Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - Osada Siejew- dz. nr 438/13, 2451/1, 432, 430, 438/1, 462/1, 431/2, 459/1, 459/2, 462/1, 460, 461

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zdunach Sp. z.o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-760 Zduny, Ul. Przemysłowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 215 784 , fax. 627 215 784
  • Data zamieszczenia: 2021-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zdunach Sp. z.o.o.
    Ul. Przemysłowa 1
    63-760 Zduny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 215 784, fax. 627 215 784
    REGON: 30212701400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.zduny.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - Osada Siejew- dz. nr 438/13, 2451/1, 432, 430, 438/1, 462/1, 431/2, 459/1, 459/2, 462/1, 460, 461
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na budowie odcinka kanalizacji sanitarnej. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą w dokumentacji projektowej i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy/usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 9. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 12. Zamawiający nie stawia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 13. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie wymaga przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji o której mowa w art. 10a ust. 2 ustawy. 16. W niniejszym postępowaniu zastosowana będzie tzw. „procedura odwrócona” uregulowana w art. 24aa ustawy. Ocena ofert w „procedurze odwróconej” odbywa się dwuetapowo: 1) w pierwszej kolejności Zamawiający dokona oceny wstępnej wszystkich złożonych ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (przesłanki wymienione w art.89 ust.1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, 2) następnie Zamawiający wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta oceniona została jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokona oceny podmiotowej wykonawcy tj. zbada oświadczenie wstępne, a następnie wezwie tego wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z przepisem art. 24aa ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawca, którego oferta na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy, zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane), zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 17. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej( ciśnieniowej) dla miasta Zduny- odcinek- osada Siejew na dz. nr 438/13, 2451/1, 432, 430, 438/1, 462/1, 431/2, 459/1, 459/2, 462/1, 460, 461- stanowiącej część zadania realizowanego pn. ”Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej z przepompowniami dla miasta Zduny i osady Siejew”. 2. W zakres prac budowlanych wchodzą następujące elementy: • rura PEHD Ø125mm – 631,50 mb • Studnie betonowe Ø1000 / techniczne/–3 szt. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać również poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej (kosztach ogólnych budowy): 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 3) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 4) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 6) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu (Zarządcą dróg). 8) poniesienia kosztów przygotowania odpowiedniej dokumentacji i uzyskania decyzji – zgody na zajęcie pasa drogowego oraz oznakowania prasa drogowego 9) przygotowanie projektu organizacji ruchu drogowego wraz z jego uzgodnieniem i zatwierdzeniem na czas prowadzenia robót, 10) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, 11) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, na cały czas jej trwania. 3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: a. Dokumentacja projektowa – część opisowa, część rysunkowa b. Przedmiary robót c. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Kody CPV: 45 232410-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji ściekowej 45 000000-7 – Roboty budowlane 45110000-1 – Roboty ziemne 45 200000-9 – Roboty w zakresie inżynierii lądowej 45 230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów 45 231113-0 – Poziomowanie rurociągów 45 232420-2 – Roboty w zakresie kanalizacji 45 232440-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) W związku z tym, że przedmiot zamówienia realizowany jest jako część zadania realizowanego pn.”Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno- tłocznej z przepompowniami dla miasta Zduny i osady Siejew”, Zamawiający wymaga zatrudnienia i zawarcia umowy z kierownikiem budowy sprawującym tą funkcję na całości zadania. 6) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r., Kodeks pracy (Dz. U. 2020 r. poz. 1320) osób do wykonywania prac ziemnych związanych z realizacją zadania. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie składania oferty– wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach