Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Nowego Osiedla w m. Jarosławiec

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Nowego Osiedla w m. Jarosławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na „Nowym Osiedlu” w m. Jarosławiec. Zadanie inwestycyjne polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym i sieci wodociągowej na terenie zabudowy mieszkaniowej i letniskowej w m. Jarosławiec. 3.2. Projektowana kanalizacja sanitarna przebiegać będzie w pasie dróg gminnych jak również na terenach prywatnych i Nadleśnictwa Sławno. Projekt obejmuje swym zakresem budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur jednorodnych PVC-U Ø200 mm, SN8 SDR 34, ścianka lita, budowę przykanalików z rur PVC-U Ø160 mm, SN8 SDR 34, ścianka lita oraz budowę sieci tłocznej z rur HDPE PN10 SDR 17, Ø 160x9,5 mm i Ø90x5,4 mm., sieć tłoczną zakończyć studnią rozprężną (SR 1) i podłączyć do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, sieć tłoczną wyposażyć w kolumny płucząco-spustowe i napowietrzająco – odpowietrzające – zgodnie z dok. projektową. Przepompownie ścieków zaprojektowano na działkach nr 7/1, 17/12 oraz 2/5. Projektowane przepompownie należy podłączyć do złącza kablowego wykonanego przez Energa Operator S.A. w bezpośrednim sąsiedztwie przepompowni. Teren przepompowni oświetlić za pomocą oprawy typu LED mocy min. 30W, utwardzić kostka betonowa gr 8 cm na warstwach podbudowy cementowo-piaskowej gr 5 cm, podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm i podsypki piaskowej gr. 10 cm po zagęszczeniu oraz ogrodzić – zgodnie z dok. projektowa. 3.3. Trasa sieci wodociągowej przebiega w pasie dróg gminnych (od dnia 01.01.2017r. Gmina przejęła drogę powiatową tj. dz. nr 23/5 obręb Jarosławiec) na nieruchomościach Nadleśnictwa Sławno i terenach prywatnych. Sieć wodociągową wykonać z rur ciśnieniowych HDPE-100 SDR 17 PN 10 Ø125x7,4 mm, Ø110x6,6 mm, Ø90x5,4 mm, Ø63x3,8 mm, Ø40x2,4 mm wraz z armaturą i hydrantami, projektowaną sieć podłączyć do istniejącej sieci wodociągowej w ul. Leśnej oraz na terenie Nowego Osiedla – zgodnie z dok. projektową. Projektowane rurociągi w miejscach kolizji z inną infrastrukturą wykonać w rurach osłonowych wykonane za pomocą przewiertów sterowanych i/lub rozkopu – zgodnie z dok. projektową. 3.4. UWAGA: Zamawiający odstępuje od wykonania części zadania w ramach dokumentacji projektowej (etap III), dla którego nie posiada decyzji pozwolenia na budowę. Wielkość zakresu wyłączonego z przedmiotowego zamówienia przedstawiono na załączniku graficznym. Z uwagi, iż Zamawiający odstępuje od wykonania części dokumentacji projektowej, na którą nie posiada pozwolenia na budowę - projektowaną studnię S1 należy przenieść z działki nr 1/50 na działkę nr 22 na wysokości projektowanej przepompowni PS 1 i dokonać przepięcia (podłączenia) istniejącego rurociągu tłocznego Ø90mm z m. Rusinowo do projektowanej sieci tłocznej Ø160mm. 3.5. UWAGA!: Na czas prowadzenia robót na dz. nr 24/4 obr. Jarosławiec stanowiącej własność Lasów Państwowych - Nadleśnictwa Sławno - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia za pośrednictwem Zamawiającego wniosku o zajęcie gruntu na czas budowy, za co zostanie obciążony opłatą. Po zakończeniu prac instalacyjnych na terenie leśnym, Wykonawca niezwłocznie wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie gospodarczej lasu w skali 1:5000 ze współrzędnymi geodezyjnymi przyjętymi do zasobów państwowych zgodną z zatwierdzonym projektem, której jeden egzemplarz przekaże Nadleśnictwu. 3.6. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu/urobku Zamawiający wskaże w trakcie przekazania placu budowy w odległości do 5 km. od placu budowy. Miejsce wywozu nadmiaru gruntu po zakończeniu robót należy uporządkować i rozplantować. 3.7. W dniu przekazania placu budowy Zamawiający przy udziale Wykonawcy dokona inwentaryzację fotograficzną istniejących pasów drogowych stanowiących plac budowy. Po zakończeniu robót plac budowy przywrócić do stanu nie gorszego niż sprzed budowy. Stan wszelkich dróg między innymi betonowych, gruntowych i szutrowych oraz chodników przekazać w stanie nie gorszym niż przed rozpoczęciem inwestycji - należy odbudować nawierzchnię dróg z kruszywa oraz płyt JOMB i płyt drogowych. W pasie dróg wykopy zasypywać piaskiem warstwami i zagęszczać do osiągnięcia odpowiedniego stopnia zagęszczenia na całej głębokości wykopu. 3.8. Przedmiotowa inwestycja realizowana będzie częściowo na terenie zaewidencjonowanych stanowisk archeologicznych. W związku z powyższym Wykonawca robót zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych przed przystąpieniem do prac zmiennych oraz zlecenia prowadzenia interwencyjnych prac archeologicznych wyspecjalizowanej jednostce badawczej przed przystąpieniem do robót zmiennych, jak również zgłosić rozpoczęcie prac do Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Szczecinie, Delegatura w Koszalinie. 3.9. Przepompownie ścieków należy objąć rozbudową istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS, który jest zainstalowany i funkcjonuje w eksploatatora sieci kanalizacyjnej w gm. Postomino. Informuję, że aktualnie użytkownik tj. GPK Sp z o.o. w Postominie w celu monitoringu sieci, przepompowni i tłoczni wykorzystuje oprogramowanie 2 różnych producentów. Jednakże Zamawiający dopuszcza wykorzystanie monitoringu innego producenta, pod warunkiem dostarczenia kompletnej bazy Użytkownikowi sieci. 3.10. Po zakończeniu robót montażowych Wykonawca na własny koszt wykona inspekcji rurociągów sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej za pomocą kamery na odcinkach wskazanych wybiórczo przez Zamawiającego. Obraz zarejestrowany w trakcie inspekcji przekazać Zamawiającemu - będzie on stanowił załącznik do dokumentacji odbiorowej. 3.11. UWAGA!!! Ze względu na letniskowy charakter miejscowości Jarosławiec w okresie od dnia 21 czerwca 2019 r. do dnia 02 września 2019 r. należy ograniczyć prowadzenie robót. Roboty budowlane należy prowadzić w taki sposób aby nie utrudniały przejazdu na drogach oraz nie stwarzały nadmiernej uciążliwości wypoczynku dla wczasowiczów. Należy utrzymać przejezdność istniejących pasów drogowych. Zaleca się prowadzenie robót w miejscach niezurbanizowanych. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych należy uzgodnić z Zamawiającym harmonogram realizacji prac z uwzględnieniem realizacji zadania na poszczególnych ulicach. 3.12. Przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym: 1) projekt budowlany „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na „Nowym Osiedlu” w m. Jarosławiec gmina Postomino- etap I, II i III”, 2) projekt budowlany instalacji elektrycznych zasilających przepompownie ścieków w m. Jarosławiec, gmina Postomino, 3) opinie, uzgodnienia, załączniki do projektu „Projektu budowlanego sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na „Nowym Osiedlu” w m. Jarosławiec gmina Postomino- etap I, II i III” oraz „Projektu budowlanego instalacji elektrycznych zasilających przepompownie ścieków w m. Jarosławiec, gmina Postomino”, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 5) przedmiar robót – stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny, 6) specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3.13. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty związane z opracowaniem i wdrożeniem czasowej organizacji ruchu koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia, opinii i uzgodnień, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu z przed inwestycji, w tym koszty odtworzenia nawierzchni dróg , wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej ze szkicem tyczenia a także podatek VAT. 3.14. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 3.15. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.16. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej. 3.17. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.19. Kod CPV: 45231300-8. 3.20. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o łącznej wartości do 50 % zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i nie mogą być gorsze niż zawarte w umowie podstawowej. 3.21. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do dostarczenia kosztorysu ofertowego. 3.22. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej dwóch osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.22.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej dwie osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.22. 3.22.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowych osób. 3.22.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.22. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.22.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.22. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.23. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.20. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.22. czynności. 3.24. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 14.3.1. pieniądzu, 14.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.3.3. gwarancjach bankowych, 14.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 14.4. Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 14.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 14.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu – należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach