Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej Ściernie - etap III

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej Ściernie - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Ściernie w Bieruniu obejmująca ul. Bazaltową, ul. Piaskowcową oraz ul. Marglową. Tereny budowy podlega wpływom eksploatacji górniczej. Zestawienie długości i głównych materiałów instalacyjnych potrzebnych do zrealizowania zamówienia: 1. Kolektor grawitacyjny z rur PVC-U, DN 160x4,7 mm (SDR34), typu ciężkiego S (8 kN/m2) z wydłużonym kielichem, o ściance jednorodnej (lite), L= 403,00 m, (zgodnie z SST 2), 2. Kolektor grawitacyjny z rur PVC-U, DN 200x5,9 mm (SDR34), typu ciężkiego S (8 kN/m2) z wydłużonym kielichem, o ściance jednorodnej (lite), L= 1 889,00 m, (zgodnie z SST 2), 3. Kolektor ciśnieniowy z rur PE HD 100 DN 90x8,2 mm (SDR11) ( PN 1,0 MPa) L= 341,00 m, (zgodnie z SST 2 i 5), 4. Studnia kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 315 mm - 30 kpl. (zgodnie z SST 2 i 5). 5. Studnia kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 425 mm - 55 kpl. (zgodnie z SST 2 i 5). 6. Studnia kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 600 mm - 40 kpl. (zgodnie z SST 2 i 5). 7. Studnia kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 1000 mm - 24 kpl. (zgodnie z SST 2 i 5). 8. Studnia kanalizacyjna z tworzywa sztucznego rozprężne DN 1200 mm - 2 kpl. (zgodnie z SST 2 i 5). 9. Studnia kanalizacyjna odpowietrzająca DN 1200 mm - 1 kpl. (zgodnie z SST 2 i 5). 10. Pompownie ścieków z polimerobetonu - przejazdowe DN 1600 mm - 2 kpl. (zgodnie z SST 5). 11. Komory zasuw z polimerobetonu - przejazdowe DN 1500 mm - 2 kpl. (zgodnie z SST 5). 12. Odtworzenie konstrukcji nawierzchni drogowych po robotach kanalizacyjnych. B. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną. 2. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 3. Przed rozpoczęciem prac opracuje plan organizacji robót oraz bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie i przedstawi go zamawiającemu. 4. Wykona oznakowanie terenu budowy tablicami ostrzegawczymi o rodzaju prowadzonych robót. 5. Zapewnieni warunki bezpieczeństwa na posesjach i terenie budowy w okresie wykonywania prac, poprzez prawidłowe oznakowanie miejsc robót i zajęcia pasa drogowego oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg, z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. 6. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy w okresie prowadzenia robót oraz zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp). 7. Zobowiązany jest do składowania materiałów rozbiórkowych i przygotowanych do wbudowania oraz zabezpieczenia ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z użytkownikiem, w razie potrzeby wykona na własny koszt tymczasowe drogi techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. 9. Wykona zasilanie placu budowy, pokryje koszty utrzymania zaplecza budowy i budowanego obiektu w tym zużytych mediów oraz pokryje koszty opłat włączeniowych i wyłączeniowych do wszystkich niezbędnych sieci. 10. Będzie informować wyprzedzająco użytkowników o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie mediów, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. 11. Weźmie udział w przekazaniu wykonanych robót poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji oraz dostarczy im wymaganą dokumentację. 12. Zapewni udział kierownika budowy wraz z kierownikami robót branżowych na czas trwania robót oraz zapewni ich udział w odbiorach częściowych i końcowych w terminie wyznaczonym przez służby (Straż Pożarna, Sanepid, Nadzór Budowlany itp.) w celu umożliwienia uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 13. Przeprowadzi wszelkie niezbędne: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, w tym przede wszystkim wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz konieczne a nie ujęte w przedmiarze robót. 14. Uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót i doprowadzi teren budowy do stanu pierwotnego oraz uzyska oświadczenia właścicieli przyległych terenów i posesji o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 15. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót oraz odtworzy ewentualnie zniszczone przez siebie podczas wykonywania robót punkty graniczne. 16. Wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z wniesieniem do zasobów mapowych Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej i przekaże zamawiającemu nie później niż w dniu odbioru końcowego. 17. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót wraz z terenem przyległym - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć obiektów sąsiadujących z realizowaną inwestycją, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 18. Wykona i przekaże zamawiającemu dokumentację powykonawczą wg zapisów umowy w 3 egz. (1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów), w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą (min.5 oryginałów zaktualizowanych map zasadniczych). 19. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zlokalizowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia urządzeń - wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych oraz naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. INFORMACJE DODATKOWE: W celu dokonania prawidłowej wyceny zakresu prac, do obowiązków wykonawcy należy dokładna analiza wszystkich dokumentacji projektowych, rysunków, STWiORB oraz przedmiarów robót. C. Warunki i wymagania Jeżeli w STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia co najmniej tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014, poz.1645 z późn. zm.) zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. D. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. E. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. F. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. G. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi min.36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. H. Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Harmonogram musi być zatwierdzony przez zamawiającego. I. Nazwy i kody według słownika CPV : 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i energetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównanie terenu, 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ w punkcie Terminy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach