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz pomocniczo przedmiary robót. Wskazane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu oceny warunków terenowych projektowanej inwestycji. Wymagania odnośnie zatrudnienia na umowę o pracę. 1.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawcę materiałów budowlanych. 1.2 Wykonawca/Podwykonawca udokumentuje poprzez złożenie oświadczenia w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia robót (wpis w dzienniku budowy) zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (pracownicy fizyczni). Oświadczenie będzie zawierało imienny wykaz pracowników. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wpuszczenia na teren budowy osoby nie wskazanej w oświadczeniu i/lub zlecenia przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1.3 Zatrudnienie osób ujętych w oświadczeniu powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 2 Wymagania dotyczące gwarancji jakości: Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert – Rozdział XIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art.45 ust 6 uPzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Piątnica nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy: GPT.271.1.2018”. 5 Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w punkcie 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UG). 6 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty (włożyć do koperty wewnętrznej, ale bez spinania dokumentu z ofertą lub włożyć do odrębnej oferty). Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty przez Zamawiającego.1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art.45 ust 6 uPzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Piątnica nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy: GPT.271.1.2018”. 5 Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w punkcie 2 (odnosi się to do daty i godziny wpływu na rachunek UG). 6 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć w oryginale do oferty (włożyć do koperty wewnętrznej, ale bez spinania dokumentu z ofertą lub włożyć do odrębnej oferty). Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną