Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Mszanka (Gmina Łużna) Etap II - Część I - II postępowanie.

Gmina Łużna ogłasza przetarg

  • Adres: 38322 Łużna, Łużna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 543 922 , fax. 183 543 039
  • Data zamieszczenia: 2018-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
    Łużna 634
    38322 Łużna, woj. małopolskie
    tel. 183 543 922, fax. 183 543 039
    REGON: 49189246900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Mszanka (Gmina Łużna) Etap II - Część I - II postępowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie sołectwa Mszanka (Gmina Łużna) Etap II - Część I” Przedmiotem zamówienia jest budowa głównych kolektorów grawitacyjnych wraz z dopływami bocznymi oraz kolektorów ciśnieniowych o łącznej długości 8705,6mb (w tym: 8545,8 mb – grawitacyjna sieć kanalizacyjna, 159,8 mb – ciśnieniowa sieć kanalizacyjna) oraz jednej sieciowej pompowni ścieków na terenie sołectwa Mszanka. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej przewidziano z rur PVC i PE o średnicach 160 mm, 200 mm i 250 mm (sieć grawitacyjna) oraz z rur PE o średnicy 90 mm (odcinek tłoczny). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) grawitacyjnych kolektorów kanalizacyjnych PVC i PE o średnicy 160mm – 1421,6 mb; 2) grawitacyjnych kolektorów kanalizacyjnych PVC i PE o średnicy 200mm – 4677,7 mb; 3)grawitacyjnych kolektorów kanalizacyjnych PVC i PE o średnicy 250mm – 2446,5 mb; 4) tłocznych kolektorów kanalizacyjnych PE o średnicy 90mm – 159,8 mb; 5) sieciowych pompowni ścieków sanitarnych o średnicy 1500mm (wraz z ogrodzeniem, zielenią i dojazdem) – 1kpl. 6) studnie kanalizacyjne fi 1000mm- 232szt. 7) studnie kanalizacyjne fi 400mm- 68szt. 3. Roboty budowlane będące przedmiotem umowy należy wykonać zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz warunkami ochrony środowiska. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje części dotyczącej wykonania przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa wraz z załącznikami (m.in. operat wodno prawny) oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozostała dokumentacja przetargowa, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Gmina Łużna. 6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia określają przedmiary robót stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich obowiązków wynikających z decyzji, pozwoleń, warunków, protokołu narady koordynacyjnej i uzgodnień określonych w dokumentach formalno – prawnych będących elementem dokumentacji dotyczącej realizacji niniejszej inwestycji (np. związanych z wykonaniem robót pod odpowiednim nadzorem oraz wcześniejsze powiadomienie o przystąpieniu do prac wynikające z przedmiotowych decyzji i uzgodnień). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy. 8. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r., (D z. U. z 2018 r., poz. 1202). 2) ustawie z 21 marca 1985 r. – o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 460), 3) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U.z 2016 r. poz. 124), 4) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263), 5) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 26 czerwca 2002 r. sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.), 7) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422), 8) rozporządzeniu Ministra transportu i Gospodarki Morskiej z 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 63 poz. 735), 9) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi, • warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej, • przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót, • szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót. 9. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) sporządzenie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo – terminowo – finansowego, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, 2) obsługa geodezyjna – wytyczenie, obsługa w trakcie realizacji robót, inwentaryzacji powykonawczej, 3) ustanowienie kierownika budowy oraz zapewnienie kompetentnego kierownictwa robót budowlanych, pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty do wykonania robót i usunięcia wad w zakresie zapewniającym prawidłowe pod względem jakościowym, terminowe i bezpieczne wykonanie przedmiotu zamówienia (w takim zakresie, jak to określono w niniejszym SIWZ wraz z załącznikami lub może być z niej wywnioskowane), 4) zapewnienie nadzoru geologa (zgodnie z dokumentacją projektową i w zakresie z niej wynikającym) 5) prowadzenie robót w systemie wielozmianowym i sześciodniowym (poniedziałek-sobota), jeżeli jest to niezbędne dla dochowania terminów umownych, 6) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 7) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z art. 21a Prawa budowlanego, 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) sporządzenie kosztorysu powykonawczego wykonanych robót według cen przyjętych w ofercie potwierdzony przez inspektora nadzoru. Przedmiotowy kosztorys jest wymagany ze względu na możliwość weryfikacji kosztów kwalifikowanych, co nie zmienia ryczałtowego charakteru wynagrodzenia. 10) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 11) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 12) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 13) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, 14) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację, 15) ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, kładek dla pieszych, znaków, tablic, osłon itp., 16) ubezpieczenie budowy, 17) spełnienie wszelkich warunków określonych w Decyzji Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach znak: PZD.5440.Uo.58.2017 z dnia 24.08.2017, wystąpienie z wnioskiem (wraz z przygotowaniem wymaganych załączników) o wydanie przez Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach decyzji zezwalającej na prowadzenie robót z naliczaniem opłat za zajęcie pasa drogowego (w imieniu swoim) oraz decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym z naliczaniem opłat (w imieniu Zamawiającego). 18) rozpoczęcie prac związanych z przekroczeniem siecią kanalizacyjną potoku Mszanka w miejscowości Mszanka (działka nr 187) po dniu zawarcia przez Gminę Łużna umowy stanowiącej podstawę do wejścia w teren i prowadzenia robót (wynikającej z Decyzji RZGW w Krakowie, Zarząd Zlewni Wisłoki i Wisłoka z/s w Rzeszowie, znak: NZR-773-G/38/2017 z dnia 18.08.2017) o czym Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany przez Zamawiającego - Gmina Łużna złożyła już wniosek w tej sprawie. 10. przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy. 11. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje Inspektor Nadzoru Inwestorskiego , który ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z dokumentacją projektową, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenie robót zamiennych, kontroluje rozliczenie finansowe budowy. 12. Realizacja przedsięwzięcia musi być zgodna z dokumentację geotechniczną będącą częścią dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ). 2. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23. 4. Dokument ustalający pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 5. Potwierdzenie złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach