Gmina Cisek ogłasza przetarg
- Adres: 47253 Cisek, ul. Planetorza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 871 172 , fax. 774 871 140
- Data zamieszczenia: 2018-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisek
ul. Planetorza 52
47253 Cisek, woj. opolskie
tel. 774 871 172, fax. 774 871 140
REGON: 53141295800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Cisku - III postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na budowie zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Cisku - III postępowanie, miejsce realizacji: wieś Cisek. 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wsi Cisek na terenie gminy Cisek. 2.Niniejsze zamówienie należy zrealizować w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Planowane koszty/Przedmiar robót opracowane przez firmę: NEUSTEIN s.c. Krystyna i Andrzej Neustein Biuro Projektów Wodociągowych i Kanalizacji, ul. Pomarańczowa 22, 45-417 Opole. 3.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: a)dokumentacji projektowej - zgodnie z zakresem zamówienia, b)kanalizacji ciśnieniowej z armaturą i studzienkami rewizyjnymi (5 kpl): rurociągi tłoczne ścieków - zbiorcze PE100RC Ø50-180 mm dł. ok. 5 572 m, przydomowe pompownie ścieków PE Ø 800-1200 mm ok. 175 kpl., przyłącza kanalizacyjne ciśnieniowe z rur PE Ø 40 mm, szt. 175 dł. ok. 3 922 m. Łączna ilość przyłączy 175 szt. / 9 794 mb sieci z przyłączami. Zakres zamówienia obejmuje: Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1: 1 000, Uzyskanie decyzji lokalizacyjnej, Wykonanie projektów budowlanych (4 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę, Wykonanie projektów wykonawczych w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.), Inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania, Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (3 egz.), Obsługę geodezyjną, Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, Dostawę i montaż urządzeń i instalacji, Wykonanie rozruchu sieci kanalizacyjnych z pompowniami, Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, Przeprowadzenie szkolenia obsługi pompowni, Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej - 3 egz., Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych, Wykonanie oznakowania armatury na sieci. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 35.000,00 (słownie: trzydzieści pięć tysięcy) zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (zał.nr 1 do SIWZ) podpisany przez Wykonawcę lub przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy uprawnionych do jego reprezentowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Pełnomocnictwo złożone: a) jeżeli uprawnienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez wspólników spółek cywilnych. 3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy (zał.nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Zobowiązanie innych podmiotów w przypadku jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz.VI ust.4 pkt 2 lit. a) - c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis zamieszczony powyżej dotyczący terminów ważności dokumentów stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
Dodano: 2024-01-12 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczna zlokalizowanego przy ul. Targowej w Głuchołazach
Dodano: 2023-11-16 - Wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej – budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Słowackiego w Oleśnie
Dodano: 2023-07-19 - Remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100 z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2023-07-05 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Grodkowie
Dodano: 2023-06-16 - „Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II”
Dodano: 2023-05-08 - Budowa budynku łącznika łączącego Publiczną Szkołę Podstawową z halą widowiskowo-sportową. Przebudowa Publicznej Szkoły Podstawowej i hali widowiskowo-sportowej
Dodano: 2023-05-02 - Modernizacja dróg na terenie sołectw popegeerowskich Bzinica Stara i Rzędowice etap I
Dodano: 2023-04-28 - Modernizacja dróg na terenie sołectw popegeerowskich Bzinica Stara i Rzędowice II etap
Dodano: 2023-04-28 - Poprawa BRD w ciągu DK46 w m. Wilamowa
Dodano: 2023-04-12