Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio i Zapole – etap 1 Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Stefanów Ruszkowski” jako etap I zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Brzeźnio”

Gmina Brzeźnio ogłasza przetarg

  • Adres: 98275 Brzeźnio, ul. Wspólna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8203026, 043 8203024 , fax. 438 203 671
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźnio
    ul. Wspólna 44
    98275 Brzeźnio, woj. łódzkie
    tel. 043 8203026, 043 8203024, fax. 438 203 671
    REGON: 73093443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio i Zapole – etap 1 Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Stefanów Ruszkowski” jako etap I zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Brzeźnio”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części: 1) część 1 przedmiotu zamówienia „Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Brzeźnio i Zapole – etap 1”: wykonanie kanalizacji sanitarnej etap 1 inwestycji zakres robót: - studnie betonowe 1200 – 7 szt., - rurociąg PVC SN8 160x4,7 L = ok. 404 m, - rurociąg PVC SN8 200x5,9 L – 1.155m, - rurociąg PEHD SDR17 90x5,4 L=946m - przepompownia ścieków sanitarnych – 1 kpl - wewnętrzna linia zasilająca oraz oświetlenie dla pompowni Ps1 (przedmiot zamówienia nie obejmuje pompowni Ps2, Ps3 i Ps4), - odtworzenie dróg. Przedmiotowa zlewnia kanalizacji grawitacyjnej ma doprowadzić ścieki bezpośrednio do istniejącej przepompowni usytuowanej na działce nr 503 w m. Brzeźnio. Należy wybudować kolektor grawitacyjny od studni S1.1 do S1.7 oraz grawitacyjny i tłoczny od studni S1.8 do przepompowni Ps1 w ul. Topolowej ( droga dz. nr 67.) Etap 1 obejmuje dostawę i montaż przepompowni Ps1. System monitoringu przepompowni należy dostosować do istniejącego stanowiska monitoringu zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków. Średnice kolektorów sanitarnych zostały wykazane w projekcie budowlanym z rozróżnieniem wielkości oraz sposobu ich wykonania. Szczegółowy opis parametrów zawiera projekt budowlany. 2) część 2 przedmiotu zamówienia „Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Stefanów Ruszkowski” wykonanie rozbudowy sieci wodociągowej Sieć wodociągową na odcinku długości ok. 162 mb Ø90 mm wykonać z rur PCV o średnicy 90 mm wpinając się w istniejącą sieć. 2.2. Wymagania dla realizacji kanalizacji sanitarnej i budowy sieci wodociągowej: a) Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada prawomocne pozwolenia na budowę dla w/w inwestycji. b) Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa (projekty budowlane), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opinia geotechniczna wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji. c) Wykonane i zgłaszane odcinki kanałów będą podlegały przeprowadzeniu prób szczelności i spadków wykonywanych techniką video oraz archiwizacji na nośniku cyfrowym ( zgodnie z PN-EN 1610-2002). Z wykonywanych prób wykonawca sporządzi kompletną dokumentację w postaci protokołu na piśmie wraz z załącznikiem pełnego zobrazowania na nośniku cyfrowym (DVD lub pamięci przenośnej). d) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości robót (m.in. poprzez pobranie próbek materiałów, badanie zagęszczenia gruntu itp.) e) Zamawiający przedkłada opinię geotechniczną i dokumentację badań podłoża gruntowego, tym samym wyklucza się możliwość udzielenia zamówień dodatkowych związanych z warunkami gruntowo – wodnymi. f) Zaprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej odprowadzająca ścieki jest zlokalizowana w pasie drogi powiatowej, sieć wodociągowa w pasie drogi gminnej. g) Obowiązkiem Wykonawcy jest doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego. Jeżeli w trakcie wykonywania robót powstaną szkody, ich koszt ponosi Wykonawca robót. h) Wykonawca ma obowiązek w trakcie wykonywania robót umożliwić właścicielom i mieszkańcom posesji dojazd do nich, a także zapewnić możliwość przejazdu pozostałym użytkownikom dróg, na których będą prowadzone roboty. i) Przed rozpoczęciem robót budowlanych na danym terenie Wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości na co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. j) Przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu z odpowiednimi zarządcami drogi oraz wystąpi o zajęcie pasa drogowego. Koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót ponosi wykonawca robót, w tym koszty związane z niezbędnymi uzgodnieniami. k) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne na zamontowane maszyny i urządzenia, wystawione przez ich wytwórców oraz podpisaną przez siebie kartę gwarancyjną. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wszelkie wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót. l) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę, warunkami technicznymi wykonania i odbioru na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami (prawo budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Prawo o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, Prawem o ruchu drogowym) i normami oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego, oraz przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż., przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. m) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty, świadectwa pozwalające na ich stosowanie. Dokumenty te zobowiązany jest przedłożyć przed rozpoczęciem robót Inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wbudowanie, zamontowanie itp. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. n) Wykonawca gwarantuje, że użyte do wykonania przedmiot zamówienia materiały, urządzenia itp. będą nowoczesne, fabrycznie nowe w I gatunku, wysokiej jakości oraz pozbawione wad projektowych, wykonawczych i materiałowych, a ich elementy stanowić będą nowoczesne i sprawdzone rozwiązania technologiczne i projektowe. o) Wykonawca ma obowiązek sporządzić kompletną dokumentację powykonawczą robót, w tym dokumentację do celów odbioru końcowego, nadzoru budowlanego, służb sanitarno-epidemiologicznych, służb ochrony środowiska, itp. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonania robót, przygotować wszystkie kompletne dokumenty, badania, analizy i sprawdzenia. p) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie mienia i inne szkody wyrządzone Zamawiającemu, jego podwykonawcom i osobom trzecim o ile wynikają one z działania lub zaniechania Wykonawcy. q) Wykonawca zapewni od momentu przejęcia placu budowy do chwili podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego: - bezpieczeństwo wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, oraz właścicieli i mieszkańców posesji zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, - utrzymanie placu budowy i obiektów w należytym porządku, - ochrony ppoż. placu budowy, - ochrony mienia znajdującego się na placu budowy, - wykonanie i utrzymanie na placu budowy oświetlenia, oznakowania, zapór, przegród, zabezpieczeń, - niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg, dojazdów do placu budowy, placów składowych, - po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. r) Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca zapoznał się szczegółowo z dokumentacją projektową oraz zapoznał się z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia warunków i terenu prac będących przedmiotem zamówienia niezbędnych do wyceny prac – stąd wyklucza się roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. s) Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie Robót. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy. t) Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć nań, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową w sprawie zamówienia publicznego. u) Obowiązkiem Wykonawcy/przedstawiciela wykonawcy jest uczestnictwo w uruchomieniu systemu kanalizacyjnego. v) Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić o zakończeniu budowy nadzór budowlany. w) W okresie gwarancji serwisowanie wynikające z wytycznych producenta dla urządzeń i rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej zapewnia Wykonawca. x) Wykonawca w przypadku uszkodzenia urządzeń i rurociągów kanalizacji sanitarnej i wodociągu w okresie gwarancji niezwłocznie usunie zaistniałe uszkodzenia, chyba że nie będzie to możliwe, zapewni wtedy urządzenia zastępcze 2.3. Oferta powinna uwzględniać następujące koszty: a) wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z SIWZ, b) koszt wykonania robót budowlanych w tym: urządzenia, materiały sprzęt, robocizna, narzuty i dodatki dla Wykonawcy, c) koszty zatrudnionego personelu, d) koszty transportu, e) koszty zlecenia nadzorów do właścicieli sieci uzbrojenia terenu, f) koszty wszelkich robót przygotowawczych, przygotowanie placu budowy, g) koszty urządzenia terenu budowy, utrzymanie zaplecza budowy i placu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, itp.) dozorowanie budowy, h) koszty wywozu nadmiaru urobku, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, i) koszty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, j) koszty opracowania informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, k) koszty obsługi geodezyjnej w tym m.in. wytyczenie nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, odtworzenie uszkodzonych w trakcie budowy punktów granicznych ponosi wykonawca. l) koszty związane z odbiorami wykonywanych robót, m) koszty wykonania badań powykonawczych tj. badań stopnia zagęszczenia podbudowy na odcinkach dróg i terenach utwardzonych lub innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a związanych z przedmiotem zamówienia, n) koszty prac porządkowych, o) koszty odtworzenia zniszczonych nawierzchni ciągów komunikacyjnych, oraz poniesienie konsekwencji ewentualnych innych szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót, p) koszty przeszkolenia pracowników obsługi wskazanych przez użytkownika, q) wszystkie koszty ogólne obejmujące: gwarancje, ubezpieczenia, zaplecze budowy, tablice informacyjne, analizy i badania, próby końcowe, przedodbiorowe i odbiorowe, instrukcje eksploatacji i konserwacji, dokumentacje powykonawcze, roboty tymczasowe. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz projektu umowy do niniejszego postępowania. 2.4. W przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. 2.5. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi na wykonane roboty (materiały i robociznę, maszyny, urządzenia) i wady wbudowanych materiałów, urządzeń i rurociągów kanalizacyjnych oraz sieci wodociągowej – co najmniej 4 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 2.6. Zabezpieczenie antykorozyjne instalacji, budowli, urządzeń musi zapewniać trwałość w okresie gwarancji i rękojmi wynikającą z funkcjonowania kanalizacji narażonej na kontakt z różnymi elementami ścieków i osadów. 2.7. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. opisy techniczne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry wydajnościowe i jakościowe zostały wskazane w dokumentacji projektowej oraz tabeli równoważności (zał. Nr 10 do siwz). Możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi dla poszczególnych rozwiązań w tabeli równoważności (zał. Nr 10 do siwz) Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli „Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych" i dołączone do oferty – załącznik nr 11 do SIWZ. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie badania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność Wykonawca zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego na etapie badania i oceny ofert (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W sytuacji zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe, bądź użytkowe tych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania informacji odnośnie miejsca zainstalowania i pracy urządzenia równoważnego oraz dokonania oględzin i sprawdzenia jego działania na wskazanym obiekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów, rzeczoznawców, itp. 3. Dokumentacja projektowa dostępna jest do wglądu w Urzędzie Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, pokój nr 5, od poniedziałku do piątku w godz. 730 – 1530 oraz została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Brzeźniu www.brzeznio.finn.pl Osoba odpowiedzialna: Roman Przezak – inspektor Nr telefonu : 43-820-30-26 Nr faksu : 43-820-36-71 E-mail : rprzezak@brzeznio.pl. 4. Oferty częściowe i wariantowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z dwóch części przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Informacja o przewidywanych zamówieniach o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od podpisania umowy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego. 6. Umowy ramowe, aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 paragraf 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania osób o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy i niniejszej siwz. 8. Zadanie realizowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operację typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla części 1 przedmiotu zamówienia (kanalizacja). Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla cz. 2 przedmiotu zamówienia (wodociąg). 2. Oferta (dla cz. 1 przedmiotu zamówienia) musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2) pieniądzu, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek Zamawiającego nr rachunku 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 Bank Spółdzielczy w Sieradzu, Oddział w Brzeźniu, ul. Wspólna 39, 98-275 Brzeźnio. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien do oferty załączyć oryginał dowodu jego wniesienia. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, poświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: część 1 i część 2 przedmiotu zamówienia: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oryginał pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku spółki cywilnej, jeśli z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej); Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; - informacja o obowiązku podatkowym u Zamawiającego – załącznik nr 4 do siwz; - wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami – załącznik nr 5 do SIWZ; - dokument potwierdzający wniesienie wadium; - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; - zobowiązanie podmiotu do oddania kapitału – załącznik nr 12 do SIWZ. Wszystkie powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów, natomiast dokument z pkt d) może być kserokopią poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach