Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Suków i Kranów w Gminie Daleszyce.”

Gmina Daleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 26021 Daleszyce, pl. Staszica
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3171693 , fax. 0-41 3171693
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Daleszyce
    pl. Staszica 9
    26021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3171693, fax. 0-41 3171693
    REGON: 29101004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Suków i Kranów w Gminie Daleszyce.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Suków i Kranów w Gminie Daleszyce.”. Zamówienie współfinansowane jest w ramach działania 4.3 „Gospodarka wodno-ściekowa”, Osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” objętego Regionalnym Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Dodatkowo wszelkie wykonane prace projektowe i wykonawcze muszą być zgodne z wytycznymi Instytucji Zarządzającej oraz regulaminem konkursu, a także obowiązującymi przepisami i Normami. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące zadania: Zadanie nr 1: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kranów gmina Daleszyce” obejmuje następujący zakres rzeczowy: 1) Kanały główne i boczne Ø250, Ø200 i Ø160 mm o łącznej długości - 7 340,00 m 2) Przyłącza Ø160 mm do 173 budynków i do 10 działek o łącznej długości - 3 300,00 m 3) Rurociąg tłoczny PE100 RC Ø75 x 4,5 mm o długości - 98 m 4) Przydomowe pompownie ścieków (PP1 i PP2) o średnicy wew. 0,8 m - 1 kpl 5) Przewierty rurą kamionkową - 303,2 m Przewiduje się 8 przejść poprzecznych kanałów DN 200 mm pod drogą wojewódzką nr 764. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) będącej załącznikiem do przetargu. Zamawiający na wykonanie przedmiotowej inwestycji uzyskał prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 2089/2017 znak: B – II.6740.15.9.2017 z dnia 10.11.2017 wydaną przez Starostę Kieleckiego. Zadanie nr 2: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suków „Babie” gmina Daleszyce” obejmuje następujący zakres rzeczowy: SUKÓW BABIE: 1) Kanały główne Ø200 mm o łącznej długości - 4 588,0 m 2) Przyłącza (przykanaliki) Ø160 mm w ilości 113 sztuk o łącznej długości - 2 861,5 m 3) Studzienki betonowe Ø 1200 - 43 szt. 4) Studzienki Ø 600 PP - 143 szt. 5) Studzienki Ø 400 PP - 126 szt. 6) Pompownie przydomowe - 1 szt. Zadanie nr 3: „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suków „Działki” gmina Daleszyce” obejmuje następujący zakres rzeczowy: SUKÓW DZIAŁKI: 7) Kanały główne Ø200 mm o łącznej długości - 1 808,0 m 8) Rurociąg tłoczny RT 4 Ø90 z 12 studniami - 891,0 m 9) Przyłącza (przykanaliki) Ø160 mm w ilości 25 sztuk - 25 szt. 10) Studzienki betonowe Ø 1200 - 16 szt. 11) Studzienki Ø 600 PP - 53 szt. 12) Studzienki Ø 400 PP - 45 szt. 13) Przepompownia ścieków P – 4 - 1 szt. Zamawiający na wykonanie przedmiotowej inwestycji uzyskał prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 1995/2011 znak: B – II.6740.15.24.2011 z dnia 30.09.2011 wydaną przez Starostę Kieleckiego. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje również elementy już wykonane we wcześniejszych etapach. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi Polskimi Normami i Aktami Prawnymi. Za zakończenie Inwestycji uznaje się doprowadzenie obiektu do stanu umożliwiającego jego funkcjonowanie zgodnie z jego przeznaczeniem oraz dostarczenie Zamawiającemu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez stosowny organ. Wszystkie niezbędne uzgodnienia, badania, zgłoszenia po stronie Wykonawcy. Efektem realizacji projektu będzie stworzenie w pełni funkcjonalnej i operacyjnej infrastruktury, bez konieczności realizacji dodatkowych zadań inwestycyjnych, które nie są uwzględnione w projekcie. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w Projekcie lub rozbieżności, należy o tym fakcie poinformować Zamawiającego przed złożeniem oferty. Po tym terminie roszczenia wynikające z wad dokumentacji technicznej nie będą uwzględnione. Zamawiający dopuszcza do stosowania materiały zamienne pod warunkiem zastosowania elementów o parametrach, co najmniej nie gorszych niż podane w dokumentacji po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Użyte nazwy własne, które pojawiają się w dokumentacji projektowej określają minimalny standard jakościowy materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie zastosowane materiały równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i atesty. Rozwiązania wynikające z zastosowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i innych elementów równoważnych nie mogą wywoływać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów techniczno - użytkowych. Jeśli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. Zamawiający wymaga, aby w okresach przerw pomiędzy pracami obiekty (wykopy itp.) były zabezpieczone przed osobami trzecimi i wpływami atmosferycznymi. Wszelkie szkody powstałe na skutek braku należytego zabezpieczenia pokryje wybrany Wykonawca. Wszelkie uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, wnioski do organów administracyjnych, pozwolenia zarówno poprzedzające prace wykonawcze jak i niezbędne po ich zakończeniu są po stronie wybranego Wykonawcy, tak by Zamawiający otrzymał przedmiot zamówienia wolny od wad prawnych i kompletny z punktu widzenia, jakiemu ma służyć. Wykonawca udzieli na wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia przyjęcia protokołu odbioru końcowego robót. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji - po tym terminie roszczenia wynikające z niewyjaśnionych rozbieżności i wątpliwości nie będą uwzględnione. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również: 1. Zapewnienie nadzoru i obsługi geotechnicznej oraz geodezyjnej nad realizacją robót, łącznie z geodezyjnym wytyczeniem oraz inwentaryzacją powykonawczą. 2. Opracowanie projektu organizacji placu budowy uwzględniając przede wszystkim bezpieczeństwo użytkowników oraz przepisy BHP i Ochrony Środowiska. 3. Sporządzenie dodatkowych opracowań wykonawczych, jeśli podczas realizacji Inwestycji okaże się to niezbędne. 4. Przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy, a w szczególności ich ogrodzenie i dozór, aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom. 5. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz z nim sąsiadujących. W przypadku uszkodzenia tych obiektów Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury, w szczególności zaś dróg dojazdowych do placu budowy. 6. Po zakończeniu robót Wykonawca na własny koszt zlikwiduje plac budowy oraz doprowadzi teren do należytego stanu – po zakończeniu prac należy uzyskać pisemne potwierdzenie użytkownika o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu; 7. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnym staraniem zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę w uzgodnieniu z gestorami tych mediów. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich roszczeń osób trzecich powstałych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części (bądź kradzieży urządzeń i materiałów) w trakcie realizacji budowy, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w środowisku i szkody osób trzecich wynikłe na skutek prowadzonych prac. 11. Wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zmian ustnie sformułowanych lub innych nieautoryzowanych, pozostaną jego wyłącznym obciążeniem, przy czym odstępuje on od wszelkich praw dochodzenia zwrotu w/w kosztów lub rekompensaty za dodatkowy czas poświęcony ich wykonaniu, wskutek zastosowania się przezeń do ustnie przekazanych lub innych nieautoryzowanych zmian. 12. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego, zobowiązać do uczestniczenia w naradach również kierownika budowy i kierowników robót. Na każdym spotkaniu koordynacyjnym osoba reprezentująca Wykonawcę ma obowiązek przedstawić stan zaawansowania robót, zgodność zaawansowania robót z przyjętym harmonogramem. 13. Wykonawca w okresie gwarancji zrealizuje jeden raz na 12 miesięcy przegląd z udziałem Zamawiającego. 14. Wykonawca przez okres gwarancji będzie wykonywał wszelkie czynności serwisowe oraz wymagane przeglądy okresowe wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z prowadzeniem książki serwisowej. 15. Wykonawca zobowiązany jest do powielenia dokumentacji projektowej we własnym zakresie i na własny koszt. 16. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić nadzór nad wykonaniem robót branżowych w każdej specjalności (ins. elektryczne, inst. sanitarne, geodezyjna, geologiczna, archeologiczna). 17. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odpady powstałe podczas inwestycji we własnym zakresie i na własny koszt oraz dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich zagospodarowanie w sposób zgodny z wymaganiami ochrony środowiska i gospodarki odpadami. 18. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić koordynatora prac, który będzie odpowiedzialny za kontakty z Zamawiającym i będzie zobowiązany do codziennej obecności na terenie budowy. 19. Dopuszcza się wykonanie rozkopu w przypadkach lokalizacji sieci w drogach o nawierzchniach gruntowych pod warunkiem zagęszczenia wykopu warstwami gruntu co 20 cm i pełnej odbudowy istniejącej konstrukcji pasa drogowego poprzez utwardzenie całej szerokości drogi materiałem kamiennym po wcześniejszym geodezyjnym odtworzeniu granic drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości dla Zadania 1 – 25 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) dla Zadania 2 – 25 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) dla Zadania 3 – 10 000,00 PLN, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a). 3. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach