Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w Księżynie i Księżnie- Kolonii

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2015-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w Księżynie i Księżnie- Kolonii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Brukowej (droga powiatowa) w Księżynie - działka o nr geod. 518, obręb Księżyno oraz w drodze gminnej w Księżynie-Kolonii - działka nr geod. 75, obręb geod. Księżyno-Kolonia, gm. Juchnowiec Kościelny. Zakres robót obejmuje: a) budowę odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej długości 266,50 m, od istniejącej studni nr 1/3 znajdującej się w ul. Brukowej w Księżynie do studni nr 1/17 zlokalizowanej w drodze gminnej w Księżynie-Kolonii: - wykonanie kanału sanitarnego ? 200 mm z rur PVC kl. S SDR 34, długości 266,50 m, - wykonanie przecisków w pasie drogi powiatowej rurami stalowymi ? 323,9x10 mm o długości 5,50 m i 4,00 m, - montaż studni inspekcyjnych PE o średnicy ? 600 mm - 9 szt., - montaż studni rewizyjnych PE o średnicy ? 1 000 mm - 5 szt., - odbudowa nawierzchni asfaltowej po trasie kanalizacji sanitarnej w drodze gminnej, - wykonanie kamerowania nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej, b) budowę odgałęzień kanalizacji sanitarnej (przykanalików): 1/5-S, 1/6-S, 1/7-S, 1/8-S, 1/9-S, 1/11-S, 1/12-S, 1/17-S: - wykonanie kanalizacji sanitarnej ? 160 mm z rur PVC kl. S o łącznej długości 37,00 m, - wykonanie przecisku pod drogą powiatową rurą stalową ? 273,1x10 mm o długości 13,00m, - montaż studzienek inspekcyjnych ? 425 mm z rurą teleskopową i włazem żeliwnym - szt. 7, zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych 15-014 Białystok ul. Sobieskiego 12, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi inwentaryzację powykonawczą - w 4 egz. oraz przygotuje operat powykonawczy - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy. Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wynikami wizji lokalnej, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte, a wynikające z powyższych ustaleń, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z zamawiającym. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz projektu budowlanego, co do jakości. Materiały wymienione w dokumentacji technicznej są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 31 lipca 2015 r. roku do godziny 1000. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach