Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Iwanowice wraz z budową chodnika i kanalizacji opadowej

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 884 003 , fax. 123 884 030
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99
    32095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 884 003, fax. 123 884 030
    REGON: 35155583200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Iwanowice wraz z budową chodnika i kanalizacji opadowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: - roboty budowlane prowadzone w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieciechowice, Iwanowice Dworskie, Iwanowice Włościańskie oraz Maszków. koszty kwalifikowane. - budowa kanalizacji opadowej wraz z chodnikiem zgodnie z dokumentacją projektową w miejscowości Sieciechowice - koszty niekwalifikowane - roboty budowlane – polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu kanalizacji opadowej wraz z chodnikiem prowadzone w formie „zaprojektuj i wybuduj” w miejscowości Maszków- koszt niekwalifikowany. Zadanie 1 – kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Iwanowice Dworskie, Iwanowice Włościańskie, Sieciechowice, Maszków ( teren aglomeracji Iwanowice) oraz kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę dla budowy kanalizacji opadowej i chodnika w miejscowości Maszków w k. Żerkowic. Zadanie 2 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Iwanowice Dworskie – Babia Góra o długości 897,30 m, w tym: - kolektor sanitarny grawitacyjny fi 200 – 854,7 m - kolektor sanitarny grawitacyjny fi 160 – 42,6 m Zadanie 3 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sieciechowice – Folwark + k. Grzegorzowice o długości 2180,35 m, w tym: - kolektor sanitarny grawitacyjny fi 315 – 868,1 m - kolektor sanitarny grawitacyjny fi 200 – 1296,75 m - kolektor sanitarny tłoczny fi 50 – 15,5 m - pompownia ścieków – 1 szt. Zadanie 4 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Iwanowice Włościańskie – k. Skała o długości 900,3 m, w tym: - kolektor sanitarny grawitacyjny fi 200 – 881,3 m - kolektor sanitarny tłoczny fi 40 – 19,0 m - pompownia ścieków – 1 szt. Zadanie 5 – Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Maszków – k. Żerkowice o długości 1791,0 m, w tym: - kolektor sanitarny grawitacyjny fi 200 – 1569,3 m - kolektor sanitarny tłoczny fi 40 – 221,7 m - pompownia ścieków – 1 szt. Zadanie 6 – Urządzenia OZE i monitoring na oczyszczalni ścieków oraz pompowniach: a) Urządzenia OZE - pompa ciepła, b) Ogniwa PV, należy zaprojektować i zainstalować panele PV i pompę ciepła wykorzystującą energie odnawialną, która spowoduje obniżenie dotychczas zużywanej energii na oczyszczalni o min. 5 %. c) Zaprojektowanie i zainstalowanie monitoringu obiektu – część technologiczna (min. 3 kamery + rejestrator) Zadanie 7 – Monitoring na oczyszczalni ścieków oraz pompowniach: -zakres działania przewiduje na 3 pompowniach zaprojektowanie i zainstalowanie systemu powiadamiania o awariach opartego na technologii radiowej lub kartach SIM oraz instalacje na oczyszczalni ścieków modułowego odbiornika sygnału – panelu zarządzającego/informacyjnego odbierającego informacje i sygnały nadawane z pompowni. Zadanie 8 - budowa kanalizacji opadowej wraz z chodnikiem w miejscowości Sieciechowice k. Grzegorzowice: - długość kanalizacji opadowej – 758,2 m, - kolektor C (od studni SO8 do Studni SO42) DN 300 mm -588,70m - kolektor B (od studni SO7 do studni SO2a) DN 250 mm -148,70m - kolektor A ( od studni SO1 do studni SO2) DN 200 mm – 33 m - budowa chodnika w miejscowości Sieciechowice k. Grzegorzowice - długość chodnika – 875,0 m chodnik w ciągu drogi powiatowej nr K1172 o szerokości 1,25-2,00m w km 0+000,00 –km 0+870,00– 875,0m Zadanie 9 – budowa kanalizacji opadowej wraz z chodnika w miejscowości Maszków- k. Żerkowice - budowa kanalizacji opadowej w miejscowości Maszków – k. Żerkowice - długość kanalizacji opadowej – 308,3 m, - budowa chodnika w miejscowości Maszków – k. Żerkowic - długość chodnika – 328,0 m, Przedmiot zamówienie będzie realizowany w czterech etapach: ETAP 1 – obejmuje następujące zadania oraz prace z nimi powiązane: Zadanie 1, – opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadań obejmujących teren aglomeracji Iwanowice oraz opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę dla budowy kanalizacji opadowej i chodnika w miejscowości Maszków w k. Żerkowice. Zamawiający dopuszcza wykonanie odrębnych opracowań dla każdego z tych zakresów lub zadań. Wykonanie opracować przedprojektowych oraz uzyskanie wymaganych decyzji, uzgodnień oraz opinii w tym uzyskanie pozwolenia na budowę. Etap 2 – obejmuje następujące zadania oraz prace z nimi powiązane: Zadanie 2 i 4– wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Iwanowice Dworskie i Iwanowice Włościańskie na podstawie projektu opracowanego w ramach ETAPU I. Przeprowadzenie testów i prób zgodnie z procedurą odbiorową oraz STWiORB, Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Etap 3 – obejmuje następujące zadania oraz prace z nimi powiązane: Zadanie 3, 5, 6, 7 – wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenie miejscowości Sieciechowice i Maszków na podstawie projektu opracowanego w ramach ETAPU I oraz zakup środków trwałych – urządzenia OZE i monitoring na oczyszczalni ścieków oraz pompowniach. Przeprowadzenie testów i prób zgodnie z procedurą odbiorową oraz STWiORB, Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Etap 4 – obejmuje następujące zadania oraz prace z nimi powiązane: Zadanie 8, 9 – budowa kanalizacji opadowej i chodnika na terenie miejscowości Sieciechowice na podstawie projektu opracowanego w ramach ETAPU I budowa kanalizacji opadowej wraz z chodnika w miejscowości Maszków- k. Żerkowice oraz roboty budowlane –monitoring na oczyszczalni ścieków oraz pompowniach. Przeprowadzenie testów i prób zgodnie z procedurą odbiorową oraz STWiORB, Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Prace przedprojektowe, projektowe oraz formalno-prawne Zamawiający wymaga opracowania dokumentów przedprojektowych oraz projektu budowlanego oraz uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji oraz opinii na etapie projektowania oraz po zakończeniu budowy. Zakres opracowań przedprojektowych: 1) Analiza decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach będącej w posiadaniu, Zamawiającego i jej ewentualna zmiana jeśli będzie wymagana do uzyskania pozwolenia na budowę, 2) Opracowanie i uzgodnienie umów cywilno-prawnych dających prawo Wójtowi Gminy Iwanowice dysponowania gruntem na cele budowlane, 3) badania geologiczne gruntu, 4) Opracowanie map sytuacyjno-wysokościowych terenu do celów projektowych w skali 1:500. Zakres opracowań projektowych: 1) Projekt budowlany zagospodarowania terenu. 2) Projekty budowlane dla każdej branży. 3) Projekty wykonawcze. 4) Operaty wodno-prawne. 5) Instrukcja BIOZ. 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych(zwana dalej STWiORB). 7) Kosztorys inwestorski i przedmiar robot z podziałem na branże i działy. 8) Instrukcje eksploatacji. Projekt budowlany musi być wykonany zgodnie obowiązującym przepisami w szczególności: - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.1202m z późniejszymi zmianami) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 22 września 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1554) - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 10 maja 2013 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. 2013r., poz 1129) Zakres uzgodnień ,decyzji i opinii: 1) Decyzja pozwolenie wodno-prawne 2) Decyzja o pozwoleniu na budowę. 3) Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie. 4) Inne wymagane uzgodnienia, opinie i decyzje. Do zadań wykonawcy należy również: 1) Prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej 2) Przeprowadzenie testów i prób zgodnie z procedurą oraz STWiORB 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej i odbiór inwestycji przez PINB. 4) Przeprowadzenie działań promocyjnych związanych z udziałem środków unijnych przy finansowaniu projektu - wykonanie tablicy informacyjnej przed rozpoczęciem prac budowlanych oraz wykonanie tablicy pamiątkowej po odbiorze inwestycji przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 9 i 9a do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy Uwaga: Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu inwestycji w celu oceny i sprawdzenia możliwości przygotowania projektu, prowadzenia robót oraz oceny stanu istniejącego. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców w określonym terminie na wizję lokalną, natomiast deklaruje pełną pomoc i dostęp do terenu budowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobami upoważnionymi po jego stronie. Inne dokumenty pomocnicze: - Załącznik Nr 10 do SIWZ Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, - Załącznik Nr 4.2-4.8 i 2.1-2.3 do PFU
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). .Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) .Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Słomniki/O Iwanowice nr 77 8614 0001 0020 0000 1720 0021. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium – Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Iwanowice”. .W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania na rachunku Zamawiającego. .W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice na Dzienniku podawczym, w osobnej kopercie z napisem: „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Iwanowice” lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4) kwotę gwarancji, 5) termin ważności gwarancji 6) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub • Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. .Postanowienia pkt. 8.6. stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 8.2 ppkt 2) i 5). Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZ, Jezeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków , zobowiązany jest udowodnić Zamawiajacemu, iz bedzie dysponował zasobami niezbednymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązania ( oryginał) takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbednych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zadania. Pełnomocnictwo okreslające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców składajacych ofertę wspólna. Pełnomocnictwo : oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach