Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Miarowa – zadanie 5 wraz z przebudową sieci wodociągowej na ulicy Miarowej/Pszczyńskiej w Gostyni.

Gmina Wyry ogłasza przetarg

  • Adres: 43-175 Wyry, Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 325 68 00 , fax. 32 325 68 09
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyry
    Główna 133
    43-175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 32 325 68 00, fax. 32 325 68 09
    REGON: 276257736
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wyry.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Miarowa – zadanie 5 wraz z przebudową sieci wodociągowej na ulicy Miarowej/Pszczyńskiej w Gostyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ”Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Miarowa – zadanie 5 wraz z przebudową sieci wodociągowej na ulicy Miarowej/Pszczyńskiej w Gostyni”. Ze względu na charakter prowadzenia robót oraz uwarunkowania technologiczne zadanie inwestycyjne zostało podzielona na dwa podzadania: a) Podzadanie 5.1. – „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Miarowa” – uszczegółowienie Zadania 5; obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych i towarzyszących związanych z budową kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową opracowaną przez jednostkę projektową „ECON” M. Michalczyk. Wyciąg z przedmiotowej dokumentacji stanowi załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar ustanowionej Aglomeracji, od istniejącej studni SW 5 w rejonie budynków nr 429 i 417 przy ul. Pszczyńskiej w Gostyni do końca Aglomeracji w ul. Miarowej w Gostyni. b) Podzadanie 5.2. – „Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Miarowej/ Pszczyńskiej w Gostyni” – uszczegółowienie Zadania 5; obejmuje wykonanie robót budowlano- montażowych i towarzyszących związanych z budową sieci wodociągowej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową opracowaną przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tychach Spółka Akcyjna – autorstwa mgr inż. Katarzyna Mazurkiewicz. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik do niniejszego postępowania przetargowego. Zakres realizacji inwestycji obejmuje obszar wzdłuż ul. Pszczyńskiej – będącej w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Katowicach ul. Lechicka 24, oraz w rejonie ul. Miarowej w Gostyni – będącej w Zarządzie Gminny. Realizacja Podzadania 5.2. będzie oparta o uzyskaną Decyzję o Pozwoleniu na budowę Nr 644/2016 z dnia 02.08.2016r. wydaną przez Starostwo Powiatowe w Mikołowie oraz Decyzję o Pozwoleniu na budowę Nr 74/17 z dnia 21.08.2017r. wydaną przez Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach. c) Zamówienie dla Podzadania 5.1. obejmuje: 01) budowę kanalizacji ciśnieniowej z rur PE-HD100PN16 (SDR 11) L = 3.722,00 m w tym: - rurociągu Ø 110 x 10,0 - L = 1.171,00 m; - rurociągu Ø 90 x 8,2 - L = 1.142,00 m; - rurociągu Ø 50 x 4,6 - L = 1.409,00 m; 02) budowę studni węzłowych SW 6,7,7A,8,9,10,11,52, z kręgów betonowych Ø 1500 wraz z wyposażeniem - 8 szt.; 03) dostawę i zabudowanie jednopompowych prefabrykowanych przydomowych pompowni ścieków - 66 kpl. (+3 dodatkowe kompletne zestawy pomp); 04) wykonanie zasilania energetycznego do pompowni ścieków z domowych instalacji elektrycznych; 05) naprawę dróg po robotach kanalizacyjnych; 06) rozruch technologiczny; 07) roboty geodezyjne (wytyczenie, opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej zwierającej Inwentaryzację powykonawczą oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z Projektem zagospodarowania działki lub odstępstwach od tego projektu). Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie; 08) uzyskanie, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie zrealizowanej kanalizacji sanitarnej. Krótka charakterystyka techniczna elementów systemu kanalizacji ciśnieniowej:  rurociągi ciśnieniowe zbiorcze - rury PEHD PE100 PN16 SDR11 Ø 110/90, łączone za pomocą zgrzewania elektrooporowego lub doczołowego; głębokość ułożenia 1,6-1,4 m p.p.t. rurociągi ciśnieniowe przyłączeniowe od pompowni do połączenia z rurociągiem zbiorczym - rury PE100 PN 1,0 MPa Ø 50 mm; połączenia z rurociągiem zbiorczym za pomocą obejm z króćcem do zgrzewania (siodła); połączenie między rurami Ø 50 mm za pomocą złączek zaciskowych.  studnie węzłowe SW 6,7,7A,8,9,10,11,52, zabudowane na rurociągach zbiorczych: z kręgów betonowych Ø 1500 mm łączonych na uszczelki gumowe, część dolna prefabrykowana z B45, włazy żeliwne typ ciężki z otworami wentylacyjnymi śr. 600 mm – typ D400, przejścia przez ściany szczelne; armatura wewnątrz studni: zawory żeliwne zwrotne kulowe kołnierzowe, zasuwy żeliwne nożowe do zabudowy międzykołnierzowej typ E z napędem ręcznym, armatura poza studnią: zasuwa kołnierzowa miękkouszczelniona krótka F4. Armaturę do płukania kanałów z prostym odejściem kołnierzowym DN 80 H = 1050 mm należy zabezpieczyć skrzynką uliczną z pokrywą ryglowaną.  budowa i wyposażenie pompowni: - zbiornik z PE-HD DN800 i H = do 2,4m, ściana wewnętrzna zbiornika gładka, wszystkie łączenia powstałe w trakcie produkcji zbiornika winny być spawane termicznie i przejść próbę ciśnienia, część dolna zbiornika – komora mokra, winna posiadać wyprofilowane skosy, co przeciwdziała zaleganiu a tym samym zagniwaniu ścieku, co ma miejsce w zbiornikach o prostym dnie, konstrukcja zbiornika winna umożliwić łatwe regulowanie jego wysokości , bez stosowania klejów lub past uszczelniających, - pompa wyporowa 5/4”, z rozdrabniaczem o średnicy min 125mm; moc silnika dla wersji U = 230 lub 400 V odpowiednio P= 0,8 kW – 1,1 kW, prędkość obrotowa silnika n=~ 1450 obr./min; parametry hydrauliczne pompy: Q=0,6l/s przy H=0,5 MPa lub Q=0,5 l/s przy H=0,6 MPa, 0,8 l/s. Przyjęta w dokumentacji pompa posiada obudowę ze stali kwasoodpornej. Urządzenie rozdrabniające wytwarza duży wir, który zapobiega osadzaniu się zanieczyszczeń na dnie zbiornika i dodatkowo napowietrza ścieki redukując procesy gnilne, - czujniki poziomu – pływaki w ilości 3 szt. obsługujące poziom: suchobiegu, pracy, alarmu, - skrzynka sterująca z PCV min. IP54, z licznikiem czasu pracy pompy, montowana na ścianie domu lub na stojaku w pobliżu pompowni, - zawór zwrotny kulowy z wyczystką 5/4”, zgodny z normą EN12050-4, - zawór bezpieczeństwa pompy, zawór odcinający, - szybkozłącze elektryczne, - uchwyt do wyciągania pompy z stali kwasoodpornej PN 12,5 umożliwiający szybką instalację pompy jak i jej wyjecie, - złącze hakowe, prowadnica złącza hakowego i uchwyt do wyciągania pompy z 0H18N9, - króciec z rury PCV Ø 160 dł. około 50 cm z zaślepką, w celu podłączenia przykanalika z budynku,  zasilanie energetyczne pompowni: - zasilanie energetyczne skrzynki sterującej pracą pompy w pompowni połączone z domowymi instalacji elektrycznymi (400V lub 230 V). Dla budynków zasilanych w energię - elektryczną o napięciu 230V przewidziano zamontowanie pompy wyporowej jednofazowej, dla budynków zasilanych w energię elektryczną o napięciu 400 V przewidziano zamontowanie pompy wyporowej trójfazowej, - skrzynka sterująca: skrzynka z PCV z zamknięciem, w której znajduje się m.in.: wyłącznik główny, alarm dźwiękowy lub świetlny, zabezpieczenie różnicowo-prądowe pompy, zabezpieczenie różnico-prądowe sterowania, wyłącznik alarmu dźwiękowego lub świetlnego, czujnik kontroli i zaniku faz (w przypadku zasilania trójfazowego), układ rozruchowy (w przypadku zasilania jednofazowego), włącznik ręcznego spompowania zbiornika, zabezpieczenie przeciążeniowe, licznik czasu pracy pompy pozwalający na przybliżoną ocenę ilości odprowadzanych ścieków, - zastosować dodatkowe połączenie wyrównawcze pompy pomiędzy przepompownia i skrzynką sterującą, przewodem LGY-10 mm2 zakończonych końcówkami KOR-10 z otworem Ø 6mm lub Ø 8 mm. Przewód z końcówką po zaciśnięciu będą zacynowane i zabezpieczone osłoną termokurczliwą RCK z klejem 8/2. Długość przewodu prowadzonego od skrzynki do zbiornika powinna być taka, aby swobodny koniec w zbiorniku przepompowni być nie mniejszy niż 2,0 mb. d) Zamówienie dla Podzadania 5.2. obejmuje: 01) budowę sieci wodociągowej z rur jednowarstwowych PE-HD100PN10 (SDR 17) L = 1.533,60 m w tym: - rurociągi ciśnieniowe  160x9,5mm z rur PN 10) ( SDR 17) - L = 150,60 m; - rurociągi ciśnieniowe  110x6,6mm z rur PN 10) ( SDR 17) - L = 766,10 m; - rurociągi ciśnieniowe  63x3,8mm z rur PN 10) ( SDR 17) - L = 31,20 m; - rurociągi ciśnieniowe  40x2,4mm z rur PN 10) ( SDR 17) - L = 564,70 m; - rurociągi ciśnieniowe  32x2,3mm z rur PN 10) ( SDR 17) - L = 21,00 m; 02) rozruch technologiczny; 03) obsługa geodezyjna; 04) roboty towarzyszące oraz odtworzenie nawierzchni dróg; 05) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowaniu lub inny stosowny dokument wynikający z Ustawy Prawo Budowlane, potwierdzający zakończenie robót budowlanych wydany przez właściwy organ tj. PINB przy Starostwie Powiatowym w Mikołowie oraz WINB w Katowicach. Charakterystyka techniczna elementów budowanego wodociągu:  Opis zakresu rzeczowego - zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę sieci wodociągowej, przy ul. Miarowej/ ul. Pszczyńskiej w Gostyni. Budowa sieci wodociągowej przewidziana jest począwszy od istniejącego wodociągu 150 mm z rur stalowych (punkt A) aż do punktu F, w rejonie budynku przy ul. Miarowej 27 w Gostyni. Wodociąg zaprojektowano w terenie zielonym, pod rzeką Gostynką, pod chodnikiem z kostki betonowej oraz pod nawierzchnią asfaltową.  Charakterystyka materiałowa: sieć wodociągowa należy wykonać z następującego rodzaju rur, od punktu włączenia - punkt A do punktu B – rury jednowarstwowe PEHD100 PN 10 SDR 17 160x9,5mm o długości 150,60 mb, następnie od węzła w punkcie B do punktu F, na odcinku od punktu I do punktu II oraz sięgacze od punktu 8 do punktu G, od punktu 13 do punktu H oraz od punktu C do punktu F - rury jednowarstwowe PEHD100 PN 10 SDR 17 110x6,6mm o długości 646,10 + 71,60 +120, mb; kolejny odcinek sieci wodociągowej zawiera się pomiędzy punktami od C do 22 - rury jednowarstwowe PEHD100 PN 10 SDR 17 63x3,8mm o długości 31,20mb. Przyłącza wodociągowe zgodnie z wydanymi przez RPWiK Tychy warunkami technicznymi należy wykonać z rur jednowarstwowych PEHD100 PN 10 SDR 17 40x3,7mm o długości 544,70 mb oraz PEHD100 PN 10 SDR 17 32x2,3mm o długości 21,0mb. W wskazanych w dokumentacji miejscach należy zamontować zasuwy żeliwne Dn150, Pn1,0MPa, Dn80 Pn 1,0MPa, Dn100 Pn 1,0MPa oraz na przyłączach wodociągowych zasuwy odcinające Dn50 MPa. Po śladzie wykonanej sieci wodociągowej, bezpośrednio na rurociągu wykonanym z rur jednowarstwowych należy ułożyć drut lub linkę miedzianą 1,5 mm2 w otulinie igielitowej, a na obsypce piaskowej na wodociągu ułożyć taśmę sygnalizacyjną z wkładką metalową, koloru niebieskiego, końcówki w/w mają być wyprowadzone do skrzynek ulicznych, w miejscu zabudowy zasuwy. Głębokość ułożenia wodociągu winna wynosić min. 1,4 m od wierzchu rury. Natomiast wodociąg ułożony wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 928 winna być posadowiona na głębokości min. 1,5m poniżej nawierzchni drogi. Szczegółowy opis zakresu prac jak i ich technologii wykonania zawiera dokumentacja projektowa, załączona do niniejszego zamówienia. e) Informacje dodatkowe: - Zadanie inwestycyjne będące przedmiotem zamówienia jest częścią wieloletniego przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez ECON M. Michalczyk. - Zamawiający wybudował już w Gostyni, według w/w projektu, ponad 40 km sieci ciśnieniowej wraz z 650 pompowniami ścieków. Ze względów eksploatacyjnych Zamawiający oczekuje, że wyposażenie pompowni będzie kompatybilne z istniejącym systemem kanalizacji. - Wykonanie przykanalików grawitacyjnych łączących budynek mieszkalny z pompownią ścieków należy do obowiązków mieszkańca. - Zasilanie energetyczne pompowni należy wykonać z istniejącej tablicy pomiarowo-rozdzielczej w budynku mieszkalnym lub w innym miejscu wskazanym przez właściciela. W miejscu przyłączenia należy zainstalować zabezpieczenie S303C lub S301C w obudowie S-4 i wyprowadzić obwód w kierunku szafki sterowniczej pompowni przewodem YDYo 5 x 2,5 mm 2 układanym w listwie instalacyjnej w budynku. - Trasę kanalizacji zaprojektowano wzdłuż ulic, a także przez prywatne posesje, pola, łąki, ogrody przydomowe. - Trasę sieci wodociągowej zaprojektowano wzdłuż ulic, a także przez prywatne posesje, pola, łąki, ogrody przydomowe. - Ulica Pszczyńska w Gostyni jest drogą Wojewódzką Nr DW 928. Ulica Miarowa w Gostyni – zjazd z Pszczyńskiej w kierunku Woszczyc jest drogą Powiatową z nawierzchnią asfaltową, natomiast pozostała część ulicy Miarowej jest drogą Gminną z nawierzchnią asfaltową. - Termin wejścia w teren działek prywatnych Wykonawca winien odpowiednio wcześnie uzgodnić z właścicielem posesji. - Każdorazowo, gdy Wykonawca będzie wykonywał roboty w działkach prywatnych winien zapewnić mieszkańcom swobodny dojazd lub dojście do posesji. - Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia robót bez naruszania kamieni granicznych nieruchomości, a w razie wykopania kamieni – jest zobowiązany do odtworzenia granic (przez uprawnionego geodetę). - Wykonawca będzie zobowiązany naprawić uszkodzone i zdemontowane w trakcie robót ogrodzenia posesji i dreny, odtworzyć nawierzchnie dróg, zjazdów, utwardzeń placów itp. - Na planowanym do budowy kanalizacji i wodociągu terenie, wykonano dokumentację geotechniczną. Wyniki badań geotechnicznych załączono do niniejszej SIWZ. - Wykonawca poniesie koszty zajęcia pasa drogowego, utylizacji gruzu. a) Zarządca drogi wojewódzkiej (ul. Pszczyńska) jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach z/s 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24 tel. +48 (32) 781 92 11 b) zarządcą drogi powiatowej (ul. Miarowa ) jest Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s 43-176 Łaziska Górne, ul. Chopina 8 tel. +48 (32) 22 44 409, c) na drogach gminnych naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego odbywa się na podstawie Uchwały Rady Gminy Nr XXXIII/287/2013 z dnia 24.10.2013r. d) Stawka za każdy dzień zajęcia 1m² pow. pasa drogowego na drogach gminnych wynosi:  przy zajęciu do 20% szerokości jezdni - 1,00 zł/m²,  przy zajęciu powyżej 20% do 50% szerokości jezdni - 3,00 zł/m² (za całą zajętą szerokość),  przy zajęciu powyżej 50% szerokości jezdni - 6,00 zł/m² (za całą zajętą szerokość),  chodnik, plac, zatoka, pobocze - 1,00 zł/m²,  pozostałe elementy pasa drogowego - 0,80 zł/m². W razie jednoczesnego zajęcia jezdni i pozostałej części pasa drogowego stawki opłat sumują się. B. Rozwiązania równoważne 1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 2. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej, poprzez równoważność zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne, np.: rodzaj materiału, moc, wydajność, wysokość podnoszenia, obroty, napięcie, ciśnienie lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 3. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązanie równoważne z opisanym przez zamawiającego, jest zobowiązany przedstawić dokumenty wykazujące, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania zamawiającego. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez zamawiającego i autora projektu oraz o ile jest to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 4. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Pzp. 5. W przypadku, gdy ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, że przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazu „lub równoważny”. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa udostępniona jest bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie zamawiającego www.wyry.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana odpłatnie tym Wykonawcom, którzy wcześniej pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej złożą zamówienie. 1. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2013 poz.1409), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 2. Zamawiający żąda, by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały wymagane deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, certyfikaty. 3. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót przed terminem złożenia oferty. 4. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca ważność: a) Dokumentacja projektowa dla każdego PODZADANIA, b) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (zwana w dalszej części umowy SIWZ), c) Niniejsza Umowa, d) Oferta Wykonawcy, e) Karty „Zatwierdzenie wyrobu do stosowania”, f) Oświadczenia właściciela nieruchomości, g) Inne dokumenty stanowiące część Umowy C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa oraz załącznik A do SIWZ tj. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45 23 24 40 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 24 23 – 3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45 23 13 00 – 8 Roboty budowlane zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kody pomocnicze: 45 31 00 00 – 3 Roboty instalacyjne elektryczne 45 31 11 00 – 1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45 23 31 42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45 23 32 00 – 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 71 35 32 00 – 9 Usługi opomiarowania E. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy). 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa z art. 29 ust. 3a Pzp. Z uwagi na charakter wykonywania robót budowalnych stanowiących przedmiot umowy (tj. w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), zamawiający wymaga, aby robotnicy budowlani wykonujący roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierowników Robót tj. pracownicy ogólnobudowlani przewidziani do realizacji zamówienia zatrudnieni byli przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) budowę infrastruktury kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, b) roboty rozbiórkowe w pasie i poza pasem drogowym, c) roboty odtworzeniowe w pasie i poza pasem drogowym. 3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wskazane w pkt. 2 z wyłączeniem czynności realizowanych przez Kierownika Budowy lub Kierowników Robót, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Przed podpisaniem umowy zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu pracowników, o których mowa w pkt. 2 na umowę o pracę. Ww oświadczenie winno zawierać dane dotyczące: ilości pracowników, zakres obowiązków oraz określenie ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2015 poz. 2008) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2015r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2016r. (Dz. U. 2015 poz. 1385). 5. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Zmawiający może w każdym czasie realizacji umowy zwrócić się ponownie do Wykonawcy o przedłożenie aktualnego oświadczenia, o którym mowa w pkt. 3. 6. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. Sankcje za niespełnienie wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a Pzp zostały zawarte w ogólnych warunkach mowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. F. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. G. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Mając na uwadze fakt, że roboty budowalne w zakresie opisanego przedmiotu zamówienia w rozdziale III. SIWZ nie wymagają konieczności dostosowania ich wykonania dla osób niepełnosprawnych (brak szczegółowych przepisów prawa regulujących te kwestie) nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232440-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 72.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 29.11.2017r . do godz. 11.30. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 69 8435 0004 0000 0000 6145 0023 z oznaczeniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Miarowa – zadanie 5 wraz z przebudową sieci wodociągowej na ulicy Miarowej/Pszczyńskiej w Gostyni”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek bankowy zamawiającego do dnia 29.11.2017r. do godz. 11:30. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Pozostałe formy wadium (oryginały dokumentów, o których mowa w pkt. 2b-e) należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry przed terminem składania ofert. Godziny otwarcia kasy: a) poniedziałek 8.00-16.30 przerwa 12.00-13.00, b) wtorek - czwartek 8.00-15.00 przerwa 12.00-13.00, c) piątek 8.00-13.00 bez przerwy. 6. W przypadku uchybienia ww terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej nie może zawierać klauzuli identyfikującej, tzn. wprowadzającej wymóg, aby autentyczność osób podpisanych pod żądaniem wypłaty sumy gwarancyjnej została dodatkowo potwierdzona przez bank prowadzący rachunek bankowy Beneficjenta lub przez radcę prawnego, adwokata bądź notariusza. 8. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna powinno być wystawione na każdego z członków konsorcjum albo też wymaga się aby z treści ww dokumentu wynikało, że Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum są w jakikolwiek sposób tym dokumentem objęci. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a cyt. wyżej ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy tyko Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postępowaniu akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) załącznik nr 1 – Formularz Oferty, b) załącznik nr 1A – kalkulacja ryczałtowa ceny ofertowej dla Podzadania 5.1, c) załącznik nr 1B – kalkulacja ryczałtowa ceny ofertowej dla Podzadania 5.2, d) załącznik nr 2 – oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, e) załącznik nr 3 – oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, f) oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy), g) oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; h) potwierdzenie wniesienia wadium, i) zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp (jeśli dotyczy). j) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VI pkt. 3 SIWZ Wykonawca złoży dokumenty w przypadku, gdy: 4.1. Wykonawca samodzielnie bierze udział w postępowaniu i nie polega na zasobach innych podmiotów: a) Wykonawca składa dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.9. SIWZ 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum): a) każdy konsorcjant składa: – dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.6.÷3.9. SIWZ b) konsorcjant, który wykazuje spełnianie warunków: – odpowiednio dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.5. SIWZ 4.3. Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) Wykonawca składa dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.9. SIWZ – podmiot trzeci składa dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.5 SIWZ w zakresie w jakim udostępnia swoje zasoby 4.4. Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału, ale zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom: a) Wykonawca składa dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.9. SIWZ b) Wykonawca składa dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. 3.6.÷3.9. SIWZ dla każdego z podwykonawców. 5. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) Rozdz. VI pkt 3.6 ÷ 3.8 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Dokumenty, o których mowa: a) w pkt 6 lit. a tiret drugie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) w pkt 6 lit. a tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. VI pkt 6 stosuje się. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. H. Informacja dotycząca podwykonawców 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Kluczowymi częściami zamówienia są: a) roboty ziemne związane z ułożeniem przewodów sieci kanalizacyjnej, studni węzłowych i przydomowych pompowni ścieków, b) ułożenie przewodów kanalizacyjnych, studni węzłowych i przydomowych pompowni ścieków. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawców. 5. Powierzenie Wykonawcy części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. Każda umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane musi zawierać w szczególności postanowienia dotyczące: a) nazwy i adresu Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy, b) zakresu robót przewidzianych do wykonania, c) terminu realizacji robót, d) wysokości wynagrodzenia i zasad płatności za wykonane roboty z zastrzeżeniem, że rodzaj wynagrodzenia musi być tożsamy z rodzajem wynagrodzenia płatnym Wykonawcy przez Zamawiającego tj. wynagrodzeniem ilościowo-ryczałtowym. Wykonawca w formularzu ofertowym poda wartość za wykonanie całości przedmiotu zamówienia oraz wartości za wykonanie poszczególnych zadań dotyczących: - budowy kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w Gostyni w ramach Aglomeracji ul. Miarowa, - przebudowy sieci wodociągowej na ulicy Miarowej/Pszczyńskiej w Gostyni. W przypadku gdy drugie zadanie będzie realizowane przez Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę, wartość za wykonanie robót nie może być wyższa od wartości zaoferowanej przez Wykonawcę za to samo zadanie. Wykonawca przed pisaniem umowy złoży zamawiającemu kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. Wysokość wynagrodzenia Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy za roboty wykonane przez Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę nie może być wyższa od wysokości wynagrodzenia za analogiczne roboty podane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Tym samym ceny jednostkowe za poszczególne pozycje kosztorysowe zaoferowane przez Podwykonawcę/dalszego Podwykonawcę nie mogą być wyższe niż ceny jednostkowe podane w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, a ilość jednostek w poszczególnych pozycjach kosztorysowych nie może odbiegać od ilości jednostek w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego Wykonawcy. e) terminu zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy z zastrzeżeniem, że termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku. 7. Umowa o podwykonawstwo nie może zawierać postanowień: a) uzależniających uzyskanie przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę płatności od Wykonawcy od dokonania przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy płatności za roboty wykonane przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, b) warunkujących Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dokonanie zwrotu kwot zabezpieczenia przez Wykonawcę od zwrotu zabezpieczenia na rzecz Wykonawcy przez Zamawiającego. I. Informacja dotycząca wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego 1. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art. 23 Pzp podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Powinno ono jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika (może to być lider). 4. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wszelka korespondencja między zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego Pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6. W sytuacji gdyby została wybrana jako najkorzystniejsza oferta podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnik zobowiązany jest przed terminem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dostarczyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów tj.: a) przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilnej, b) podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum zobowiązane są do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 7. Umowa podmiotów występujących wspólnie jako konsorcjum musi zawierać co najmniej: a) cel gospodarczy, b) czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec zamawiającego za wykonanie umowy, d) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 8. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9. W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach