Gmina Łabunie ogłasza przetarg
- Adres: 22-437 Łabunie, Zamojska 50
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6113019
- Data zamieszczenia: 2023-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
Zamojska 50
22-437 Łabunie, woj. lubelskie
tel. 84 6113019
REGON: 950368517 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Barchaczów II etap robót - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Barchaczów II etap robót”.4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:a) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w północno-wschodniej części Barchaczowa odcinek R32-N1b) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w południowo-wschodniej części Barchaczowa: R32-R30, R31-M26-M42c) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w północno-wschodniej części Barchaczowa: M2-S57-S70d) przyłączy grawitacyjnych do budynków w miejscowości Barchaczów w obszarach wg wyżej wymienionych odcinków sieci kanalizacyjnej,e) Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: DN200: długość: ok. 2993,3 m Projektowane przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: DN160: długość: ok. 856,2 mWykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. (Załącznik Nr 1)Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem tego postępowania przedstawiony został w projekcie wykonawczym opisanym jako „zakres robót do wykonania” który zawiera odcinki sieci kanalizacyjnej do wykonania w tym etapie robót.Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą I etapu robót do czasu ich zakończenia i odbioru w zakresie włączeń do wykonanych elementów sieci w poprzednim etapie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościunr konta: 91 9644 1075 2011 0070 0027 0032z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.10.2023”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …. do dnia …”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedno zamówienie obejmujące budowę sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości co najmniej 1 000 000 zł. brutto.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy ) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
Dodano: 2024-04-24 - Budowa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej na terenie gminy Kąkolewnica
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Dodano: 2024-03-29 - Modernizacja ujęcia wody w Sawinie
Dodano: 2024-03-18 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 2959L w miejscowości Szyszków i Zagródki
Dodano: 2024-02-21 - „Budowa drogi w ul. Powstańców Listopadowych nr 107668L na odc. od km 0+792 do km 1+480 w Puławach”.
Dodano: 2023-12-20 - „Budowę drogi w ul. Powiśle nr 107607L w Puławach na odc. od km 0+521,70 do km 0+916,80”.
Dodano: 2023-12-20 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 812 – ulicy Witoroskiej na odcinku od km 0+519.00 do km 0+590.00 oraz od km 0+678.00 do km 0+807.00 w Białej Podlaskiej
Dodano: 2023-09-22 - „Remonty dróg powiatowych 3407L, 3287L, 3430L”
Dodano: 2023-09-01 - Budowa drogi dz. nr 1180 i 1208 w m. Stoczek Łukowski – etap II
Dodano: 2023-08-30