Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przepompownią ścieków, rurociągiem tłocznym i instalacją wewnętrzną energii elektrycznej w ulicy Zwierzynieckiej na osiedlu Gutwin-Zachód w Ostrowcu Świętokrzyskim”

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 661 200 , fax. 412 661 010
  • Data zamieszczenia: 2017-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 91
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 661 200, fax. 412 661 010
    REGON: 290513358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przepompownią ścieków, rurociągiem tłocznym i instalacją wewnętrzną energii elektrycznej w ulicy Zwierzynieckiej na osiedlu Gutwin-Zachód w Ostrowcu Świętokrzyskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Zwierzynieckiej w Ostrowcu Św. na odcinku od studni K30 do istniejącej studni S6 w rejonie ul. Akacjowej (odcinki K30-K29-K4-K3-K2-K1-P2-SR2-S6 wraz z odcinkami odnóg kanalizacyjnych do granic nieruchomości od studni K-30-K-29. Ponadto należy uwzględnić wykonanie odejścia kanalizacyjnego od studni K-4 w stronę ulicy Migdałowej o długości 10 m wraz z rurą osłonową DN 315 PCV długości 3 m oraz rurą osłonową dwudzielną długości 3 m (dla przewodu elektrycznego). Budowa kanalizacji obejmuje: 1) kanalizację grawitacyjną z rur PCV SN 8 o średnicy 200 mm i długości 236,5 mb, 2) kanalizację grawitacyjną z rur PCV SN 8 o średnicy 160 mm i długości 5 mb, 3) studni rewizyjnych - w ilości 6 kpl. oraz 1 szt. studni rozprężnej wykonanych z prefabrykowanych kręgów betonowych łączonych na uszczelki, o średnicy 1200 mm, klasa betonu kręgów nie niższa niż C35/45, wyposażonych we włazy z żeliwa sferoidalnego klasy D400 z wkładką tłumiącą i blokadą (zatrzaskiem), niewentylowane oraz pierścienie odciążające. Kręgi powinny być wyposażone przez producenta w żeliwne stopnie włazowe i przejścia szczelne, 4) kanalizację ciśnieniową z rur PE100 ø 110 x 6,6 mm, PN 10, SDR 17 zgrzewanych elektrooporowo i długości 34 mb, 5) przepompowni ścieków ze zbiornikiem z polimerobetonu o wymiarach ø 1500 x H 5100, wyposażoną w dwie pompy zatapialne o wydajności 6 l/s o wysokości podnoszenia 4,9 m oraz mocy 1,1 kW, 380- 415 V każda: 6) zasilanie energetyczne przepompowni przyłączem kablowym YAKYżo 4x16 mm2 0,6/1kV o długości 48 mb, 7) oświetlenie terenu przepompowni oprawą lampą sodową o mocy 50 V zainstalowaną na słupie stalowym 4 m, zasilanie słupa oświetleniowego kablem YKYżo 3x2,5 mm2 o długości 9 m, 8) układ sterowania pompowni powinien być zgodny (kompatybilny) z istniejącym systemem monitoringu GPRS, który realizowany jest za pomocą oprogramowania Hydro-Net: Obudowa szafy sterowniczej, • wykonana z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, • wyposażona w drzwi wewnętrzne z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, na których są zainstalowane (na sitodruku obrazu pompowni): - kontrolki: poprawności zasilania, awarii ogólnej, awarii pompy 1, awarii pompy 2, pracy pompy 1, pracy pompy 2, - wyłącznik główny zasilania, - przełącznik trybu pracy pompowni (Ręczna – 0 – Automatyczna), - przyciski Startu i Stopu pompy w trybie pracy ręcznej, - stacyjka z kluczem, - płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2mm, - co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych, - posadzona na cokole metalowym, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich kabli (np. zasilających, od czujników pływakowych i sondy hydrostatycznej itd.) bez konieczności demontażu obudowy szafy sterowniczej, • o wymiarach: wysokość x szerokość x głębokość 800x600x300, • wyposażona w płytę montażową z blachy ocynkowanej o grubości 2 mm, • wyposażona w co najmniej dwa zamki patentowe w drzwiach zewnętrznych, • posadzona na cokole z tworzywa, umożliwiającym montaż/demontaż wszystkich kabli bez konieczności demontażu obudowy szafy sterowniczej, Urządzenia elektryczne: • moduł telemetryczny GSM/GPRS, • czujnik poprawnej kolejności i zaniku faz, • układ grzejny 50W wraz z elektronicznym termostatem, • czteropolowe zabezpieczenie klasy C, • przekładnik prądowy o wyjściu w zakresie 4....20mA, • wyłącznik różnicowo-prądowy czteropolowy 63A, • wyłącznik główny 63A, • gniazdo serwisowe 230V/16A wraz z jednopolowym wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym klasy B16, • włącznik silnikowy, jako zabezpieczenie każdej pompy przed przeciążeniem i zanikiem napięcia na dowolnej fazie zasilającej, • stycznik dla każdej pompy, • jednopolowy wyłącznik nadmiarowo-prądowy klasy B dla fazy sterującej, • dla pomp o mocy £ 5,0kW rozruch bezpośredni, • zasilacz buforowy 24 VDC/1A wraz z układem akumulatorów, • syrenka alarmowa 24VDC z osobnymi wejściami dla zasilania sygnału dźwiękowego i optycznego, • przełącznik trybu pracy (Ręczna – 0 – Automatyczna), • wyłącznik krańcowy otwarcia drzwi szafy sterowniczej, • stacyjka umożliwiająca rozbrojenie obiektu, • sonda hydrostatyczna z wyjściem prądowym (4-20mA) o zakresie 0-4 mH2O wraz z dwoma pływakami (suchobieg i poziom alarmowy, • antenę typu YAGI dla sygnału GPRS modułu telemetrycznego (w przypadku wysokiego poziomu mocy sygnału GSM wystarczy zastosowanie anteny w kształcie „krążka” z montażem na obudowie szafy sterowniczej), • gniazdo do podłączenia agregatu + przełącznik Sieć – Agregat, • wyłącznik krańcowy otwarcia włazu przepompowni. Sterownie w oparciu o moduł telemetryczny GSM/GPRS, do którego wchodzą następujące sygnały (wszystkie sygnały binarne powinny być wyprowadzane z przekaźników pomocniczych): • Wejścia (24VDC): - tryb pracy (Ręczny / Automatyczny), - zasilanie na obiekcie (Prawidłowe/Nieprawidłowe), - potwierdzenie pracy pompy nr 1, - potwierdzenie pracy pompy nr 2, - awaria pompy nr1 – kontrola zabezpieczenia termicznego pompy i wyłącznika silnikowego, - awaria pompy nr2 – kontrola zabezpieczenia termicznego pompy i wyłącznika silnikowego, - kontrola otwarcia drzwi i włazu pompowni, - kontrola pływaka sucho biegu, - kontrola pływaka alarmowego – przelania, - kontrola rozbrojenia stacyjki. • Wyjścia analogowe (4....20 mA), - sygnał z sondy hydrostatycznej (4...20mA) zabezpieczony bezpiecznikiem 32 mA, - sygnał przekładników prądowych (4...20mA), • Wyjścia (załączenie przekaźników napięciem 24VDC): - załączenie pompy nr 1, - załączenie pompy nr 2, - załączenie sygnału alarmowego sygnalizatora - awaria zbiorcza pompowni, - załączenie rewersyjne pompy nr 1, - załączenie rewersyjne pompy nr 2, - załączenie wyjścia włamania - do podłączenia niezależnej centralki alarmowej. Szafka zasiająco-sterownicza powinna zapewnić: • naprzemienną pracę pomp, • automatyczne przełączenie pomp w chwili wystąpienia awarii lub braku potwierdzenia pracy, • kontrolę termików pompy i wyłączników silnikowych, • funkcję czyszczenia zbiornika – spompowanie ścieków poniżej poziomu suchobiegu – tylko dla pracy ręcznej, • w momencie awarii sondy hydrostatycznej, pracę pompowni w oparciu o sygnał dwóch pływaków. 9) wykonania ogrodzenia terenu przepompowni wraz z bramą wjazdową i oświetleniem, 10) wykonania utwardzenia placu przepompowni wraz z dojazdem z kostki brukowej o powierzchni 45,4 m2, 11) odtworzenia nawierzchni drogi z kruszywa naturalnego ulicy Zwierzynieckiej o powierzchni 780 m2, Kanał sanitarny zlokalizowany jest w drogach oraz działce stanowiących własność Gminy Ostrowiec Św. Odcinki przyłączeniowe na granicy działek oraz odejście kanalizacji w ulicę Migdałową winny być zaślepione korkami PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 (w tytule przelewu należy wpisać: wadium zamówienie 24 ZP) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 16.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu szczegółów warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4., b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5, c) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 9.7.1) IDW budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.7.2) lit. a) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Dokument, o którym mowa 9.9. IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.9 IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.10 IDW stosuje się. 7) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach